CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Anna Kluczyńska - D.A.S. S.A. Ubezpieczenie Ochrony Prawnej"
D.A.S. jest liderem na rynku ubezpieczeń ochrony prawnej. Z czego wynika ta pozycja? Jako jedyne towarzystwo ubezpieczeń w Polsce zdecydowaliśmy się skoncentrować tylko i wyłącznie na jednym rodzaju ubezpieczeń, a mianowicie na ubezpieczeniach ochrony prawnej. Tak wąska specjalizacja pozwoliła nam osiągnąć najwyższy poziom obsługi klienta oraz oferować produkty na najwyższym, możliwym poziomie.
Co Państwa wyróżnia od konkurencji? Przede wszystkim, ponad 80 lat doświadczenia na świecie w segmencie ubezpieczeń ochrony prawnej. Jednym z rozwiązań oferowanych przez D.A.S. jest ubezpieczenie ochrony prawnej w życiu prywatnym. To produkt ubezpieczeniowy pozwalający na pokrycie kosztów sądowych oraz wynagrodzenia profesjonalnych pełnomocników, w tym adwokata lub radcy prawnego. Oferujemy także telefoniczną poradę prawną – każdy z ubezpieczonych może zadzwonić na infolinię i uzyskać nielimitowaną poradę prawną. Jeżeli ktoś jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem wolnego zawodu, także może liczyć na ubezpieczenie w D.A.S.
Jaka jest misja firmy? Marka D.A.S. to europejski synonim łatwiejszego dostępu do pomocy prawnej. W D.A.S. proponujemy rozwiązania ułatwiające skorzystanie z ochrony prawnej, jaką każdemu Polakowi zapewnia nasze prawodawstwo. Walcząc o prawa swoje czy swojej firmy, warto korzystać z pomocy profesjonalistów - radców prawnych lub adwokatów. D.A.S. oferuje ubezpieczenia ochrony prawnej, dzięki którym możliwe jest finansowanie usług dowolnej kancelarii prawnej i opłacanie kosztów sądowych w sprawach objętych ubezpieczeniem. Misją D.A.S. Polska jest danie możliwości łatwiejszego dostępu klientom do wyspecjalizowanych usług prawnych oraz wiedzy prawniczej. Chcemy być postrzegani jako dostawca ubezpieczeń ochrony prawnej najwyższej jakości. Chcemy aby nasi klienci czuli się dobrze chronieni i mogli liczyć na wsparcie w wielu przypadkach, gdy konieczne będzie skorzystanie z wiedzy prawniczej. Kiedy ktoś pomyśli o ochronie prawnej, chcemy żeby od razu pomyślał o D.A.S. ...
"Wywiad z Piotr Broniarczyk - Grupa Okazje Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że było to zajęcie drugiego miejsca w badaniu Megapanel PBI/Gemius za październik i listopad 2013. Od tego momentu wkroczyliśmy do pierwszej ligi porównywarek cen w Polsce. Znaleźliśmy się zaraz za Grupą Allegro, a przed porównywarkami Skapiec.pl i Nokaut.pl. Dzięki tak dobremu wynikowi upewniliśmy się, że nasza praca zmierza we właściwym kierunku. Zobaczyliśmy również, że konkurencja zaczęła nas doceniać i bacznie obserwować.  
Z jakich produktów, usługi są Państwo najbardziej dumni? Jest to z pewnością porówynwarka cen Okazje.info. To nasz pierwszy i najbardziej rozpoznawalny produkt. Dopasowując naszą ofertę do potrzeb określonych grup docelowych, stworzyliśmy również trzy wyszukiwarki zakupów: YouShop, YouHome oraz YouStyle. W 2014 roku do grona naszych serwisów dołączył Rabatuj.pl, który oferuje internautom rabaty, promocje, wyprzedaże i inne formy zniżek na e-zakupy. Podsumowując: umożliwiamy naszym użytkownikom porównywanie cen, dostarczamy atrakcyjne promocje, inspirujemy do zakupów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo tych zakupów i wiarygodne opinie na temat produktów. ...