Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Damian Woźnica - STALCO INDUSTRIES SP. Z O. O."
W czym specjalizuje się firma Stalco Industries? Firma Stalco Industries specjalizuje się w produkcji urządzeń do kompresji odpadów, są to urządzenia zmniejszające ich objętość. Produkujemy pełną gamę urządzeń od najmniejszych 5 m3 do dużych pras przemysłowych dla sortowni odpadów, jak również przemysłu, począwszy od branży spożywczej poprzez poligrafię a kończąc na branży stalowej.
Jak wyglądały początki Państwa działalności? W 1995 roku Nasza spółka ‘Matka” firma Werner und Weber z Austrii zdecydowała iż należy przenieś produkcję do Polski, gdyż przewidzieli, że rynek recyklingu będzie mocno się rozwijał. Stworzono tutaj zakład, który zajmuje się produkcją i sprzedażą na rynek Polski i Europę Wschodnią.
Co znajduje się w Państwa ofercie? Tak jak wspomniano wcześniej zajmujemy się produkcją kompaktorów i pras, ale w naszej ofercie znajdują się też kontenery specjalne, muldy, pojemniki stalowe, jak również specjalistyczne konstrukcje wykonywane na zamówienie.
Gdzie poza granicami naszego kraju można spotkać te produkty? Nasze produkty przede wszystkim można spotkać w krajach Unii Europejskiej, jak również na Bliskim Wschodzie. Są to produkty bardzo dobre jakościowo i właśnie dlatego cieszą się wśród użytkowników pozytywną opinią. Techniczne rozwiązania oraz solidne wykonanie tych urządzeń gwarantują przez długi czas bezpieczną pracę. ...
"Wywiad z Ewa Wrzoł - Niezależny Operator Finansowy Centrum 9"
Jakie były początki Państwa firmy? Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki naszej energii oraz mojemu doświadczeniu z pracy w banku.
Proszę powiedzieć, co dokładnie wchodzi w zakres świadczonych przez Państwa usług? Jesteśmy pośrednictwem finansowym o zupełnie nowym wymiarze świadczonych usług, wykwalifikowani doradcy analizują potrzeby klienta i pomagają dobrać odpowiednią ofertę spośród mnóstwa propozycji kredytów bankowych, hipotecznych, pożyczek pozabankowych oraz chwilówek, które dostępne są w każdym naszym biurze. Czyli najprościej ujmując - klient składając wniosek o produkt finansowy zostaje kompleksowo przyjęty, wniosek rozpatrywany jest wielowymiarowo, a oferty są przygotowywane indywidualnie i tym samym klient nie traci czasu na wizyty w wielu instytucjach.
Obecnie działają Państwo w 3 województwach. Czy w najbliższym czasie planują Państwo rozszerzenie działalności o kolejne regiony? Obecnie nasza firma działa w województwie śląskim, opolskim oraz małopolskim, jesteśmy też na ukończeniu projektu w województwie dolnośląskim oraz poszerzeniu liczby biur na terenie Małopolski, a w przyszłości mamy również aspiracje, aby nasze biura znalazły się we wszystkich województwach w całej Polsce. ...
"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...