Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Majcher - Schindler Polska"
Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.
Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur regionalnych, które zostały stworzone po to, żeby być jak najbliżej naszych klientów: Gdynia, Poznań, Łódź, Wrocław i Katowice. Tam są nasze lokalnie działające struktury – poczynając od sprzedaży, montażu po serwis. Nie są to jednostki niezależne od strony zarządczej ale lokalne przedstawicielstwa spółki, której centrala mieści się w Warszawie.
Jesteście Państwo liderem w branży, co powoduje, że klienci wybierają właśnie Was? Dostajemy wiele sygnałów od naszych Klientów, że profesjonalizm, rzetelność, terminowość oraz kompetencje pracowników wyróżniają nas na rynku. Nasze produkty cechuje  między innymi wysoka jakość, innowacyjność oraz nowoczesny design. Dla nas ocena klientów jest najważniejsza, dlatego z dużą uwagą i otwartością słuchamy ocen naszych Klientów. Profesjonalne badania w tym zakresie, uzupełniamy bieżącym kontaktem z Klientem przy każdej możliwej okazji, pytając wprost co jest najważniejsze w naszej współpracy, co możemy poprawić, a co pogłębić. To jest ogromna skarbnica wiedzy, która pozawala nam na codzienne doskonalenie naszych usług, na każdym etapie współpracy z Partnerami biznesowymi. Specjalista ds. BHP - Piotr Marciniak prezentuje nowe modele ubrań dla Pracowników firmy Schindler. ...
"Wywiad z Paweł Florek - ATS Balicki Florek sp.j."
Jak przedstawiliby Państwo firmę ATS Balicki, Florek w jednym zdaniu? Firma ATS jest największym w kraju dystrybutorem pełnego zakresu produktów kontaktologicznych. Co składa się na Państwa ofertę? W naszej ofercie można znaleźć wszelkie dostępne na polskim rynku soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczewek, krople nawilżające oraz akcesoria i kosmetyki optyczne. Dostarczamy naszym klientom również oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne. Jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów firm Menicon i Avizor. Natomiast w naszej ofercie znajdują się produkty takich marek jak m.in. Bausch+Lomb, Acuvue, Alcon, Cooper Vision i wiele innych.
Jak wyglądały początki działalności i kto był prekursorem firmy? Spółka jest obecna na rynku od 2003 roku. Od kilkunastu lat rozwija się i zdobyła sobie reputację solidnego partnera w relacjach B2B. Działalność rozpoczynaliśmy od hurtowej sprzedaży wąskiego zakresu produktów do niewielkiej ilości klientów. Wszystkie zadania wykonywaliśmy własnoręcznie. Firma zajmowała małe pomieszczenie biurowo-magazynowe. W momencie kiedy ilość zamówień wzrastała, zaczęliśmy zatrudniać kolejnych pracowników. Wkrótce zmieniliśmy też siedzibę i przenieśliśmy się do Jawora. Rozszerzyliśmy znacznie powierzchnię magazynową. Obecnie posiadamy również oddział we Wrocławiu, w którym mieści się Dział Handlowy. ...
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - DHL Express"
Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok później została zarejestrowana spółka DHL Express (Poland). W 2014 roku rozpoczęto proces większej specjalizacji spółki w usługach logistycznych, czego następstwem było wyodrębnienie w jej strukturach, organizacji DHL Parcel skoncentrowanej na krajowym rynku kurierskim i rozwiązaniach dla e-commerce. Dzisiaj mamy firmę DHL Express (Poland), w skład której wchodzi dywizja DHL Parcel - najliczniejsza pod względem zatrudnionych osób, DHL Express odpowiadająca za międzynarodowe usługi ekspresowe oraz DHL Fracht specjalizujący się w transporcie całopojazdowym. Markę DHL w Polsce reprezentują także DHL Supply Chain - lider rynku w logistyce kontraktowej i DHL Global Forwarding - globalny spedytor w transporcie lotniczym i morskim. Od lat utrzymujemy pozycję lidera w branży logistycznej, zdobywamy uznanie i liczne wyróżnienia, m.in. za politykę personalną. ...