Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Radio Parada Sp z o.o.
przez Tormund, 2017-10-05 12:02:40
Pracuje w Radiu Parada i jest spoko. Dla mnie to po prostu praca. Ważne, że mam stałą pracę i wypłaty w terminie. Bez słodzenia, jest ok.

Apteka od Serca Ewa Budzowska
przez Ivana, 2017-10-10 14:50:09
A ja polecam, miła atmosfera w pracy i sensowne warunki. Bardzo w porządku współpracownicy (chociaż wiem, że to zależy gdzie się trafi). Idzie się dogadać praktycznie w każdej sprawie.

Cza-Ta Sp.j.
przez ZnK, 2017-10-04 19:20:46
jest ok, płacą na czas, miła atmosfera, polecam

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Pod koniec marca 2017 roku w Białymstoku odbyło się VII Forum Rynku Pracy, na którym mieszkańcy miasta i całego regionu mogli zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy, staży i praktyk, głównie u lokalnych pracodawców. Firmy zaś miały szansę na znalezienie pracowników posiadających pożądane przez nich wykształcenie oraz kompetencje zawodowe. Forum R...
Czytaj więcej >>
Z początkiem czerwca 2017 roku odbyła się uroczystość wręczenia wyróżnień dla pracodawców w Białymstoku i w regionie za tworzenie nowych miejsc pracy. Nagrody  przyznawał i wręczał Powiatowy Urząd Pracy. Współpraca z Urzędem Pracy Każdy urząd pracy w Polsce ma za zadanie aktywizację zawodową osób bezrobotnych. Jednocześnie jednak w ramach realizowa...
Czytaj więcej >>
Stopa bezrobocia rejestrowanego w Białymstoku, jak informował w kwietniu 2017 roku Główny Urząd Statystyczny, wynosiła 8,7 proc. W Wojewódzkim Urzędzie Pracy zarejestrowanych było w mieście 11,1 tys. bezrobotnych. Kto w Białymstoku ma największe szanse na podjęcie pracy i przedstawiciele jakich zawodów są tu poszukiwani? Wakaty w Białymstoku Z ofer...
Czytaj więcej >>
Zgodnie z przedstawionymi planami spółka Biawar Produkcja zamierza ulokować kapitał 25 mln zł do końca września 2019 roku w podstrefie Białystok Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna. Na czym ma polegać inwestycja i ile nowych miejsc pracy w Białymstoku dzięki niej powstanie? Inwestor w Białymstoku Spółka Biawar Produkcja otrzymała od zarządu Biały...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Białymstoku i ogólnie w województwie podlaskim nie napawa zbytnim optymizmem. Pomimo tego, iż na przestrzeni paru ostatnich miesięcy uległa zmianom na plus, to i tak wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia w obszarze walki z bezrobociem. Temu właśnie ma służyć Forum Rynku Pracy. Bezrobocie w Białymstoku wciąż wysokie W stycz...
Czytaj więcej >>
Promocja zatrudnienia oraz rozwoju zasobów ludzkich w województwie podlaskim to priorytetowe zadania realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku. Jedynie skuteczne działania prowadzone w tych obszarach są w stanie przyczynić się do poprawy sytuacji na lokalnym rynku pracy i wpłynąć na zmniejszenie bezrobocia. W 2013 r. Wojewódzki Urząd P...
Czytaj więcej >>
Skuteczna walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, jakiemu muszą stawić czoła władze Białegostoku i województwa podlaskiego. Niezwykle istotne w tym kontekście jest podejmowanie działań ukierunkowanych m.in. na aktywizację bezrobotnych itp. Muszą one jednak bazować na konkretnych przesłankach – w tym też celu powstał Regionalny Plan D...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby pomiędzy 25 a 30 rokiem życia. W dużej mierze to absolwenci wyższych uczelni, którzy mają spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia – jest to zjawisko charakterystyczne dla różnych regionów kraju, w tym także dla Podlasia i Białegostoku. Dużo młodych o...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim na przestrzeni minionego roku zaszły znaczące zmiany na rynku pracy, co przełożyło się na spory spadek bezrobocia. Ogólna sytuacja jest co prawda wciąż daleka od ideału, aczkolwiek eksperci szacują, iż prognozy dla Podlasia w tym obszarze są bardzo dobre. Póki co najgorzej jest w Białymstoku, gdzie wielu mieszkańców wciąż m...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Piechocka - Dagma sp.zo.o"
Trzech przyjaciół pewnego dnia postanowiło założyć swój biznes i tak powstała Dagma? W dużym uproszczeniu właśnie tak. Dagma została założona w 1987 roku przez świeżo upieczonych absolwentów dzisiejszego katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Nazwa firmy powstała z połączenia pierwszych liter imion założycieli. Warto podkreślić, że firma została utworzona przed zmianami ustrojowymi w Polsce, w niełatwym dla przedsiębiorców momencie. Ryzyko i wysiłek jaki podjęli wtedy założyciele Dagmy opłaciły się. Firma istnieje na rynku niemal 30 lat i stale się rozwija. Dynamikę rozwoju docenia regularnie popularny dziennik ekonomiczny "Puls Biznesu", który od lat nagradza nas tytułami Gazeli Biznesu. Otrzymaliśmy już osiem takich wyróżnień.
Wasza firma ma kilka profili działalności, a sama spółka Dagma jest czymś w rodzaju grupy, w której każda część ma niezależną strukturę. Jak to wszystko udaje się połączyć w dobrze funkcjonującą całość? Największą i najbardziej rozbudowaną część stanowi Dagma Bezpieczeństwo IT. Można powiedzieć, że jest to trzon działalności spółki. To właśnie ta część firmy zajmuje się dystrybucją rozwiązań do zabezpieczania sieci komputerowych przedsiębiorstw przed różnego rodzaju zagrożeniami: wirusami komputerowymi, atakami hakerów czy kradzieżą danych. Z dystrybuowanych przez Dagmę rozwiązań firm ESET, Barracuda Networks czy STORMSHIELD korzysta kilka tysięcy polskich przedsiębiorstw i instytucji rządowych. W części Dagma Bezpieczeństwo IT zatrudniamy łącznie niemal 100 osób.   ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...