Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Green Metals Poland Sp. z.o.o
przez złomiarz, 2014-09-19 18:48:07
jestem klientem gmpl od około roku i musze powiedzieć że jestem bardzo usatysfakcjonowany, z kasą nie ma problemu a Pan kierownik kolorów niczym kurier rozwiązuje wszystkie problemy, jest bardzo zaradny zawsze można sie z nim dogadać, takich ludzi tam trzeba

PHU AMA PArtner
przez Marcin, 2015-01-22 12:24:27
Praca spoko, wynagrodzenie też . W czasie jak studiowałem pracowałem tam jako kurier, i śmiało mogę polecić tego pracodawcę.

MAXKURIER
przez Marta z Dublina, 2015-05-26 17:41:12
Bardzo dobra obsluga, przesylka dotarla na czas a kurier byla bardzo mily. Rowniez obsluga na telefonie bardzo profesjonalna. Zdecydowanie polecam :))))

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...
"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...