Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...
"Wywiad z Mirosław Mantaj - STEICO Sp. z o.o."
Czarnków. Od tego miasta wszystko się zaczęło? Mirosław Mantaj: Zgadza się. Początki firmy Steico sięgają lat 60-tych ubiegłego wieku, kiedy to w tym mieście powstały Państwowe Zakłady Płyt Pilśniowych. Całkowite wyposażenie technologiczne ówczesnych ciągów produkcyjnych stanowiły krajowe prototypy maszyn i urządzeń. Zakład w Czarnkowie był swoistym poligonem doświadczalnym dla rozwijającego się przemysłu drzewnego w Polsce. Jak się okazało, był to projekt w pełni zakończony powodzeniem. Na przestrzeni lat Zakłady Płyt Pilśniowych prężnie się rozwijały uruchamiając kolejne ciągi produkcyjne. W 1996 roku nastąpiła prywatyzacja przedsiębiorstwa, powstała spółka akcyjna Ekopłyta. Cztery lata później 33% jej udziałów przejęła niemiecka spółka handlowa zajmująca się importem drewna w Niemczech. Dalszy okres to czas intensywnego rozwoju, w tym zakup drugiego zakładu produkcyjnego w Czarnej Wodzie. To skutkowało całkowitym przejęciem spółki i zmianą nazwy na Steico. Obecnie firma przeżywa swoisty bum inwestycyjny związany przede wszystkim z uruchomieniem pierwszej w Polsce i jednocześnie najnowocześniejszej na świecie linii do produkcji drewna klejonego warstwowo LVL w Czarnej Wodzie. ...
"Wywiad z Edyta Kosińska - Hemmersbach"
Polscy informatycy cieszą się bardzo dobrą opinią na całym świecie – czy rzeczywiście mamy się czym pochwalić? Oczywiście, nie dotyczy to tylko specjalistów z branży IT, ale specjalistów polskich w ogóle. Polscy pracownicy są szeroko cenieni jako fachowcy i partnerzy w biznesie, co odczuwam na codzień, otrzymując bardzo pozytywny feedback od naszych kolegów z innych krajów.
Eksperci przewidują, że jeszcze przez wiele lat zapotrzebowanie na pracowników w tej branży będzie bardzo duże. Ukończenie politechniki rzeczywiście daje gwarancję zatrudnienia? Z pewnością ukończenie kierunku technicznego pomaga w karierze. My w Hemmersbach stawiamy jednak na doświadczenia zawodowe, a więc nie musisz być absolwentem Politechniki – wystarczy, że jesteś entuzjastą technologii, masz smykałkę do rozwiązywania problemów albo wieczorami tworzysz makra w VBA. Liczą się umiejętności i pasja – nie samo wykształcenie.
Kto może liczyć na propozycję pracy w państwa firmie? Każdy, kto jest otwartym, chętnym do nauki człowiekiem, który lubi niezależność i chce się rozwijać, z doświadczeniem w hardware, help-desku czy service desku, ale także logistyce czy Project management. Ważne są dla nas predyspozycje osobowościowe oraz znajomość języków obcych. Oczywiście mamy także oferty pracy na stanowiska specjalistyczne, takie jak wewnętrzny dział Software development, a więc oferta dla programistów PHP, Java EE, VBA czy C#. Jest w czym wybierać. ...