Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca z EURESem Twoim sukcesem
18 sierpień 2017
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku pojawiło się już w połowie kwietnia 2017 roku ogłoszenie dotyczące możliwości uczestnictwa przez osoby bezrobotne w programie realizowanym pod hasłem „Praca z EURESem Twoim sukcesem”. O programie Projekt „Praca z EURESem Twoim sukcesem” jest organizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w rama...
Czytaj więcej >>
XVIII Targi Pracy w Rybniku
18 sierpień 2017
W kwietniu w 2017 roku stopa bezrobocia w skali całego kraju wyniosła 7,7 proc., a w województwie śląskim 6,2 proc. Jeszcze lepsza sytuacja na rynku pracy notowana była w samym Rybniku, gdzie bez pracy pozostawało 5,3 proc. dorosłych mieszkańców. Szansą na zdobycie zatrudnienia przez osoby pozostające bez pracy były majowe XVIII Targi Pracy, które ...
Czytaj więcej >>
Praca dla statystów w Rybniku
18 sierpień 2017
Statystowanie w filmach być może nie jest marzeniem osób aspirujących do zawodu aktora, ale nie ulega wątpliwości, że może wspaniałą przygodą i sposobem na w miarę łatwy zarobek. W Rybniku w czerwcu 2017 roku kręcony będzie serial medyczny „Diagnoza”, a telewizja TVN, jego producent, szuka do niego statystów. Casting w Rybniku Niewykluczone, że mie...
Czytaj więcej >>
Ilu jest bezrobotnych w Rybniku i z jakich form aktywizacji zawodowej mogą oni skorzystać w Powiatowym Urzędzie Pracy? Czy w Rybniku mamy do czynienia  z rynkiem pracodawcy czy pracownika? Bezrobocie w Rybniku i okolicach W całym województwie śląskim w lutym 2017 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,8 proc. W powiecie rybnickim była ona jednak wyższa &...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rybniku 10 kwietnia 2017 roku publikował informację o nowym programie aktywizacji zawodowej. Tym razem jednak oferty pracy w Rybniku i na rynku lokalnym nie były kierowane ogólnie do osób bezrobotnych, ale do osadzonych w zakładzie karnym. Mowa tu o programie „Praca dla więźniów”. Na czym on polega? Program dla osadzonych Niedaleko Ry...
Czytaj więcej >>
Targi w Rybniku
07 lipiec 2017
Targi pracy są imprezą, na której pracownicy i pracodawcy mają szansę na osobiste spotkanie i nawiązanie kontaktu. Osoby poszukujące pracy mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami zatrudnienia, bezpośrednio od pracodawców, z urzędów pracy i od różnorodnych organizacji. Targi Pracy w Rybniku mają dokładnie ten sam charakter. O rybnickich targach 15 ...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy w Rybniku mają spory problem ze znalezieniem pracowników o odpowiednio wysokich kwalifikacjach – takie właśnie osoby mają największe szanse na atrakcyjne warunki umów. W bardzo trudnej sytuacji znajdują się zatem młodzi ludzie, dla których propozycji zatrudnienia po prostu brakuje. Dlaczego tak się dzieje? Co jest tego przyczyną? Młodzi ...
Czytaj więcej >>
Z oficjalnych danych na temat bezrobocia w Rybniku wynika, iż bez zatrudnienia pozostaje tu ok. 3500 osób. Jak na miasto liczące przeszło 140 tys. mieszkańców nie jest to dużo, niemniej należy pamiętać o tym, iż nie każdy, kto pozostaje bez zatrudnienia, zgłasza się do urzędu pracy. Niemałym problemem – jak zresztą wszędzie – jest też […]...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Rybniku odznacza się dużą chłonnością i elastycznością, co jest w głównej mierze zasługą położenia miasta oraz prowadzonych działań mających na celu stworzenie warunków przyjaznych inwestycjom – wspomnieć można np. o działającej tu części Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz o Rybnickiej Strefie Aktywności Gospodarczej. Czy...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...
"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Sandra Raś - Jobxion Poland Sp. z o.o."
Jobxion to Agencja rekrutująca do pracy w Holandii. Czy rekrutujecie do każdej branży? Usługi rekrutacyjne świadczymy wyłącznie dla sektora budowlanego i w tym tkwi nasza siła. Bardzo dobrze znamy rynek pracy w branży budowlanej, dzięki czemu mamy stałych Klientów i pracowników, z którymi współpracujemy długie lata.   Formalnie rzecz biorąc świadczymy usługi rekrutacyjne dla naszego Oddziału holenderskiego Jobxion Vakmensen BV, z którym de facto rekrutowani przez nas kandydaci podpisują umowę o pracę. Przynależność do NBBU (Holenderskiego Stowarzyszenia Agencji Pośrednictwa Pracy i Tymczasowego Zatrudnienia) gwarantuje, iż jesteśmy firmą rzetelną i przestrzegająca przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych w Holandii.
Ile pracowników zatrudniacie na projektach w Holandii? Obecnie zatrudniamy około 450 osób, z czego ponad 100 jest z Polski.
Jak długo działacie na rynku usług rekrutacyjnych? W Holandii firma jest zarejestrowana od ponad 11 lat, w Polsce działamy już ponad 2 lata.
Jakie były początki firmy w Polsce? Jeśli chodzi o początki działalności w Polsce to wspominam ten okres jako bardzo ekscytujący i pełen wyzwań.  Byłam w Polsce pierwszym pracownikiem. Do moich zadań należało rozpoznanie rynku polskiego, budowa bazy od podstaw i oczywiście rekrutacja. Pierwsze rekrutacje przyniosły wiele emocji - po dwóch miesiącach wysłałam do pracy dwóch hydraulików. Rekrutacja okazała się na tyle efektywna, że panowie współpracują z nami do dzisiaj! Na początku firma rozkręcała się powoli, bo nie byliśmy przekonani, czy warto inwestować w rynek polski. Jednak przekonało nas duże zainteresowanie naszą ofertą i konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia. Polacy chcieli wyjeżdżać do pracy za granicą, a szczególnie pozytywnie nastawieni byli do pracy w Holandii. Już po kilku miesiącach, w szczycie sezonu, do pracy wyjechało 50 panów.   W sierpniu 2015 roku założona została spółka Jobxion Poland sp. z o. o. i otworzyliśmy pierwsze biuro. Obecnie mamy 5 oddziałów i rekruterów każdym regionie Polski.     ...