Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
SKOK
przez ja, 2015-07-15 11:56:06
Pracuję w Skok-u uwazam ze aby zarobic trzeba po prostu pracowac a z tego co obserwuje wiele osób które odeszły ze skoku tylko siedzac na krześle chciały zarobic tak się nie da.

Pflegerin24
przez Jaro, 2015-09-23 15:33:35
Dobra firma.Polecam !!!

Invest
przez pierwsza, 2016-02-27 16:53:34
Świetna atmosfera, dobre warunki zatrudnienia

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zawód górnika jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu dawał pewną, dobrze płatną pracę. Dziś kopalnie są coraz częściej zamykane, a górnicy muszą się przekwalifikować, aby znaleźć zatrudnienie. Co mogą robić? Kopalnie w Rudzie Śląskiej Śląsk był niegdyś przede wszystkim prężnie rozwijającym się ośrodkiem górniczym. Obecnie większość kopalni funkcjon...
Czytaj więcej >>
Masz Powera – idź po staż
14 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej ogłasza nabór na staże dla osób młodych. W takiej grupie wiekowej istnieje poważny problem bezrobocia. Młodzi nie posiadają doświadczenia zawodowego, które jest wysoko cenione przez pracodawców, dlatego mają mniejsze szanse na zatrudnienie. Może się to zmienić za sprawą odbycia półrocznego stażu. O programie ...
Czytaj więcej >>
Firma Mid Ocean Brands jest międzynarodowym koncernem specjalizującym się w rynku upominków reklamowych dla agencji i pośredników na całym świecie. Koncern ma również swój oddział w Polsce, w Chorzowie w województwie śląskim. Ten zagraniczny inwestor planuje jednak poszerzenie swojej działalności i otwarcie nowego zakładu w Rudzie Śląskiej, co ozna...
Czytaj więcej >>
W Rudzie Śląskiej panuje bardzo dobra sytuacja na rynku pracy. Stopa bezrobocia w grudniu 2016 roku wynosiła tam zaledwie 5,2 proc., podczas gdy średnia dla Polski to 8,3 proc., a dla całego województwa śląskiego – 6,6 proc. Niemniej PUP w Rudzie Śląskiej nie ustaje w podejmowaniu kolejnych działań mających na celu walkę z bezrobociem i [R...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej zobowiązał się do zorganizowania stażów i szkoleń dla osób bezrobotnych. To szansa dla przedsiębiorców na uzyskanie nowych pracowników niższym kosztem, a dla samych obywateli na doszkolenie się i zdobycie ważnych umiejętności i uprawnień zawodowych. Dofinansowanie unijne dla aktywizacji zawodowej w Rudzie Śląskiej Urzą...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska otrzyma w najbliższym czasie kwotę ponad 3 mln zł ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, tj. PFRON. Mają one zostać przeznaczone między innymi na aktywizację zawodową osób z orzeczoną niepełnosprawnością w Rudzie Śląskiej. Pomoc z PFRON PFRON wypłaca ze swoich funduszy środki na szeroko rozumianą rehabilit...
Czytaj więcej >>
Barometr zawodów jest badaniem przeprowadzanym na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Ta jednoroczna prognoza sytuacji w zawodach pozwala określić m.in. kierunki rozwoju dla poszczególnych rynków pracy oraz zapotrzebowanie na określonych fachowców. W Rudzie Śląskiej i ogólnie w całym województwie śląskim do najbardziej poszu...
Czytaj więcej >>
Władze Rudy Śląskiej muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom związanym z funkcjonowaniem lokalnego rynku pracy. Pojawia się tu bowiem sporo problemów wymagających wdrażania różnych rozwiązań. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację osób w wieku powyżej 50 roku życia, które chcą być aktywne zawodowo, ale mają poważne trudności ze znalezieniem zat...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska to liczące ok. 140 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim. Dobre połączenia komunikacyjne oraz atrakcyjne położenie czynią z niego miejsce dogodne do podejmowania różnego rodzaju działalności inwestycyjnej. To z kolei znajduje przełożenie na sytuację na rynku pracy. Jak zatem przedstawia się tu sprawa z bezrobociem i jaka jest j...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie"
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Edyta Woronowicz - Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o."
Czym jest Mary Kay i jakie produkty oferuje? Nasza marka jest specjalistą w pielęgnacji. Istniejemy od 1963 roku. Kilkadziesiąt lat temu Mary Kay wymyśliła system, w którym kobieta będzie szła do kobiety i robiła jej tak zwany złoty serwis, czyli dobierała pielęgnację, sprzedawała kosmetyki. Dzięki temu nasze klientki nie kupują kota w worku. May Kay oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz perfumy. Posiadamy własne laboratoria, które samodzielnie kontrolujemy. Dzięki temu w każdej części świata nasze produkty są tak samo idealne.
Gdzie znajduje się siedziba oraz wspomniane laboratoria? Krótko mówiąc, w jaki sposób, jako firma jesteście obecni w Polsce? W naszym kraju siedziba Mary Kay znajduje się w Warszawie. Natomiast produkty powstają w Stanach Zjednoczonych. Następnie są one przewożone do Polski do magazynu, skąd trafiają bezpośrednio do konsultantek. Kanał dystrybucji jest więc wąski, co bezpośrednio wpływa na to, że klienci dostają dużo wyższą jakość za rozsądniejszą cenę.
Naszych czytelników interesujecie przede wszystkim jako pracodawca. Proszę powiedzieć jakie stanowiska zatrudniacie najczęściej? W naszej firmie można być konsultantką lub dyrektorem. W pierwszym przypadku zarabia się tylko na sprzedaży. Praca ta polega na chodzeniu do klientek i wykonywaniu sesji pielęgnacyjnych. Dyrektorzy czerpią zyski na dwa sposoby. ...
"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...