Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Ładoński - Arsen Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Arsen? Specjalizujemy się w handlu hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy produkty takie jak farby, chemia i różnego rodzaju materiały budowlane oraz artykuły wykończeniowe i dekoracyjne.
Gdzie fizycznie mieści się wasza firma? Główna siedziba znajduje się w Grabowcu tj. w okolicach Sieradza. Tutaj mieści się centrala firmy oraz magazyn. Do tego posiadamy kilka oddziałów.
W których miastach mieszczą się wasze oddziały? Znajdują się one w Sieradzu, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Łodzi i Głownie.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie? Zatrudniamy blisko 100 osób.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutują państwo pracowników? Z uwagi na to, że jesteśmy firmą handlową, to poszukujemy głównie sprzedawców, przedstawicieli handlowych, magazynierów i kierowców.
Czego oczekujecie od swoich pracowników? Odpowiadając na to pytanie skoncentruję się na sprzedawcach i przedstawicielach handlowych. Oczekujemy od nich przede wszystkim kreatywności, motywacji do pracy i chęci uczenia się, a także zaangażowania i utożsamiania się z firmą. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Piotr i Paweł"
Co kryje się pod marką Piotr i Paweł? Jesteśmy polską firma o ugruntowanej pozycji z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy sieć supermarketów z bogatą ofertą asortymentową, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. Działamy już od 25 lat, nasza marka jest znana i ceniona wśród naszych klientów. „Piotr i Paweł” to także pewny i wiarygodny pracodawca, obecny w różnych regionach kraju. Oferujemy pracę , praktyki i staże w sklepie, w magazynach, oraz w centrali firmy. Prowadzimy również klasę patronacką w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy dużą polską siecią, istniejącą na rynku od 25 lat. Naszą stabilną pozycję zawdzięczamy m.in. wyróżniającej się na rynku trosce o wysoką jakość obsługi klienta, szerokiemu asortymentowi, niskim cenom oraz zawsze świeżym produktom.
Jak wygląda struktura waszej firmy? Siedziba naszej firmy znajduje się w stolicy Wielkopolski. W Poznaniu i bliskich jego okolicach mamy 20 sklepów. Łącznie sieć Piotr i Paweł liczy 135 sklepów w całej Polsce, zlokalizowanych w ponad 60 miastach. Jesteśmy obecni zarówno w dużych aglomeracjach jak i miejscowościach nawet poniżej 10 tys. mieszkańców. Zatrudniamy ponad 5000 pracowników w całym kraju. ...
"Wywiad z Robert Czajkowski - Good Food Products Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Good Food powstał w 1991 r. w podpoznańskim Skórzewie. Firma założona przez małżeństwo Magdalenę i Janusza Dals  była jedną z pierwszych polskich firm na rynku kategorii zdrowej żywności i zarazem pierwszym producentem wafli ryżowych w Polsce. Inspirację i pomysł założyciele znaleźli jednak daleko stąd, mieszkając w Australii. Tam właśnie zetknęli się z technologią piekarską stosującą bezpośrednio do wypieku pełne ziarno bez konieczności przemiału, przetworzenia i  rafinacji. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły firmie bardzo szybko zaistnieć na rynku i być jednocześnie jednym z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce. Dziś firma Good Food jest największym w Polsce producentem wafli ryżowych i kukurydzianych z szerokim wariantem dodatków zbożowych w różnych smakach. 
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii firmy, która istnieje na rynku przeszło 25 lat jest wiele momentów, które decydowały o dalszym kształcie i kierunkach rozwoju. Na pewno najważniejsza była decyzja o założeniu firmy i zaistnieniu w kategorii, której nie było jeszcze w Polsce. Ten ruch zdecydował o tym, że firma była i nadal jest zorientowana na  Świat i rynki eksportowe, bardziej rozwinięte, które zapewniały właściwą skalę funkcjonowania. To mówi dużo o odwadze założycieli i otwartości na to, co dzieje się w trendach globalnych. Rynek Polski jest dla nas obecnie równie ważny, ale jest tylko uzupełnieniem naszej sprzedaży prowadzonej do przeszło 29 krajów na 5 kontynentach. Wiele produktów istniejących obecnie w Polsce to implementacja rozwiązań, które rozpoczęliśmy produkować  najpierw na eksport. Drugim ważnym kamieniem milowym w historii firmy było wejście nowych inwestorów w 2009 roku. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom Good Food wprowadził  nową technologię uszlachetniania wafli, uruchomiony został nowy zakład, a liczba Pracowników  od tego momentu stale rośnie. W 2015 roku nawiązaliśmy relacje z nowym, większościowym udziałowcem, funduszem Hartenberg Holding. Dzięki temu skutecznie kontynuujemy wzrost. Jako Spółka oczekujemy przede wszystkim swobody działania i komfortu podejmowania lokalnych decyzji. Hartenberg Holding jest potężnym, globalnym graczem z bardzo silnym zapleczem kapitałowym. To daje nam duży komfort w zakresie realizacji takich projektów, jak NBU (New Business Unit) – nowy zakład produkcyjny w Tarnowie Podgórnym. Nasze plany są zdecydowanie długoterminowe. Mamy bardzo dobrą pozycję startową do dalszego stabilnego wzrostu. ...