Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Manticora S.C.
przez kasia, 2015-03-12 22:31:26
Fajna atmosfera Właściciele ok Co do zarobków to zależy od własnego zaangażowania Ogólnie Polecam !

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Ilona Kidawa – Wysocka - Apteka Dr. Max"
Czym zajmuje się firma Dr Max? Dr. Max jest jedną z największych sieci aptecznych w Polsce. Nasza firma działa na rzecz poprawy opieki zdrowotnej Polaków, gwarantując dostęp do pełnego asortymentu leków w niskich cenach. Nasze apteki to nieodłączny element nowoczesnego systemu opieki zdrowotnej. Codziennie wspieramy proces leczenia, ale również pomagamy utrzymać dobry stan zdrowia Polaków.
Jakimi sukcesami jako pracodawca możecie się pochwalić? Posiadamy wysoko wykwalifikowaną kadrę, w pełni zaangażowaną i profesjonalnie prowadzącą placówki apteczne. Nasze zespoły apteczne świadczą fachową pomoc i doradztwo pacjentom. Doświadczenie oraz umiejętności naszych pracowników, ich zawodowa odpowiedzialność rzutuje również na to, że nasza sieć aptek rok do roku jest rentowna, zatem farmaceuci mogą skupić się na najważniejszym: wsparciu pacjentów.
Wśród naszych czytelników z pewnością są osoby, które chciałyby dołączyć do waszego zespołu. Proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Głównie zatrudniamy magistrów i techników farmacji. Poza tym w centrali firmy pracuje liczna grupa specjalistów na stanowiskach handlowych, księgowych, personalnych czy administracyjnych. Obecnie nasza firma liczy ponad 2500 pracowników, czego trzon stanowią farmaceuci. ...
"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...