Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Super-Pharm Poland
przez Pracuśka, 2017-05-21 16:55:39
Ja pracuje tam aktualnie. Nie istotne w jakim miescie. Nie wierze w to co czytam I wydajw mi sie ze mam wielkie szczescie na jaka ekipe trafilam. Super atmosfera, nawiazanie znajomosci rowniez prywatnie nie tylko w pracy. Zawsze mozna sie dogadac co do godzin pracy. Kierownicy super wyrozumiali, zawsze pomocni. Menagerowie rowniez. Ja ze swojej strony bardzo polecam. Wszystko zalezy od ekipy :)

She Promotion Agencja Hostess i Modelek
przez magdaber, 2017-05-11 12:51:07
Pracowałam w Poznaniu na 3 zleceniach. Wszystko było ok, zero problemów.

KINGUIN Poland
przez pracuś, 2017-05-13 22:52:21
Fajni ludzie, fajna praca.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Michalik - PROFI CREDIT Polska S.A."
Świat finansów nie ma przed Wami tajemnic? Można tak powiedzieć. Udzielamy pozabankowych pożyczek ratalnych w kwotach od 500 do 25 tys. złotych na okres nawet 36. miesięcy. Nasi pracownicy i współpracownicy starają się dostosować ofertę jak najlepiej do potrzeb i możliwości klienta, dlatego tak duże znaczenie przykładamy do poznania i rozmowy z osobami, które odwiedzają nasze oddziały. Działamy profesjonalnie i odpowiedzialnie.
I to już od dwóch dekad. Powinniśmy sięgnąć ponad 20 lat wstecz do Czech, gdzie powstał pierwszy oddział Profi Credit. Od samego początku firma specjalizuje się w udzielaniu pożyczek konsumenckich i biznesowych, które są alternatywą dla kredytów bankowych. Ideą, która obowiązuje w naszej grupie kapitałowej do dziś, było stworzenie firmy oferującej produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości klientów. Jednocześnie dbamy, by nasze usługi spełniały najwyższe standardy profesjonalizmu, rzetelności i przejrzystości. Zależy nam, by klienci mieli do nas zaufanie i wracali, gdy będą potrzebować kolejnych pożyczek.
To jest tajemnica Waszego sukcesu? Taka wizja biznesu zapewniła spółce dynamiczny rozwój i przeobraziła ją w silną i renomowaną grupę finansową działającą w regionie CEE. W Polsce działamy od 2004 roku. Profi Credit Polska pożycza swoim klientom coraz więcej pieniędzy. Obecnie jesteśmy wiceliderem wśród firm pożyczkowych na polskim rynku.   ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Bogumiła Rak - Ruch S.A"
Jakie były początki RUCHu? W 1918 r. Jan Gebethner i Jakub Mortkowicz, znani księgarze, powołali Polskie Towarzystwo Księgarni Kolejowych RUCH. Ich spółka opierała się na nowoczesnym wówczas formacie „trafik” – kiosków dworcowych, oferujących prasę, tytoń i inne drobne artykuły. Główną misją było rozpowszechnianie czytelnictwa w odradzającym się po wojnie społeczeństwie. RUCH szybko się rozwijał. W 1935 r. był jedyną ogólnopolską siecią sprzedaży prasy, posiadał 700 punktów sprzedaży: kioski, stoiska oraz sklepy.
Jak w tym czasie zmienił się RUCH? Po wojnie powstał Centralny Zarząd Upowszechniania Prasy i Książki RUCH. W 1971 r., w wyniku połączenia RUCHu i Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej „Prasa”, powstała Robotnicza Spółdzielnia Wydawnicza „Prasa-Książka-Ruch”. W 1991 r. utworzono przedsiębiorstwo państwowe pod nazwą Przedsiębiorstwo Kolportażowo-Handlowe RUCH, które następnie zostało przekształcone w jednoosobową spółkę skarbu państwa pod nazwą RUCH S.A. W 2006 r. RUCH z dużym sukcesem zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wejście na GPW umożliwiło Spółce pozyskanie środków na modernizację i dalszy rozwój własnej sieci detalicznej oraz informatyzację. W 2010 r. fundusz inwestycyjny zarządzany przez amerykańską grupę finansową ETON PARK, odkupił od Skarbu Państwa RUCH S.A. Po wycofaniu RUCHu z warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych Spółka przeszła jedną z największych restrukturyzacji w historii polskiej gospodarki stając się nowoczesną, dynamiczną organizacją. ...