CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Kornelia Trocha - LONTEX"
Czym zajmuje się firma LONTEX? LONTEX dostarcza kompleksowe rozwiązania usługowe dla podmiotów działających w branży transportowo-motoryzacyjnej. Prowadzimy sprzedaż produktów, a konkretnie części zamiennych dedykowanych dla samochodów ciężarowych do ponad 60 krajów z całego świata. W bardzo dużym uproszczeniu można powiedzieć, że dostarczamy Klientom rozwiązania pozwalające skutecznie realizować ich cele.
Jak wyglądały początki działalności firmy? Firma została założona w 1990 roku, jej działalność w początkowym okresie ograniczała się do usług transportowych i wynajmu autokarów. W kolejnych latach rozwój firmy został ukierunkowany na świadczone do dnia dzisiejszego usługi dla branży transportowo-motoryzacyjnej.
Co stanowiło przełomowe wydarzenie dla firmy LONTEX? Przełomem w działalności LONTEX było otwarcie w 1996 r. serwisu tachografów z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach. Sukces tego przedsięwzięcia przesądził o budowie ogólnopolskiej sieci specjalistycznych serwisów LONTEX. Kolejną, słuszną decyzją było zwrócenie się ku działalności handlowej. ...