Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Arkadiusz Kamiński - ELESTER - PKP"
Co może Pan powiedzieć o spółce ELESTER-PKP osobom, które jej nie znają? ELESTER-PKP jest polskim liderem w tworzeniu systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego energetyką kolejową i tramwajową oraz produkcji stałoprądowej automatyki zabezpieczeniowej. Jakie są główne obszary działania spółki? Należą do nich:-Budowa systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego typu SCADA,-Projektowanie i produkcja urządzeń sterowniczych i zabezpieczeniowych automatyki przemysłowej,-Tworzenie systemów sterowania ruchem kolejowym, w tym systemów komputerowych,- Projektowanie stacji elektroenergetycznych i linii zasilających (WN,SN) oraz infrastruktury teletechnicznej, - Prace uruchomieniowe stacji elektroenergetycznych oraz usługi utrzymaniowe i serwisowe.
Czy firma jest częścią grupy PKP? Spółka ELESTER-PKP nie jest już częścią grupy PKP. Wywodzimy się wprawdzie z branży kolejowej, a sam sektor transportu szynowego jest dla nas istotny i z wielu względów bliski. Jednak na spółkę należy patrzeć jak na producenta systemów i automatyki dla energetyki kolejowej oraz zawodowej czy przemysłowej. Jesteśmy firmą o stabilnych podstawach kapitałowych i perspektywach rozwoju. Udziały spółki w 50% należą do jednej z największych polskich firm sektora energetycznego, jaką jest PKP Energetyka S.A. oraz w 50% do światowego koncernu General Electric (GE) reprezentowanego przez polskie przedstawicielstwo GE Power Controls S.A.      ...
"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...