Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karol Balcerowicz - Centrum Certyfikacji EuroCert"
Czym zajmuje się firma EuroCert? Specjalizujemy się w wydawaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jesteśmy obecni na rynku od 2013 roku, kiedy to na mocy decyzji Ministerstwa Gospodarki zostaliśmy wpisani do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, związane z podpisem elektronicznym.
Dlaczego warto mieć waszą usługę? Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym dokument podpisany przy pomocy naszego e-podpisu jest równie ważny pod względem skutków prawnych, co dokument podpisany własnoręcznym podpisem. Korzyść widać gołym okiem. Na mocy ustawy obowiązującej od dnia 21 lipca 2008 roku każdy podmiot, który zatrudnia więcej niż 5 osób, musi rozliczać się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokumenty związane z ubezpieczeniem są przekazywane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem programu Płatnik i opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Aby był on prawnie wiążący, musi być weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym – takim, jak te wydawane przez nasze centrum certyfikacji. ...
"Wywiad z Dorota Grabowska - PRAN"
Szturmem podbiliście Państwo polski rynek. Jakie były początki? Na rynku polskim istniejemy już ponad 10 lat. Pierwszy odział PRAN powstał w 2004 roku w Opolu. W tamtym okresie, ze względu na zamknięte granice, zajmowaliśmy się rekrutacją osób posiadających paszporty niemieckie, głównie do prac produkcyjno- logistycznych. Obecnie mamy w Polsce 3 oddziały i jesteśmy aktywni w sektorach: produkcja, logistyka, technika, inżynieria.
W czym teraz specjalizuje się firma PRAN? Z biegiem lat poszerzyliśmy zakres naszych procesów rekrutacyjnych, o zawody techniczne (operatorzy CNC, spawacze, monterzy) oraz inżynierie. Przeprowadzaliśmy rekrutacje na stanowisko górnika, dla jednego z australijskich klientów, czy pielęgniarki do Włoch, Portugali. Mamy też sukcesy rekrutacyjne w sektorze offshore.
A ilu pracowników w takim razie Państwo zatrudniacie? Ze względu na to, iż nie jesteśmy agencją pracy, nie możemy mówić o zatrudnieniu przez nas osób, które rekrutujemy. Natomiast jako PRAN zatrudniamy obecnie 20 pracowników na stanowiskach rekruterów.
Przejdźmy w takim razie do wspomnianej rekrutacji. Jakimi kanałami poszukujecie Państwo pracowników? Naszym podstawowym narzędziem pracy jest strona internetowa www.pran.eu oraz nasza baza danych. Współpracujemy również z Urzędami Pracy, szkołami.  ...
"Wywiad z Adrianna Strzelecka - Polska Kancelaria Brokerska"
Czym właściwie zajmuje się państwa firma? Dobre pytanie. Czym zajmuje się broker ubezpieczeniowy? Mimo, że wiedza na temat istnienia zawodu brokera ubezpieczeniowego jest znacznie większa niż kilka lat temu, to wiele osób nadal ma problem ze zdefiniowaniem tej profesji pod kątem praktyki błędnie utożsamiając go z agentem ubezpieczeniowym. Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o. od kilkunastu lat zarządza ryzykiem ubezpieczeniowym.  
Co to oznacza w praktyce? Reprezentujemy interesy firm, organizacji oraz instytucji w zakresie obsługi ubezpieczeniowej. Analizujemy programy ubezpieczeniowe, negocjujemy warunki ubezpieczeń i jako broker dokładamy wszelkich starań, aby ulokować ryzyka naszych Klientów u najlepszych Partnerów Ubezpieczeniowych i zapewnić im najlepszą, możliwą ochronę. Dodatkowo monitorujemy rynek, dzięki czemu możemy tworzyć i wdrażać nowe produkty ubezpieczeniowe.  Zajmujemy się tym, czym z definicji ustawowej broker zajmować się powinien, czyli pośrednictwem ubezpieczeniowym, jednak w naszym przekonaniu to nie wszystko. Odzwierciadleniem działalności Polskiej Kancelarii Brokerskiej Sp. z o.o. jest nasza misja: Zawsze po Twojej stronie i jej pragmatyczne zastosowanie w każdym działaniu na rzecz klienta, a nawet w relacjach między nami - pracownikami. Nasza praca to szereg czynności - od oceny szans i możliwości poprawy warunków ubezpieczenia, poprzez ocenę ryzyka, zaawansowane procesy negocjacyjne,  opracowanie programu ubezpieczeniowego po likwidację szkód. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że jest to zawód ekstremalny - z tą różnicą, że my nie podejmujemy ryzyka, ale zarządzamy nim, chronimy przed jego często nieodwracalnymi skutkami. Umiejętność ta wymaga sporego doświadczenia i wiedzy. To trochę balansowanie nad przepaścią w trakcie zdobywania szczytu - z tą różnicą, że nam udaje się te szczyty zdobywać głównie dzięki profesjonalnej pracy całego naszego zespołu. To „dream team” usług brokerskich.   ...