Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Góra - Alfavox Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma Alfavox? Alfavox jest nowoczesną firmą zorganizowaną Agilowo. Jesteśmy wiodącym producentem zaawansowanych systemów wspomagających interakcję między klientami i dostawcami usług. Nasi pracownicy projektują i programują/ wytwarzają rozwiązania takie jak wirtualny oddział, moduły klasy Business Intelligence czy call/contact center. Prowadzimy zaawansowane projekty informatyczne dla znanych, globalnych marek w 12 krajach. Naszymi klientami są najbardziej rozpoznawalne firmy w branżach takich jak: bankowość, ubezpieczenia, szeroko pojęta branża finansowa.
Do kogo kierowane są Państwa produkty? Tworzymy rozwiązania dla firm i instytucji z wielu sektorów, między innymi dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, medycznej, telekomunikacyjnej, administracyjnej, sektora Power & Gas. Alfavox wspiera obecnie tysiące stanowisk obsługowych firm, zlokalizowanych niemal na całym globie. Wieloletnie doświadczenie w połączeniu z pasją i szeroką wiedzą zespołu inżynierów pozwala nam się rozwijać, implementować oraz integrować autorskie produkty, w pełni oparte na najnowocześniejszej technologii. ...
"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...
"Wywiad z Marcin Grabarz - EGB Investments S.A."
EGB Investment S.A. to firma windykacyjna. Jak dokładnie przedstawia się Państwa działalność? EGB Investments S.A. jest spółką akcyjną sektora finansowego. Od 1995 roku z powodzeniem wspomagamy przedsiębiorców w pokonywaniu problemów z nieregulowanymi należnościami. Zarządzamy wierzytelnościami największych banków, firm sektora finansowego, ubezpieczeniowego, operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji kablowej.
Posiadają już Państwo długoletnie doświadczenie w branży. Jakich rad z tej perspektywy czasu udzieliłby Pan firmom rozpoczynającym swoją karierę? Z perspektywy czasu możemy śmiało stwierdzić, że o sukcesie firmy decydują ludzie którzy ją tworzą. To w Pracownikach leży największa siła – trzeba ich mocno doceniać, wsłuchiwać się w ich potrzeby i pomysły oraz stawiać na profesjonalistów.
Co stanowi o tym, że windykacja przebiega skutecznie? Na skuteczną windykację składa się mnóstwo czynników: odpowiednio dobrane narzędzia windykacyjne, opracowane procesy i procedury, profesjonalni negocjatorzy. Jednak najistotniejszy czynnik to rzeczowa rozmowa z Dłużnikiem o jego  sytuacji, prowadzona w oparciu o fakty. Nasi negocjatorzy tworzą warunki do konstruktywnej rozmowy o spłacie zadłużenia. Dostrzegamy człowieka i jego problemy, a zrozumienie sytuacji, w jakiej znajduje się Dłużnik, pozwala nam na wypracowanie dobrych relacji i wspólne znalezienie najlepszego rozwiązania. ...