VIMED Sp. z o.o.
przez milka, 2014-08-27 13:29:34
nie wiem o co Wam chodzi, ja nic takiego nie zauważyłam. owszem testy i zabiegi nie należa do najtańszych ale umowmy się, czy najlepszy specjalista ortopeda czy kardiolog jest tani? każdy kto jest uznawany w srodowisku lekarskim ma wysokie stawki. placi sie za szkole, doswiadczenie, kursy, publikacje, elekcje, to wszystko na co pracuja lekarze zeby zyskac renome..

Agencja Ochrony Osób i Mienia Askar
przez Jerzy, 2014-09-08 11:51:54
JA PRACUJE DWA LATA I NIE WIDZĘ ŻADNYCH PROBLEMÓW.JAK POTRZEBUJE WOLNE DNI DO LEKARZA TO OTRZYMUJE,A PIENIĄŻKI MAM NA CZAS,Z KIEROWNIKIEM DOBRA WSPÓŁPRACA TAK SAMO Z PANIAMI Z DZIAŁU RACHUNKOWEGO.POZDRAWIAM.P

VERITAS Doradztwo Personalne
przez aga, 2014-09-12 23:07:36
Pracuje w tej firmie od 2012.opis podopiecznych,warunkow,zawsze byl zgodny z prawda. Zawsze dostalam zwrot kosztow podrozy od rodziny(tak maja uzgodnione)dla mnie to lepiej bo nie musze czekac miesiacami na rozliczenie.ubezpieczenie zdrowotne oplacaja.mozna skozystac z lekarza nawet w przerwie miedzy wyjazdami.karta ekuz to inna bajka, dostarczaja jwk tylko NFZ ja wystawi i im wysle, nie maja wplywu na czas oczekiwania. Wyplata zawsze na czas i tyle ile mam w umowie. Z czystym sercem polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...
"Wywiad z Katarzyna Munnich - Bank Pekao S.A."
Pekao SA jest jednym z największych banków w Polsce. Proszę powiedzieć, jakiego rodzaju usługi świadczycie? Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Obsługujemy zarówno klientów detalicznych, jak i firmowych oraz korporacyjnych. Świadczymy wiele różnych usług. Najważniejsze z nich to oczywiście udzielanie kredytów i prowadzenie depozytów. Mamy w ofercie cały wachlarz produktów.
Z czego jako bank jesteście szczególnie dumni? Jakimi sukcesami możecie się pochwalić? Pekao ma aspirację do bycia wzorem dla innych banków. Myślę, że jesteśmy już postrzegani w ten sposób. Jednym z naszych sukcesów jest to, że nie udzielaliśmy kredytów we frankach szwajcarskich. Innowacyjność jest naszą mocną stroną. W grudniu 2013 jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek zbliżeniowe płatności mobilne PeoPay. W tym roku natomiast wdrożyliśmy nowoczesną bankowość na tablety. Z takich ciekawostek dodam jeszcze, że nasz Bank jako pierwszy w Polsce uruchomił bankomat. Ponadto zostaliśmy docenieni za warunki pracy jakie tworzymy dla naszych pracowników otrzymując przez 6 edycji z rzędu certyfikat ”Top Employer”. ...
"Wywiad z Michał Starczewski - Media Star Sp. z o.o. S.K."
Mija trzynaście lat od czasu, gdy powstał Wasz pierwszy salon. To był dynamiczny okres rozwoju? Tak. W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować  w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 88 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych
    
Czym dokładnie się zajmujecie? Ułatwianiem życia naszym klientom. Staramy się, aby w naszych salonach, w miłej atmosferze, mogli dokonać niezbędnych zakupów. To ze względu na ich potrzeby asortyment jest tak różnorodny: od artykułów tytoniowych, przez napoje, zabawki, upominki, parafarmaceutyki, bilety, a na słodyczach i starterach skończywszy. Niezmiennie dbamy o rozszerzenie dostępności gamy produktów. Nasi klienci doceniają nas właśnie ze względu na wygodę. W krótkim czasie są w stanie nabyć potrzebne produkty w jednym miejscu. Zdarza się, że ktoś w ostatnim momencie przypomina sobie, że zapomniał dołączyć kartkę urodzinową do prezentu. Wtedy my przychodzimy z pomocą. ...