Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
She Promotion Agencja Hostess i Modelek
przez Ola, 2017-04-14 12:06:57
Super współpraca :) Polecam! Bardzo profesjonalnie działająca agencja z dużą liczbą zleceń.

Hertz Systems Ltd Sp. z o.o.
przez Mati, 2017-04-20 08:11:34
Odpowiedź na: [Julita - 2017-03-14 10:20:57]:
Firma jest stabilna i realizuje ciekawe projekty technologiczne

Ricoh Polska Sp. z o.o
przez Marcin, 2017-04-19 21:51:08
Odpowiedź na: [Maja - 2017-04-13 08:54:00]:
Mniej trudna niż pierwsza rozmowa z klientem. Na ten moment proces oceniam OK

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Barańska - Lakma"
"Wywiad z Sylwia Grzebień - Lakma"
"Wywiad z Jacek Małecki - Lakma"
Jakie były początki firmy? Lakma Strefa to jedna z największych całkowicie polskich firm działających na polskim rynku chemii gospodarczej.
Kiedy rozpoczęła się żmudna droga na szczyt i jakie były początki firmy? Firma ma swoje korzenie w Cieszynie. Tam od 1988 roku działa firma Lakma sp. z o.o., która  na początku lat 90-tych produkowała chemię budowlaną i gospodarczą.  To pod jej skrzydłami w 1993 roku powstała marka Sidolux – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów środków czystości w naszym kraju. W 1998 roku powstał nowy zakład produkcyjny w Warszowicach koło Żor. Przeszedł on pod nowoutworzoną spółkę – Lakma Strefa – i tam też została przeniesiona produkcja chemii gospodarczej wraz z marką Sidolux.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ogromnie ważnym momentem w życiu firmy było opracowanie w 1993 roku pierwszych receptur środków czystości i stworzenie marki Sidolux. Dzięki niezwykłej jakości Sidolux przebojowo wdarł się na rynek, szybko zdobywając serca polskich konsumentów. Kolejne lata to pieczołowite rozwijanie tej marki. Powstawały kolejne produkty, które świetnie dopasowane były do ciągle zmieniających się potrzeb konsumentów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Sidolux to nie tylko preparaty do mycia i pielęgnacji podłóg. Pod tą marką można również dostać świetne jakościowo środki do m.in. mebli, mycia okien, lodówek, kuchni i ekranów LCD. To marka całkowicie kompletna i to właśnie dzięki swojej różnorodności oraz wysokiej jakości jest jedną z najchętniej kupowanych marek do sprzątania domu w Polsce. Innym bardzo ważnym momentem w życiu firmy było stworzenie i wprowadzenia na rynek pereł piorących Perlux. To wyjątkowy na skalę ogólnoświatową produkt piorący, który jako jedyny łączy w sobie proszek do prania i żel. Od zawsze u podstaw naszej firmy stoi innowacyjność. Perlux jest najlepszym dowodem na to, że potrafimy wprowadzać preparaty, które nie tylko są wyjątkowe na skalę ogólnopolską, ale także ogólnoświatową. Perły piorące wprowadzają firmę na zupełnie nowy poziom rynkowy i technologiczny. ...
"Wywiad z Ewa Bławdziewicz - The German Marshall Fund of the United States"
Intryguje mnie, dlaczego w nazwie państwa fundacji pojawiają się słowa „German” i „Marshall”? Nazwa fundacji jest wyrazem uznania dla Planu Marshalla, wielomiliardowej pomocy amerykańskiej dla zniszczonych po II wojnie światowej krajów europejskich. Przypomnę, że fundację powołano w 1972r. z inicjatywy Niemiec Zachodnich, które zapewniły jej finansowanie. To dlatego w nazwie pojawiają się słowa „German” oraz „Marshall”.
Czym się zajmujecie? Jesteśmy organizacją pozarządową, a dokładniej think-tankiem. Nasza główna siedziba znajduje się w Waszyngtonie. W Europie posiadamy kilka biur, z których każde realizuje różne projekty badawcze, w zależności od okoliczności i lokalizacji. W przypadku Polski dotyczą one głównie kwestii bezpieczeństwa i obronności.    
Jak wygląda polska struktura German Marshall Fund? Nasze biuro znajduje się w Warszawie. Jeśli ktoś lubi korporacyjny świat, czyli wysokie wieżowce i szybkie windy, to u nas tego nie znajdzie. Nasza siedziba znajduje się w kamienicy przy Placu Dąbrowskiego. Polskie biuro liczy zaledwie kilka osób. ...
"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...