Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Green Metals Poland Sp. z.o.o
przez złomiarz, 2014-09-19 18:48:07
jestem klientem gmpl od około roku i musze powiedzieć że jestem bardzo usatysfakcjonowany, z kasą nie ma problemu a Pan kierownik kolorów niczym kurier rozwiązuje wszystkie problemy, jest bardzo zaradny zawsze można sie z nim dogadać, takich ludzi tam trzeba

PHU AMA PArtner
przez Marcin, 2015-01-22 12:24:27
Praca spoko, wynagrodzenie też . W czasie jak studiowałem pracowałem tam jako kurier, i śmiało mogę polecić tego pracodawcę.

MAXKURIER
przez Marta z Dublina, 2015-05-26 17:41:12
Bardzo dobra obsluga, przesylka dotarla na czas a kurier byla bardzo mily. Rowniez obsluga na telefonie bardzo profesjonalna. Zdecydowanie polecam :))))

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Łeszczyński - Aldesa Polska Services Sp. z o.o."
Jakimi projektami głównie się zajmujecie? Działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów i infrastruktury w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej i kolejowej. Naszymi klientami są także wyższe uczelnie, w tym Uniwersytet Jagielloński i Uniwersytet Warszawski. Aldesa Polska jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Angażujecie się w energię odnawialną. Na czym polega to zaangażowanie? Aldesa Polska jest doświadczonym wykonawcą projektów rozwoju energii odnawialnej. Robimy to globalnie, ale także w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o budowę farm wiatrowych. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka dużych inwestycji w tym zakresie, w tym w Lubartowie, Karwicach, Resku i Wicku.
Aldesa Polska ma swoje korzenie w madryckiej firmie budowlanej Aldesa Group. W jaki sposób doszło do tej hiszpańskiej ekspansji na nasz rynek? W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie. Obecnie działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej.    ...
"Wywiad z Magdalena Gera Pikulska - T-Mobile Polska S.A."
16 milionów klientów wybrało właśnie T-Mobile. Czy na początku drogi, zakładali Państwo taki sukces? Ogromnym sukcesem T-Mobile jest to, że dzisiaj każdy może mieć cały świat w zasięgu ręki dzięki usługom mobilnym i korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych. Od rozpoczęcia działalności blisko dwadzieścia lat temu i uruchomienia pierwszej sieci komórkowej w Polsce nasza firma jest liderem innowacji. Mamy na swoim koncie liczne wdrożenia, które wytyczały i nadal wyznaczają kierunki rozwoju polskiego rynku telekomunikacyjnego. Jako pierwszy polski operator, wprowadziliśmy na rynek m.in. pakietową transmisję danych GPRS, zademonstrowaliśmy technologię UMTS i wideorozmowy przy użyciu telefonu komórkowego, udostępniliśmy technologię HSDPA i HSPA+ umożliwiającą bezprzewodową szerokopasmową transmisję danych. Uruchomiliśmy usługę MyWallet, obejmującą płatności zbliżeniowe i inne usługi w technologii NFC. Jest to pierwsze w Polsce, jedno z pierwszych w Europie wdrożonych komercyjnie tak zaawansowanych rozwiązań integrujących funkcjonalności kart debetowych, kredytowych i innych usług dostępnych przez telefon.   ...
"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...