CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Agnieszka Pizon - Antal"
Jak duża jest firma Antal? Nasz zespół tworzy ponad 150 świetnych osób w pięciu biurach w Polsce, dwóch w Niemczech oraz po jednym na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Stanowiska jakie zajmują są bardzo różnorodne, głównie skupione wokół rekrutacji i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi.
W jaki sposób odbywa się rekrutacja w Antal? Czy można się do Państwa zgłosić także bez doświadczenia? Gdyby mogła mi Pani przybliżyć najlepszy sposób na znalezienie odpowiedniej oferty pracy... Podstawowe informacje o możliwościach rozwoju w ramach Antal znajdują się na naszej stronie w zakładce „Kariera w Antal” i tam można znaleźć wszystkie aktualne oferty pracy. Korzystamy również z portali ogłoszeniowych, biur karier, ale w głównej mierze sami kontaktujemy się z osobami, których doświadczenie odpowiada naszym aktualnym potrzebom. Niejednokrotnie zdarza się, że nawiązujemy współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin – IT, Ubezpieczenia, Bankowość, Logistyka, Zarządzanie Produkcją – którzy nie posiadają bezpośredniego doświadczenia w obszarze rekrutacji. Warsztat rekrutacyjny otrzymują od nas, a do organizacji wnoszą bardzo szeroką wiedzę branżową. Pytała Pani o możliwości rozwoju dla osób bez doświadczenia zawodowego – oczywiście! Każdego roku w naszym letnim Programie Stażowym zatrudniamy kilkunastu stażystów, których wprowadzamy w tajniki pracy Headhuntera. Każdy z nich ma możliwość nauki i obserwowania naszych rekruterów w codziennej pracy. ...
"Wywiad z Magdalena Zajkowska - FM Bank S.A."
FM Bank PBP SA działa na rynku pod dwiema markami - BIZBank i Bank SMART. Czym zajmuje się każda z nich? BIZ Bank i Bank SMART to marki skierowane do różnych klientów. BIZ Bank obsługuje klientów firmowych i docenia małe przedsiębiorstwa oraz profesjonalistów (lekarze, prawnicy, właściciele aptek, architekci, itp.) kierując do nich specjalne oferty. Wiemy, że nasz sukces zależy od ich dobrego funkcjonowania i rozwoju. BIZ Bank to transparentny partner w biznesie – żadnych tajemnic, partnerskie relacje. Uproszczone procedury oraz przejrzystość zasad cenowych wyróżnia nas na tle konkurencji. Zastosowana w naszych strukturach nowoczesna technologia umożliwia efektywną i szybką obsługę klientów. BIZ Bank to Przyjazny świat finansów dla przedsiębiorczych. Specjalizacją BIZ Banku jest finansowanie, ponieważ polskim przedsiębiorcom nie brak innowacyjnych pomysłów, a często brak im kapitału. BIZ Bank nie ogranicza się do finansowania firm, które działają już od wielu lat. BIZ Bank ma też profesjonalną ofertę dla przedsiębiorstw na każdym etapie rozwoju, także dla tych, które dopiero startują.   ...