Fine Logistic Sp. z o.o. Sp. K.
przez Gabryś, 2017-07-12 11:15:08
Firma spoko. Szef w porządku. Kasa zawsze w terminie. Pracuje tu od jakiegoś czasu i nie myślę odchodzić no chyba ze szef mnie zwolni. Jak by ktoś coś to polecam

Petit Forestier Polska Sp. z o.o.
przez pracownik, 2017-07-19 08:02:15
Jest gitara, polecam!

InfoConsulting Sp. z o.o.
przez Nick, 2017-07-18 15:13:14
Bardzo ciekawa firma, można dużo się nauczyć i nieźle zarobić. Gorąco polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jerzy Bucki - Capitol Sp. z o.o. - Biuro Zarządu"
Czym dokładnie zajmuje się firma Capitol? Capitol jest spółką – córką Vienna Insurance Group, której głównym zadaniem jest oferowanie klientom i sprzedaż produktów będących w ofercie towarzystw ubezpieczeń w ramach grupy VIG, takich jak Compensa, Interrisk, Polisa Życie czy Vienna Life. Są to w głównej mierze ubezpieczenia na życie, ale też coraz prężniej rozwijamy sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, zapewniając w ten sposób kompleksową obsługę klientów.
Jak przedstawia się historia firmy? W obecnej formule firma działa od 11 lat. Możemy pochwalić się przeszło 30.000 zadowolonych klientów. Nasza działalność opiera się o sprawdzony od dziesiątek lat system Multi Level Marketingu, funkcjonujący w wielu krajach Europy zachodniej jak i w Polsce oraz w naszych siostrzanych spółkach Capitol w Czechach i Słowacji.
„Sprawdzony system kariery i wynagrodzeń”, czy mogą Państwo zdradzić, na czym on polega? System sprzedaży oparty na Marketingu wielopoziomowym musi mieć przejrzysty i prosty system wynagradzania. Każdy współpracownik tak naprawdę sam buduje swoją ścieżkę kariery – w zależności od zaangażowania i wolumenu sprzedaży awansuje a co za tym idzie otrzymuje podwyżkę wynagrodzenia. Wszystkie zasady awansu i podwyżki wynagrodzenia zapisane są jasno w umowie zawieranej pomiędzy spółką a współpracownikiem. Nie ma tu miejsca na uznaniowość czy jakieś inne formy działania, z których wynikałby awans. Konsekwencją każdego awansu jest wzrost wynagrodzenia i tylko od danego współpracownika zależy, jak szybko awans nastąpi. Oczywiście na każdym etapie współpracy i rozwoju współpracownik może liczyć na wsparcie ze strony osób z doświadczeniem zawodowym – kierowników, managerów i dyrektorów. ...
"Wywiad z Agnieszka Esterhuizen - AIC S.A."
"Wywiad z Agnieszka Krasowska - AIC S.A."
Jakie były początki firmy? AIC powstało w Gdańsku w 2001 roku jako niewielkie biuro projektowe założone przez kilkuosobową grupę inżynierów. Początki nie były łatwe; szybko okazało się, że plan rozpoczęcia współpracy z wykonawcami zaprojektowanych urządzeń ciśnieniowych nie powiedzie się. Nie zniechęciło to jednak założycieli biura, którzy szybko podjęli decyzję o uruchomieniu własnego zakładu produkcyjnego. Od 2001 roku przeobraziliśmy się z małego biura w dużą, dynamicznie rozwijającą się organizację z prawie 600 osobami w 3 zakładach produkcyjnych na Pomorzu. Konsekwentnie budowana marka AIC to liczący się dzisiaj na rynkach światowych producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań z zakresu wymiany i odzysku ciepła, stojący w jednym szeregu z największymi dostawcami kotłów grzewczych na świecie.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ciężko wybrać jeden kluczowy moment, gdyż jak w każdej organizacji przełomowych momentów było wiele. Z pewnością decyzja o uruchomieniu własnej produkcji w 2002 roku, która przekształciła biuro projektowe w firmę produkcyjną oraz podpisanie pierwszego, długoterminowego kontraktu pozwalającego na uruchomienie produkcji seryjnej w 2003 roku ukształtowały strategię dalszego rozwoju oraz pozwoliły na stopniowe poszerzanie oferty produktowej. ...
"Wywiad z Anna Kowalczyk - Eden Springs Sp. z o.o."
Eden Springs można chyba bez wahania okreslić jako polskich pionierów w produkcji i dostawach wody źródlanej? Zdecydowanie tak. Firma powstała w 1997 roku i była jedną z pierwszych specjalizujących się w tej dziedzinie. Korzystamy z polskich źródeł wyselekcjonowanych pod względem zawartości minerałów. Jako nieliczna firma dostarczamy wodę w całej Polsce.
Kim są Wasi odbiorcy? Obsługujemy ponad 60.000 firm dostarczając rocznie ponad 140 mln litrów wody Eden. Naszymi klientami są zarówno klienci indywidualni, małe i średnie firmy, jak i największe korporacje oraz instytucje publiczne w Polsce..
Woda to w Waszym przypadku podstawa działalności, ale nie ograniczacie się tylko do niej? Od prawie 20 lat dostarczamy wodę źródlaną Eden w 19-to litrowych butlach zwrotnych. Kilka lat temu zainwestowaliśmy jednak także w segment dzierżawy i leasingu ekspresów i dostaw kawy do firm. Jesteśmy partnerem Saeco oraz wyłącznym dystrybutorem profesjonalnych ekspresów na kapsułki Lavazza Blue. Obserwujemy trendy rynkowe i potrzeby konsumentów. Z tego powodu posiadamy również w ofercie dystrybutory filtrujące wodę wodociągową – Eden Unlimited oraz dostawy wody źródlanej do domów Eden MySpring w butlach o pojemności 11l.   ...