Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Szmidt - BASF Polska"
​​​​​​​Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Sukcesem BASF Polska jest także nasz zespół. Już od kilku zdobywamy coraz wyższą pozycję w rankingu Ideal Employer, badania corocznie prowadzonego wśród studentów przez globalną firmę Universum. W ostatnim roku znaleźliśmy się na 24 miejscu wśród 100 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
W tym roku BASF obchodzi także swoje 150 lecie. Wiedzą już Państwo jak to uczcicie? W ciągu całego roku będziemy podkreślali ważną rolę chemii w nauce, badaniach i edukacji. Dlatego też rozpoczęliśmy współpracę z wydziałami chemicznymi największych polskich uczelni, które zresztą w tym czasie również obchodzą swoje okrągłe rocznice. W ramach wspólnej celebracji będziemy wspierali się merytorycznie, na przykład podczas wspólnych wykładów, czy pikników naukowych. Specjalnie na okazję 150-lecia został także stworzony Creator Space Online – wyjątkowa platforma internetowa do wymiany myśli oraz poglądów, miejsce, gdzie można znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące inteligentnej energii, pożywienia oraz życia w mieście. ...
"Wywiad z Ewelina Drabko - PPF Hasco-Lek S.A."
W jaki sposób Hasco-Lek dba o zdrowie Polaków? Na pewno kompleksowo. Jesteśmy jednym z kluczowych polskich producentów leków OTC, leków na receptę, suplementów diety oraz produktów medycznych. W swojej ofercie mamy także kosmetyki. W naszym portfolio znajduje się ponad 350 produktów, które są wytwarzane w dwóch nowoczesnych fabrykach, we Wrocławiu oraz w podwrocławskich Siechnicach. Specjalizujemy się w produkcji leków w postaci kapsułek miękkich, dziennie produkujemy ponad 2,5 mln kapsułek. Ponadto przeprowadzamy zaawansowane badania w obszarze nauk medycznych i farmaceutycznych.
Inwestujecie nie tylko w medykamenty, ale także w placówki medyczne. Jakie inwestycje macie za sobą? Od 2014 roku jesteśmy właścicielem Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej. W marcu 2015 roku rozpoczęła się budowa nowej siedziby WCRiMS. Będzie to jedna z najnowocześniejszych placówek medycznych w Polsce, zdolna obsłużyć od 1500 do 1800 osób dziennie. W szpitalu mieścić się będzie kilka oddziałów: rehabilitacyjny, ogólnoustrojowy, neurologiczny, kardiologiczny, dziecięcy oraz ortopedyczny. Powstaje tam także gabinet komputerowej analizy ruchu. Placówka zapewni także kompleksową diagnostykę na światowym poziomie. Wśród dostępnych usług znajdzie się oczywiście również rehabilitacja po kontuzjach odniesionych w wyniku uprawiania sportu. ...
"Wywiad z Krzysztof Rynkiewicz - Ceneo.pl"
Jakie były początki firmy Ceneo i jaki był jej kluczowy moment? Ceneo powstało 10 lat temu we Wrocławiu, do dziś ma tu swoją siedzibę, choć teraz jest już częścią globalnego koncernu Naspers. Na początku było projektem realizowanym „po godzinach” przez kilka osób. Bardzo szybko – w ciągu zaledwie kilku lat, serwis stał się nie tylko największą polską porównywarką cen, ale także drugą co do wielkości firmą działającą na polskim rynku e-commerce. Dzisiaj nad rozwojem Ceneo.pl – odwiedzanym miesięcznie przez ok. 7 milionów użytkowników - pracuje 140 osób. Jesteśmy częścią jednego z największych światowych graczy w obszarze e-commerce i mediów. Uczymy się od najlepszych, ale też wiele naszych doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest wykorzystywanych w zagranicznych serwisach. Gramy w światowej ekstraklasie, a nasi eksperci mają przed sobą możliwości rozwijania kariery na całym świecie.
Co można uznać za dotychczasowy sukces Państwa firmy? Na polskim rynku Ceneo.pl jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych we wszystkich statystykach: notuje około trzy razy więcej użytkowników niż każda z kolejnych trzech porównywarek, a także ponad cztery razy więcej odsłon krajowych niż drugi co do wielkości serwis tego typu. Sięgamy jednak znacznie wyżej i mierzymy się z największymi. Ceneo to jeden z największych e-commercowych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu 10 lat przeszliśmy długą drogę, w czasie której nie przespaliśmy żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania ocen i rekomendacji - dziś dysponujemy największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach. Potem utworzyliśmy rozbudowany system rekomendacji, a w końcu rozwinęliśmy sekcję specjalnych serwisów tematycznych z poradami na temat urządzania wnętrz, mody, zdrowia czy ekologii. Zauważyliśmy, że internauta już nie tylko odwiedza nas, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć optymalną decyzję zakupową. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy możliwość wspólnych zakupów z różnych sklepów w ramach jednej transakcji. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ścigamy się już z innymi porównywarkami. Myślimy o przyszłości w zupełnie innych, nowych obszarach tego sektora. Wyzwań dostarcza nam otoczenie biznesowe i to co dzieje się w całym sektorze e-handlu, w Polsce i globalnie. Obecnie z naszej technologii i naszych rozwiązań korzystają także inne europejskie i światowe portale z Grupy Naspersa – jak brazylijska Buscape czy czeska Heureka. Ceneo jest też jednym z kluczowych partnerów dla Google’a, Microsoftu, wiodących producentów sprzętu. Odpowiadamy za 20% wszystkich transakcji w polskich sklepach internetowych, a dzięki ścisłej współpracy ze specjalistami z całego świata, wynik ten będzie jeszcze lepszy.   ...