KAMBIT.PL S.C.
przez Piotrek, 2017-02-20 09:38:50
Poleca, naprawdę fajny zespół. Zarobki przyzwoite.

Polska Gieda Pracy Sp. z o. o.
przez ania, 2017-02-14 12:56:02
super .polecam. swietni ludzie.

Sherpa International Force
przez Świeży, 2017-02-15 23:24:43
Super agencja,można spokojnie korzystać z ich pośrednictwa.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Vít Endler - Internet Mall Polska Sp. z o.o."
Firma Internet Mall Polska po raz pierwszy zaprezentowała swoje usługi w 2000 roku w Czechach. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Tak naprawdę nasz czeski sklep internetowy zaczął funkcjonować jeszcze 2000 roku, a pierwsze kroki firmy zaczęliśmy stawiać dosłownie w piwnicy. Wtedy firma była młoda, tak samo jak i ludzie, którzy w niej pracowali. Prawie wszyscy zaraz po studiach, zżyci ze sobą jak i lubiący to, co razem robią. To był taki prawdziwy start-up! Nikt za bardzo nie patrzył na wydatki jak i czas spędzany w pracy, wszyscy lubili spędzać czas ze sobą i tym samym wspólnie pracować i robić naprawdę fajną rzecz. Staraliśmy się już wtedy stawiać na marketing, ale naprawdę niskobudżetowy. Np. kupiliśmy starego pick-upa - Skoda felicia, którym to dostarczaliśmy zamówione online towary dla klientów. Takie były początki. Przyszedł rok 2010 i wejście na rynek polski i kolejne 3 lata bardzo intensywnej pracy i rozwoju firmy. Rok 2013 upłynął pod znakiem szybkiego wzrostu sprzedaży i udało nam się z powodzeniem obsłużyć ponad 100 tys. klientów, podobnie jak w 2012 roku, kiedy to dzięki naszym klientom udało nam się zwiększyć obroty o ponad 100% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok 2015 w Mall.pl możemy podsumować zrealizowaniem 400 000 zamówień i 280 000 obsłużonych zapytań od klientów, podczas gdy cała Grupa Mall odnotowała aż 5 500 000 zamówień. W zeszłym roku otworzyliśmy też nowe centrum dystrybucyjne w Czechach, które przygotowywaliśmy 2 lata. Ma 50 000m2 (to powierzchnia kilku boisk piłkarskich) i aż 12,5m wysokości oraz jest o 20m szerszy od standardowych magazynów, to jeden z kroków milowych w historii firmy. Ten rok to utworzenie Grupy Mall i zwiększenie obecności Grupy Kapitałowej Rockaway (obecnego właściciela Grupy Mall) do rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Paweł Szukalski, Członek Zarządu ...
"Wywiad z Maciej Musiał - Pracownia Finansowa"
"Wywiad z Tomasz Wiśniewski - Pracownia Finansowa"
Zaintrygowała mnie nazwa państwa firmy. Słowo „pracownia” kojarzy się raczej z zakładem krawieckim niż finansami. Skąd pomysł na taką właśnie nazwę? Zauważyliśmy niepokojącą tendencję - finanse i inwestycje zaczęły odbiegać od realnej gospodarki. Pomyśleliśmy, że jest to niewłaściwy kierunek, dlatego chcieliśmy, aby nasza firma była bliżej ludzi. Gdy słyszymy nazwę „pracownia krawiecka”, to każdy rozumie, o jakie przedsiębiorstwo chodzi. Zależało nam na osiągnięciu podobnego efektu. Gdy ktoś idzie do pracownicy krawieckiej, to nie spekuluje co tam jest, nie zastanawia się, czy wyjdzie z niej z  telewizorem, czy garniturem, bo odpowiedź jest oczywista. Zależało nam, aby usługi naszej firmy również kojarzyły się z czymś prostym i zrozumiałym dla wszystkich.     
Z jakimi produktami można wyjść z państwa firmy? Pieniądze, które przynosi do nas klient przemieniamy w rzeczywistą, realną i identyfikowalną wartość. Podam taki przykład:  wiatr wieje, woda płynie, słońce świeci, a my potrzebujemy energii elektrycznej. Nie zanosi się na to, aby energia elektryczna wyszła z mody, więc pieniądze, które otrzymujemy od inwestorów przeznaczamy na wybudowanie elektrowni i dostarczanie energii do ludzi. Z tego tytułu czerpiemy korzyści o charakterze majątkowym, czyli pomnażamy kapitał, który nam powierzyli. Pracownia Finansowa ma pokazać ludziom, że działalność, którą prowadzimy jest prosta – elektrownia sprzedaje prąd do określonej firmy i wypłaca dywidendę.   ...
"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...