mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez braciak, 2014-09-10 14:17:59
Jestem właśnie po 2 rozmowie kwalifikacyjnej i póki co wszystko jest ok. teraz jestem zaproszony na trzecią i mam nadzieje, ze mój KO będzie ok.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez maxxx, 2016-09-02 08:18:44
Fajna współpraca, fajni ludzie, pensja na czas.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez guru, 2016-10-07 18:37:59
W tej firmie panuje bardzo fajna atmosfera, ludzie sobie pomagają.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Krowicka - Quad/Graphics Europe Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Quad Graphics? Jesteśmy jedną z największych firm sektora poligraficznego w Europie. Oferujemy kompleksowe  usługi, począwszy od fazy przygotowania materiałów do druku poprzez produkcję, aż do fazy dystrybucji. Jednocześnie oferujemy szereg rozwiązań dla mediów elektronicznych, a także druk wzbogacony o interaktywne technologie. Drukujemy m.in. czasopisma, katalogi, gazetki reklamowe, ale też projektujemy i produkujemy standy reklamowe i opakowania.
W czym tkwi sukces państwa firmy? Osiągamy sukcesy, ponieważ od początku naszej działalności stale staramy się wykraczać poza złożone potrzeby najbardziej wymagających wydawców. Klienci, którzy nam zaufali wiedzą, że realizujemy powierzone zlecenia przy zastosowaniu kreatywnych rozwiązań, nieustannie udoskonalając świadczone usługi. Dostarczane przez nas usługi poligraficzne, realizowane są na najnowocześniejszym parku maszynowym w Europie. Postępy w dziedzinie technologii i automatyzacji pozwalają nam na druk lepszej jakości w krótszym czasie.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Nasza siedziba znajduje się w Wyszkowie, w którym mamy dwa zakłady produkcyjne. Trzeci mieści się niedaleko, w Radzyminie. Quad/Graphics działa także w innych miastach Polski - w Gdańsku, Pile i Lublinie. ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...