Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Omnibus
przez Anna, 2014-10-03 14:27:47
Muszę przyznać, że pomimo iż naczytałam się takich opinii i nie dokońca byłam pewną czy dostane wynagrodzenie jeżeli przyjdę tutaj do pracy to zaryzykowałam i przyszłam. Okazało się, że panie w biurze są miłe i uprzejme, atmosfera jest ok. Wypłata na czas. Nie warto kierować się takimi opisami ...

EGB Investments S.A.
przez asdf, 2014-10-04 14:32:57
Odpowiedź na: [pietro - 2014-10-03 23:26:15]:
dabi napisał, że nie przepada za branżą windykacyjną, natomiast do szarych pracowników nic nie ma ;)
raczej ciężko znaleźć kogoś, komu branża windykacyjna przypada do gustu, w końcu zawsze źle się kojarzyła i raczej zawsze tak będzie się kojarzyć ;)
a praca w EGB - całkiem w porządku.

Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o
przez ktośtam, 2014-11-18 22:54:14
czytam te wszystkie opinie i dziwią mnie niezmiernie. Jestem pracownikiem Forum i bardzo pozytywnie oceniam zarówno atmosferę, profesjonalizm współpracowników jak również jakość produktów. Nie rozumiem czemu wszystkie Wasze opinie dotyczą call center. Wydawnictwo Forum Media Polska to nie tylko telesprzedaż. To przede wszystkim dział produkcji, dział reklamy, księgowości, również dział obsługi klienta i oczywiście wiele innych. Oceniacie firmę w bardzo uproszczonym zarysie. Zgodzę się, że nie jest to firma na całe życie, ale w moim wypadku chodzi co najwyżej o zarobki. w dziale CS zarobki nie sa kosmiczne. Natomiast na resztę nie narzekam. Wiadomo że w każdej pracy trzeba się napracować, nigdzie nie ma łatwo, ale tu pracuje mi się dobrze. Czuję że jestem otoczona profesjonalnymi pracownikami i naprawdę cenię sobie poziom merytoryczny naszych produktów. Moja rozmowa rekrutacyjna także nie pozostawiała zastrzeżeń...

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Pietruszewski - E.G.O POLSKA SP Z.O.O"
Jak wyglądały początki firmy E.G.O. W Polsce? Utworzenie zakładu w Polsce było związane z rozwojem w Łodzi klastera przedsiębiorstw AGD – producentów wyrobów gotowych jak i podzespołów. Dla firmy E.G.O. bardzo ważne jest bycie tam, gdzie są nasi klienci, dlatego polska lokalizacja wpisuje się doskonale w naszą strategię.
Jakie są kluczowe wartości firmy? Mimo że działamy w schemacie B2B, nasze rozwiązania techniczne ostatecznie trafiają do końcowego użytkownika urządzeń AGD. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pod większością płyt ceramicznych kuchni różnych marek są elementy grzejne naszej produkcji, a za panelami sterowniczymi pralki znajduje się płytka drukowana elektroniki naszego pomysłu. Dlatego w Grupie E.G.O. musimy kierować się wymogiem tworzenia rzeczy użytecznych i takie jest nasze DNA.       
W jaki sposób firma angażuje się w utrzymanie środowiska naturalnego? Działania mające przełożenie na środowisko prowadzimy dwutorowo. Po pierwsze, nasze produkty staramy się projektować tak, aby były jak najbardziej energooszczędne, a z drugiej strony ograniczamy te czynniki, które mają negatywny wpływ na środowisko naturalne w naszych zakładach produkcyjnych. ...
"Wywiad z Maurycy Turek - Colway"
Jak narodziła się firma Colway? Colway powstało trochę z przypadku. Na początku spotkałem produkt, którym był kolagen naturalny. Po jego pierwszych badaniach, które pokazały jak odbierają go klienci, okazało się, że wszyscy są nim zaciekawieni. Uznałem, że jest to dobry produkt do tego, aby utworzyć firmę, a ponieważ miałem doświadczenie w MLMie, wymyśliłem, że będzie to firma marketingu wielopoziomowego. Następnie zacząłem szukać partnerów do współpracy. Po wielu próbach znalazłem tego, który został nim na zawsze. I w ten sposób dwóch mężczyzn ciężko pracując wymyśliło, że będzie to MLM z ludzką twarzą. Stworzyliśmy firmę, w której sami chcielibyśmy pracować.
Parafrazując Ludwika XIV, na początku istnienia firmy mógł pan powiedzieć „Colway to ja”, ewentualnie „my”, czyli „ja i mój wspólnik”. A jak to wygląda współcześnie? Po 10 latach funkcjonowania na rynku polskim doszliśmy do wniosku, że nasz system jest nieprzystosowany do handlu globalnego. W związku z tym wpadliśmy na pomysł, że powołamy spółkę córkę. Mamy więc Colway klasyczny, czyli ten nasz krajowy, rdzenny, który jest skierowany do Polaków, również tych mieszkających zagranicą oraz Colway International, który obsługuje klientów zagranicznych. ...
"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...