Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Szymczyk - Bank Pocztowy"
Która z Państwa licznych usług zasługuje na szczególne wyróżnienie? Na uwagę zasługuje przede wszystkim prostota i czytelność całej naszej oferty. Oferujemy wszystkim Klientom przejrzyste zasady: jeden rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe, jedno konto oszczędnościowe - Pocztowe Konto Oszczędnościowe i trzy lokaty o różnych terminach: MINI, MIDI oraz MAXI, a także kredyt gotówkowy oraz fundusze inwestycyjne. Warto wyróżnić w szczególności rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. To oferta pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom dożywotnią i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie.
Jakie są korzyści płynące z lokowania środków w Banku, a nie w przysłowiowej "skarpecie"?  Lokowanie naszych pieniędzy w Banku jest przede wszystkim bezpieczne, wygodne i otwiera nam wiele możliwości np. do skorzystania w razie potrzeby z szybkiej pożyczki korzystniejszej cenowo. Pieniądze trzymane w przysłowiowej „skarpecie” mogą zostać np. skradzione. Korzystając z rachunku bankowego nie musimy trzymać zapasu gotówki w domu, a ponadto depozyty bankowe są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Po drugie pieniądze zgromadzone w „skarpecie” nie „pracują”. Tymczasem środki wpłacone do Banku mogą przynosić nam zysk. Dlatego też znacznie lepszym rozwiązaniem jest założenie w Banku oprocentowanej lokaty czy rachunku oszczędnościowego. Dzięki temu możemy uniknąć negatywnych skutków inflacji. Inną korzyścią ulokowania oszczędności w Banku jest budowanie naszej wiarygodności jako klienta Banku, co może zaprocentować w momencie wnioskowania np. o udzielenie kredytu.   ...
"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...
"Wywiad z Jarosław Janiszewski - NDG Medical Sales Force"
Jak wyglądały początki firmy NDG Medical w Polsce? NDG Medical zaczęła swoją działalność już niemal 20 lat temu, w 1999 roku. To był dobry czas dla polskich przedsiębiorców. Nikt jednak wtedy nawet nie słyszał o usługach outsourcingu sił sprzedaży, dlatego jako jedna z pierwszych firm w tej branży w Polsce przecieraliśmy szlak. Wypracowywaliśmy modele współpracy z klientami, pracowaliśmy nad standardami. Do wszystkiego doszliśmy sami z naszymi partnerami. Dzięki temu mamy bogate doświadczenia, które procentują dzisiaj bardzo efektywnie realizowanymi projektami.
Ile osób obecnie zatrudnia firma? Żeby zrozumieć, jak funkcjonuje NDG Medical, trzeba poznać specyfikę naszej branży. Firmy outsourcingowe mają dwie grupy pracowników – stacjonarnych, którzy obsługują projekty naszych klientów administracyjnie i zewnętrznych, zatrudnianych na etacie w NDG Medical i delegowanych do realizacji zadań na rzecz naszych klientów. Dzisiaj w naszej firmie pracuje łącznie 143 pracowników. I chcę podkreślić, że są to osoby zatrudniane na etacie, z pełnymi prawami, które temu towarzyszą. ...