CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łukasz Hankus - Nonstop Sp.j. Hankus & Cecek"
Nonstop – skąd wziął się pomysł na taką nazwę firmy? Był czas, kiedy taka nazwa wydawała nam się oczywista. Wspominamy często i z nostalgią początki firmy. Wtedy było nas tylko trzech i faktycznie zdarzało się, że pracowaliśmy na okrągło. Dziś traktujemy to głównie jako element naszego bohaterskiego mitu założycielskiego. Nie mogę wykluczyć, że dodatkową inspiracją była powieść Briana W. Aldissa pod takim tytułem. Braliśmy też pod uwagę fakt, że termin "non-stop" funkcjonuje w tym samym brzmieniu i kontekście w bardzo wielu krajach i nikt nie będzie sobie na nim łamał języka.
Proszę krótko odpowiedzieć o Państwa najnowszych produktach. Mamy w swoim dorobku rozwiązania, z których jesteśmy szczególnie dumni – jak nowa bankowość internetowa ING Banku Śląskiego, MojeING, którą współtworzymy z dwiema innymi firmami. Potrafimy się również cieszyć mniejszymi rozwiązaniami, które wdrożyliśmy. Systemy te działają na kilku kontynentach i codziennie ułatwiają ludziom pracę, zakupy i wypoczynek.
Są Państwo członkami Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej oraz South Poland Cleantech Cluster. Jakie korzyści daje przynależność do takich organizacji? Cały czas aktywnie poszukujemy nowych obszarów rozwoju i chętnie angażujemy się w formalne i nieformalne kontakty w instytucjach polskich i międzynarodowych. Nawet kiedy nie oznacza to natychmiastowych korzyści finansowych. Warto pozostawać w kręgu ludzi, którzy z zaangażowaniem zabiegają o większą innowacyjność, konkurencyjność czy budowanie trwałych relacji handlowych. ...
"Wywiad z Tomasz Czekała - Cekal Recruitment"
Początki biznesów często nie należą do najłatwiejszych. W Pana przypadku było podobnie? Zdecydowanie tak. Pomimo, że świetnie orientowaliśmy się na rynku to jednak mieliśmy problem, aby znaleźć angielskich klientów, którzy chcieli nam zaufać. Pierwszy rok był bardzo trudny, ponieważ musieliśmy przekonać osoby chętne do wyjazdu, że warto współpracować właśnie z nami.
Czym dokładnie zajmuje się firma Cekal? Najprościej można powiedzieć, że do naszych zadań należy rekrutacja osób do pracy w Wielkiej Brytanii.
Jakie oferty pracy najczęściej się u Was pojawiają? Skupiamy się głównie na opiekunach oraz opiekunkach osób starszych. To jednak nie wszystko, ponieważ posiadamy także oferty pracy dla kucharzy.
Czy oprócz pośrednictwa pracy oferujecie także pomoc osobom, które chcą podjąć pracę w Wielkiej Brytanii? Tak, jak najbardziej. Wkrótce wydana zostanie książka napisana przez nas we współpracy z opiekunką osób starszych z wieloletnim doświadczeniem. To wydawnictwo, a właściwie poradnik dla osób starających się o prace w opiece w Anglii, będzie możliwe do zakupu na naszej stronie internetowej oraz w niektórych księgarniach. Posiadamy również tak zwany fundusz SOS, który zostaje uruchomiony w niespodziewanych sytuacjach. Do sytuacji takich można zaliczyć każde losowe wydarzenie, na które ani my, ani nasz klient nie mają wpływu.   ...
"Wywiad z Liwia Kwiecień - Europejski Fundusz Leasingowy S.A."
EFL stworzył Europejski Program Modernizacji Polskich Firm. Na czym on polega? Europejski Program Modernizacji Polskich Firm (EPMPF) to projekt Europejskiego Funduszu Leasingowego, którego celem było podkreślenie roli współpracy z międzynarodowymi instytucjami finansowymi – Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz Bankiem Rozwoju Rady Europy. EFL współpracuje z  międzynarodowymi instytucjami finansowymi od 13 lat. W tym czasie pozyskaliśmy łącznie 1 315 mln euro na finansowanie inwestycji polskich przedsiębiorstw poprzez Leasing Europejski. To atrakcyjny produkt, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą sfinansować większość środków trwałych, które podlegają amortyzacji, w tym również nowe i używane samochody ciężarowe, naczepy, autobusy, samochody osobowe, a także maszyny i urządzenia potrzebne do prowadzenia działalności gospodarczej oraz sprzęt informatyczny i oprogramowanie. Ideą stworzonego w 2011 roku programu EPMPF było również wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w prowadzeniu biznesu poprzez przekazanie im wiedzy na temat leasingu oraz innych aspektów finansowych, związanych z rozwojem i modernizacją firm MŚP. W ramach projektu EPMPF od pięciu lat przygotowujemy także raporty „Pod lupą”. ...