INSTAL-FILTER SA
przez Zadowolony pracownik, 2016-09-28 14:09:57
Odpowiedź na: [uEEp - 2015-03-03 15:29:41]:
Firma jest ok. Szkoda, że osoby które nie radzą sobie z własnymi emocjami i kompetencjami próbują zrzucić winę na innych. Tak najłatwiej. Proszę o trochę szacunku dla pracujących i zadowolonych pracowników.

MATALAN
przez Patrycja, 2017-03-21 20:17:58
Odpowiedź na: [luluś - 2015-01-24 08:09:33]:
GAP najwieksza i najlepsza agencja.

Biostat
przez Ania, 2017-03-16 16:29:17
Ja tam długo pracowałam i uważam, że jest Ok. Nie każdemu się musi wszystko podobać ale to jest praca.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Rozborska-Wood - ATERIMA MED"
ATERIMA – co kryje się pod tą nazwą? Inspiracją dla nazwy firmy było francuskie słowo „intérim”, które oznacza pracę tymczasową. Dbając o to, by rodacy nie połamali sobie na nim języka stworzyliśmy podobnie brzmiącą nazwę – ATERIMA. Od tego roku funkcjonujemy pod szyldem Grupa ATERIMA, ale więcej o tym w kolejnych pytaniach 
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest umiejętne wykorzystywanie wiedzy, najlepszych praktyk rynkowych i doświadczenia w oferowaniu uczciwego pośrednictwa zatrudnienia, jak również doradztwa personalnego. W codziennej pracy kierujemy się zasadami spisanymi w naszym kodeksie etycznym, który jest tożsamy dla wszystkich działów firmy. Jesteśmy fair nie tylko względem naszych kontrahentów, klientów i partnerów biznesowych, ale w pierwszej kolejności wobec naszych pracowników. Wierzymy, że uczciwość jest warunkiem koniecznym dla stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa. Reputacja firmy i zaufanie do niej są jednymi z naszych najważniejszych wartości.
Jednym ze współzałożycieli firmy jest Stefan Schwarz, który już po raz drugi został wyróżniony przez ONZ. Proszę opowiedzieć o tym pokrótce. Stefan Schwarz – Ekspert ds. rynku pracy Grupy ATERIMA już po raz drugi został zaproszony do grona autorów „UN Global Compact Yearbook 2015” wydawanego przez ONZ w Polsce. UN Global Compact to obecny na całym świecie program Organizacji Narodów Zjednoczonych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Od 2009 roku wydaje Yearbook – prestiżową publikację dedykowaną inicjatywom społecznie odpowiedzialnym. Autorami tekstów są tu najwybitniejsze osobistości, w tym laureaci Nagrody Nobla i prezydenci. Od 2014 roku publikacja ta ukazuje się także w wersji polskiej i jesteśmy dumni z tego, że do obu edycji zostaliśmy zaproszeni. W ostatnim Yearbooku nasz przedstawiciel pisze o kluczowym projekcie CSR naszej firmy – „Bezpiecznej pracy za granicą”, a w szczególności o prowadzonych w jego ramach szkoleniach dla pracowników. Celem szkoleń jest podnoszenie świadomości naszego zespołu na temat zagrożenia handlem ludźmi. ...
"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...
"Wywiad z Arletta Myler - Ciber Polska"
Jaka jest misja firmy Ciber? Pomagamy firmom przewyższać ich konkurencję dzięki optymalnemu zarządzaniu technologii, talentów w globalnej skali oraz potężnej sieci partnerów strategicznych.
Co wyróżnia Państwa na tle konkurencji i umożliwia ciągły rozwój? Jako oddział spółki mamy dostęp do najnowszych technologii, nasi pracownicy zaangażowani są międzynarodowe projekty - pozwala im to na stały dostęp do najświeższymi trendami IT (SAP Hybris, SAP IS-Retail, Agile, Scrum, etc.)
A jak wygląda historia i struktura firmy na polskim rynku? Ciber Polska powstało w 2010 roku, jako centrum dostarczające usługi z obszaru HelpDesk i SAP. W trakcie sześciu lat rozszerzyliśmy naszą działalność o Application Development Management, SSC Finansowe oraz SSC Rekrutacji. Biuro w Poznaniu, mieszczące się przy Jeziorze Maltańskim, jest jedynym oddziałem Ciber w Polsce.
Do jakich klientów skierowane są Państwa usługi? Specjalizujemy się w obszarze SAP i rozwiązań dla branży retail. Mamy sprawny zespółbprogramistów, który przygotowuje dedykowane rozwiązania spełniające potrzeby Klientów. Naszym partnerom biznesowym oferujemy także usługi w zakresie digital transformation i digital marketing. Każdy klient, który poszukuje rzetelnego i wiarygodnego partnera w wymienionych obszarach znajdzie u nas wsparcie i zespół kompetentnych konsultantów. Jesteśmy również interesującym partnerem dla klientów, którzy szukają wartości dodanej w procesach outsourcingu aplikacji i infrastruktury. Ze względu na fakt, iż jesteśmy firmą międzynarodową możemy świadczyć nasze usługi także poza granicami Polski a nawet Europy. Naszym rynkiem docelowym jest także segment średniej wielkości międzynarodowych korporacji, dla których usługi naszych większych konkurentów wydają się nie być wystarczająco elastyczne i efektywne kosztowo. ...