Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
VIMED Sp. z o.o.
przez milka, 2014-08-27 13:29:34
nie wiem o co Wam chodzi, ja nic takiego nie zauważyłam. owszem testy i zabiegi nie należa do najtańszych ale umowmy się, czy najlepszy specjalista ortopeda czy kardiolog jest tani? każdy kto jest uznawany w srodowisku lekarskim ma wysokie stawki. placi sie za szkole, doswiadczenie, kursy, publikacje, elekcje, to wszystko na co pracuja lekarze zeby zyskac renome..

Agencja Ochrony Osób i Mienia Askar
przez Jerzy, 2014-09-08 11:51:54
JA PRACUJE DWA LATA I NIE WIDZĘ ŻADNYCH PROBLEMÓW.JAK POTRZEBUJE WOLNE DNI DO LEKARZA TO OTRZYMUJE,A PIENIĄŻKI MAM NA CZAS,Z KIEROWNIKIEM DOBRA WSPÓŁPRACA TAK SAMO Z PANIAMI Z DZIAŁU RACHUNKOWEGO.POZDRAWIAM.P

VERITAS Doradztwo Personalne
przez aga, 2014-09-12 23:07:36
Pracuje w tej firmie od 2012.opis podopiecznych,warunkow,zawsze byl zgodny z prawda. Zawsze dostalam zwrot kosztow podrozy od rodziny(tak maja uzgodnione)dla mnie to lepiej bo nie musze czekac miesiacami na rozliczenie.ubezpieczenie zdrowotne oplacaja.mozna skozystac z lekarza nawet w przerwie miedzy wyjazdami.karta ekuz to inna bajka, dostarczaja jwk tylko NFZ ja wystawi i im wysle, nie maja wplywu na czas oczekiwania. Wyplata zawsze na czas i tyle ile mam w umowie. Z czystym sercem polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Robert Pstrągowski - ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud"
Historia firmy Armet Bis sięga roku 1996. Jakie momenty były kluczowe dla jej rozwoju? Naszą działalność rozpoczęliśmy w czerwcu 1996 roku. Od początku zajmujemy się produkcją mebli, wyznaczając nowe kierunki rozwoju w naszej branży. Dostarczamy najwyższej jakości meble do przestrzeni biznesowych i komercyjnych. W procesie produkcji korzystamy z nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań. W chwili obecnej większość naszych projektów jest realizowana dla sektora B2B. Kluczowym momentem dla naszej firmy było wejście na rynki zagraniczne. [więcej informacji na temat historii firmy można znaleźć na stronie http://www.armetbis.pl/armet-bis-o-nas/historia-firmy/]    
Państwa produkty  i usługi dostępne są nie tylko na terenie kraju, ale również za granicą.  Co wyróżnia Armet Bis od konkurencji i pozwoliło na osiągniecie takiego sukcesu? Przy realizacji projektów współpracujemy z partnerami z całego świata. Mamy dzięki temu gwarancję, że nasz łańcuch dostaw działa bez zarzutu Do produkcji używamy najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii. Dbamy o naszych Klientów nie tylko do momentu odbioru mebli ale stawiamy na serwis posprzedażowy. ...
"Wywiad z Sebastian Drozd - Intermedio Sebastian Drozd"
Jak wyglądały początki firmy Intermedio w 2005 roku? Z jakimi trudnościami  mierzyli się Państwo na początku? Właściwie firma Intermedio powstała jako kontynuacja wcześniejszej działalności pośrednictwa finansowego w celu większej optymalizacji kosztów, podatków i innych działań. Praktycznie na każdym kroku działo się coś nieprzewidzianego. To było istne pasmo sukcesów i totalnych porażek. Pracowaliśmy sami z żoną Izabelą i o tym czy przeżyjemy do następnego miesiąca decydowały zamknięte, i wypłacone kredyty naszych klientów. Model naszego wcześniejszego działania przybierał różne postacie: z lokalem bez lokalu, samo tylko dojeżdżanie do klientów na podstawie wcześniejszych doświadczeń wyniesionych z dużych koncernów w których pracowaliśmy, dystrybuowaliśmy wizytówki z Naszym wizerunkiem do setek punktów handlowych najpierw sami, później z pomocą pierwszego pracownika Najczęściej trudności, o jakie Pani pyta, wiązały się z niedostatecznymi finansami lub czasem, ale nie brakowało Nam chęci!
Na czym polegają świadczone przez Państwa usługi i do kogo są skierowane? Dzisiaj już 10 lat działamy w branży optymalizacji kosztów prowadzenia biznesu i zdrowo rozumianej ekonomii postępowania w firmie. Jednym z procesów optymalizacji jest spółka LTD, którą może założyć każdy klient i korzystać z możliwości optymalizacji podatkowej lub emerytalnej pod każdym niemalże względem. ...
"Wywiad z Paweł Czepan - Zortrax S.A."
Zortrax to stosunkowo młoda firma. Jak prezentowały się Państwa początki? Zortrax został założony przez Rafała Tomasiaka i Marcina Olchanowskiego, którzy dostrzegli, że na rynku brakuje profesjonalnych i niezawodnych drukarek 3D, gotowych do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka. Wspólnie zaprojektowali Zortrax M200, niezawodne urządzenie dostarczające wydruki 3D w profesjonalnej jakości, nad którym prace trwały od 2011 r. W 2013 r. pozyskano 180 tys. dolarów na sfinansowanie produkcji urządzenia w serwisie crowdfundingowym Kickstarter – był to pierwszy polski projekt na tej platformie zakończony sukcesem, a inicjatywę tę wsparło ponad 140 osób z całego świata. Tak duży sukces pociągnął za sobą również zainteresowanie mediów i branży druku 3D. W grudniu 2013 r. oficjalnie zarejestrowano Zortrax Sp. z o.o.
Są Państwo jednym z wiodących producentów profesjonalnych rozwiązań druku 3D dla biznesu. Jakie wydarzenie w Waszej historii było przełomowym, co pomogło Wam osiągnąć obecną pozycję? Było kilka takich wydarzeń w historii Zortrax. Pierwszym i chyba najważniejszym było wspomniane pozyskanie środków na produkcję z crowdfundingu. Ponieważ Zortrax M200 jest produktem, który broni się sam i znajduje uznanie w testach profesjonalnych użytkowników, zarówno w Polsce jak i za granicą, to rynkowa premiera pozwoliła nam osiągać dalsze sukcesy. W 2014 r. wyemitowaliśmy serię obligacji prywatnych oraz publicznych, a także otworzyliśmy nasz pierwszy salon druku 3D – Zortrax Store. To miejsce, w którym nie tylko sprzedajemy drukarki 3D, ale również edukujemy na temat tego, czym jest druk 3D – odbywają się tam m.in. wykłady dla studentów partnerskich uczelni. Kolejne ważne kroki to przekształcenie Zortrax w spółkę akcyjną w 2015 r. oraz premiera naszej nowej drukarki 3D – Zortrax M300 – która odbyła się w tym roku. ...