Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
VIMED Sp. z o.o.
przez milka, 2014-08-27 13:29:34
nie wiem o co Wam chodzi, ja nic takiego nie zauważyłam. owszem testy i zabiegi nie należa do najtańszych ale umowmy się, czy najlepszy specjalista ortopeda czy kardiolog jest tani? każdy kto jest uznawany w srodowisku lekarskim ma wysokie stawki. placi sie za szkole, doswiadczenie, kursy, publikacje, elekcje, to wszystko na co pracuja lekarze zeby zyskac renome..

Agencja Ochrony Osób i Mienia Askar
przez Jerzy, 2014-09-08 11:51:54
JA PRACUJE DWA LATA I NIE WIDZĘ ŻADNYCH PROBLEMÓW.JAK POTRZEBUJE WOLNE DNI DO LEKARZA TO OTRZYMUJE,A PIENIĄŻKI MAM NA CZAS,Z KIEROWNIKIEM DOBRA WSPÓŁPRACA TAK SAMO Z PANIAMI Z DZIAŁU RACHUNKOWEGO.POZDRAWIAM.P

VERITAS Doradztwo Personalne
przez aga, 2014-09-12 23:07:36
Pracuje w tej firmie od 2012.opis podopiecznych,warunkow,zawsze byl zgodny z prawda. Zawsze dostalam zwrot kosztow podrozy od rodziny(tak maja uzgodnione)dla mnie to lepiej bo nie musze czekac miesiacami na rozliczenie.ubezpieczenie zdrowotne oplacaja.mozna skozystac z lekarza nawet w przerwie miedzy wyjazdami.karta ekuz to inna bajka, dostarczaja jwk tylko NFZ ja wystawi i im wysle, nie maja wplywu na czas oczekiwania. Wyplata zawsze na czas i tyle ile mam w umowie. Z czystym sercem polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dariusz Rutczyński - WILLSON & BROWN - WB Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Willson & Brown jest aktywna od dawna. W jaki sposób budowaliście swoją pozycję rynkową? Istniejemy od 1995 roku. Od początku konsekwentnie inwestowaliśmy w ludzi oraz rozwijaliśmy nasze możliwości technologiczne i produkcyjne. Jakość, innowacyjność oraz doskonały design produktów szybko stały się naszym znakiem rozpoznawczym. Rozszerzaliśmy działalność na kolejne branże, wzbogacając ofertę, a jednocześnie stawiając na coraz głębszą specjalizację.
Jesteście Państwo liderem branży w tej części Europy. Na czym polega Państwa przewaga? Szeroki wachlarz technologii, skupionych pod jednym dachem, i ekspercka wiedza – to kluczowe elementy, które budują naszą przewagę. Mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji, a co za tym idzie – również nasi Klienci. Dzięki temu mają poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich zamówienia zostaną ukończone zgodnie z najwyższymi standardami, jakości i dostarczone o czasie. Jest to najistotniejsze, bowiem nasze produkty odgrywają bardzo znaczącą rolę w kampaniach sprzedażowych.
Jak ważna dla firmy jest strategia? Ważna, bo wyznacza horyzont, pozwala ogarnąć rozwój firmy w sposób systemowy, przejrzysty. Co więcej, powinna być skoordynowana z produktem i pomysłem na jego sprzedaż. A to jest chyba najtrudniejsze, ale dzięki konsekwencji i zaangażowaniu to nam się udaje. ...
"Wywiad z Tomasz Basiński - Eurotel"
Jest Pan założycielem firmy. Początki były trudne?  Działamy na rynku od września 1996 roku, jesteśmy już więc pełnoletni. Byliśmy jedną z wielu firm, które w tym czasie zaczynały wprowadzać nową technologię cyfrowej łączności GSM na polski rynek. Rozrastaliśmy się wprost proporcjonalnie do zwiększającego się zasięgu sieci, coraz szerszy był też nasz rynek. O tym, że nie było łatwo świadczy choćby to, że niewiele z naszych konkurentów przetrwało. Nam się udało, jesteśmy największym partnerem operatora T-Mobile, mamy również jedną z największych sieci sprzedaży w ramach operatora Play, współpracujemy z operatorem telewizji satelitarnej nc+ oraz, od niedawna, również z firmą Apple. W 2006 roku zadebiutowaliśmy na głównym rynku GPW w Warszawie. Nasze obroty roczne w Grupie Eurotel zbliżają się do 200 mln zł.
Zajmują się Państwo nowymi technologiami. To dość szerokie określenie. Mógłby Pan powiedzieć coś więcej o Państwa działalności?  Współpracujemy z wieloma partnerami dla których świadczymy usługi polegające głównie na sprzedaży detalicznej w zarządzanych przez nas sieciach salonów. Każdy z naszych partnerów ma swoje wiodące produkty czy usługi. W naszym przypadku, każdy nowy produkt prezentowany przez naszego partnera - Apple jest ostatnio bardzo dobrze przyjmowany przez rynek. W zeszłym roku były to iPhone'y 6 oraz zmodyfikowane linie komputerów czy iPadów. W tym roku nowy, optymalnie zaprojektowany, a przy tym jeszcze bardziej zminiaturyzowany 12 calowy MacBook zwłaszcza w oryginalnym złotym kolorze. Wkrótce może pojawią się długo oczekiwane Apple Watch i pewnie jeszcze wiele innych produktów, których nazw nawet dzisiaj nie znamy. ...
"Wywiad z Anna Starostecka-Kaczmarek - Raiffeisen Bank Polska S.A."
Do jakich klientów kieruje swoją ofertę Raiffeisen Polbank? Jesteśmy bankiem uniwersalnym, a zatem oferujemy pełen zakres usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm – od segmentu mikro do największych korporacji. Klienci z tzw. segmentu mass market mogą w naszej ofercie znaleźć m.in. atrakcyjne Wymarzone Konto Osobiste, które jest rozwiązaniem unikalnym na polskim rynku, kredyty konsumpcyjne i hipoteczne, karty kredytowe, których talię właśnie odświeżyliśmy, rozmaite produkty oszczędnościowe i inwestycyjne oraz nowoczesne rozwiązania płatnicze powiązane z telefonami komórkowymi. To oczywiście nie wszystko. Zajmujemy czołowe pozycje w wielu segmentach rynku finansowego, m.in. faktoringu, leasingu, wymiany walutowej, instrumentów finansowania handlu czy płatności mobilnych. Swoje usługi oferujemy również klientom indywidualnym z polskiej klasy średniej oraz klientom zamożnym w ramach wyjątkowej oferty bankowości prywatnej pod nazwą Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Tym, co wyróżnia nasz bank na tle rynku, jest unikalna filozofia, w ramach której zarówno nowi, jak i obecni klienci mogą liczyć na taką samą ofertę produktów i usług na identycznych warunkach. Nie mamy oferty „tylko dla nowych”. Wszystkich klientów, uczciwie i po partnersku traktujemy w taki sam sposób. ...