Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Bubel - Verita HR Polska Sp. z o.o."
Główne brandy grupy Verita HR Polska to HRO Personnel i HRO Recruitment. W czym się specjalizują? HRO Personnel specjalizuje się w realizowaniu projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble zarządzania, głównymi usługami są: praca tymczasowa, outsourcing personalny, outsourcing kadrowo-płacowy oraz rekrutacja BPO/SSC. Drugi brand, HRO Recruitment, to zespół specjalizujący się w rekrutacjach specjalistów w trzech głównych obszarach działalności: Technology, Finance oraz Sales & Marketing.
Jako grupa wydają Państwo również magazyn „Rekruter”. Zgadza się. Magazyn jest bezpłatny i stanowi doskonałe źródło wiedzy oraz forum wymiany myśli dla dyrektorów HR, rekruterów i specjalistów z branży. Dwa razy w roku redakcja organizuje ogromne przedsięwzięcie – spotkanie networkingowe dla specjalistów z branży rekrutacyjnej i HR, czyli Wieczór Rekrutera, skupiający ponad 400 specjalistów z branży, kierowników działów personalnych czy Dyrektorów HR. Wydarzenie to jest o tyle istotne dla całego rynku, że jest połączone z dwoma konkursami: Nagrodami Rekrutera oraz Perłami HR. ...
"Wywiad z Maciej Urbański - WELCOME Airport Services Sp. z o.o."
Jak powstał WELCOME Airport Services? Firma WELCOME Airport Services powstała z połączenia kilku firm, a więc historia firmy to tak naprawdę kilka ciekawych opowieści. Może zatem skupię się na historii oddziału warszawskiego?
Jak najbardziej. Jak prezentuje się zatem historia warszawskiego oddziału? Oddział Warszawski istnieje od stycznia 2000 r. i początkowo nazywał się Warsaw Airport Services. Nasza załoga liczyła ok. 60 osób, obsługiwaliśmy wtedy tylko jednego przewoźnika i jednocześnie naszego ówczesnego partnera strategicznego - SAS Skandynawskie Linie Lotnicze. W miarę upływu czasu i zdobywania mocnej pozycji na rynku, lista naszych klientów wydłużała się.
Czy w swojej historii mieli Państwo jakiś przełomowy moment? W czerwcu 2007 r. nastąpił moment przełomowy, ponieważ po raz pierwszy WAS wyszedł z usługą poza Warszawę i rozpoczął działalność na lotnisku w Rzeszowie. W maju 2012 r. połączył się z krakowską firmą handlingową WAS-KRK Airport Services, wtedy też firmy zmieniły nazwę na WELCOME Airport Services. Jesienią 2013 r. WELCOME połączył się ze spółkami handlingowymi w Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie oraz wszedł na rynek katowicki. Od tej chwili jesteśmy obecni na siedmiu lotniskach w Polsce. Dzisiaj zatrudniamy ponad 1500 pracowników, obsługujemy około 150 operacji dziennie. ...
"Wywiad z Gabor Vasarhelyi - Wizz Air"
W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł? Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zarejestrowano i uruchomiono firmę Wizz Air.
Jaki był tu główny, decydujący czynnik? Warto tu wymienić dwa czynniki, które miały decydujący wpływ na powstanie linii. Pierwszym z nich był ówczesny rynek linii lotniczych, którego oferta skierowana była tylko do wybranych osób. Celem stało się stworzenie atrakcyjnych cenowo możliwości dla większej ilości osób. Zastosowany model biznesowy sprawił, że podróże lotnicze okazały się być dostępne dla osób, które wcześniej nie korzystały z transportu lotniczego. Kolejnym ważnym elementem był aspekt prawny. W 2004 roku 10 nowych państw dołączyło do Unii Europejskiej, co spowodowało zasadnicze zmiany, zliberalizowało rynek i otworzyło szereg możliwości, które linia Wizz Air miała na celu wykorzystać.   ...