Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Marcinkowska - Skrivanek sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Skrivanek? Do kogo są one kierowane? Skrivanek to szkoła językowa i agencja tłumaczeń. Zapewniamy naszym klientom usługi językowe w zakresie nauczania języków obcych, audytów językowych, tłumaczeń pisemnych i ustnych, usług graficznych (DTP) oraz lokalizacji. Grupą docelową są dla nas klienci korporacyjni – firmy i instytucje z różnych branż i sektorów, różnej wielkości, działające w Polce i na świecie. Z naszej oferty korzystają też osoby indywidualne zlecające tłumaczenia zwykłe oraz przysięgłe, bądź zainteresowane podnoszeniem swoich kompetencji językowych.
Jaka jest misja Państwa firmy? Chcemy ułatwiać naszym klientom rozwój i skuteczną komunikację na całym świecie, zapewniając im wysoką jakość usług językowych, sprawną i szybką obsługę, elastyczność, a także szeroką ofertę języków i rozwiązań. Lubimy i chcemy rozmawiać z naszymi klientami, aby poznać ich potrzeby i oczekiwania oraz wspólnie zidentyfikować priorytety. Dzięki temu możemy dostarczyć rozwiązania, nawet w wyjątkowych sytuacjach tak, by cele biznesowe i szkoleniowe naszych klientów zmieniły się w rzeczywistość. ...
"Wywiad z Agnieszka Klamka - EC Engineering"
Jakie były początki Państwa firmy? Początki spółki EC Engineering sięgają 1998 roku. Wtedy to profesor Tadeusz Uhl z Akademii Górniczo-Hutniczej postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz doświadczenie i założył firmę inżynierską Energocontrol. Na początku zatrudniała tylko kilka osób. Wśród nich byli m.in.: Ireneusz Łuczak oraz Bartłomiej Zborek. Dziś obaj zasiadają w zarządzie EC Engineering.
Firma szybko zaczęła współpracować z dużymi producentami i przedsiębiorstwami badawczo-rozwojowymi. Kto zaufał Wam od samego początku? Należy tu wymienić na przykład Alstom czy FEV Motorentechnik. W 2004 roku rozpoczęliśmy też współpracę z branżą lotniczą. Mieliśmy swój udział w tak spektakularnych projektach jak Airbus A380. Dla dwupokładowego SuperJumbo firma zaprojektowała oraz wykonała symulacje przeszło pół tysiąca części. W 2005 roku utworzono EC Grupę. W jej skład wchodzi obecnie kilka spółek, z których EC Engineering jest największą.
   
Jakie branże korzystają z Waszej wiedzy oraz umiejętności? EC Engineering to biuro projektowe, które realizuje projekty dla takich gałęzi przemysłu jak: kolej, lotnictwo oraz motoryzacja. Mamy już na swoim koncie liczne projekty realizowane dla firm z Chin, Indii, Korei, Rosji, Niemiec, Francji, Austrii i Kanady. Najbardziej znanym pojazdem współprojektowanym przez EC Engineering jest superszybki pociąg Zefiro 380, firmowany przez Bombardier Transportation.  ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...