Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Mróz - Delta Trans Logistik Sp. z o.o."
Szybka i sprawna logistyka to dla wielu firm klucz do sukcesu. W Delta Trans zapewniacie kompleksową obsługę w tym zakresie. W jaki sposób obsługujecie swoich klientów? Grupa Delta Trans, obejmująca spółki Delta Trans Transporte oraz Delta Trans Logistik, należy do największych operatorów logistycznych w Polsce. Jesteśmy jednym z nielicznych operatorów logistycznych, który w oparciu o swoje zaplecze techniczne i intelektualne zapewnia usługi ściśle dopasowane do potrzeb klienta zgodnie z modelem one stop shopping. Delta Trans oferuje między innymi transport krajowy i międzynarodowy, transport paczek, dystrybucję przesyłek drobnicowych, usługi spedycyjne, obsługę celną, przewóz paczek, logistykę magazynową, projektowanie oraz produkcję specjalistycznych stelaży transportowych. Dodatkowo gwarantujemy profesjonalne zarządzanie przedsięwzięciami logistycznymi.
Istniejecie ponad 25 lat. Przez ten czas Waszą działalność można określić jako harmonijny rozwój. To miłe, że tak Pan to postrzega. Grupa Delta Trans powstała w 1989 roku. Początkowo nasza firma liczyła kilku pracowników i operowała czterema samochodami. Obecnie jesteśmy rozpoznawalnym i cenionym operatorem logistycznym. Zatrudniamy ponad tysiąc pracowników. Mamy kilka oddziałów w Polsce i posiadamy blisko czterysta pojazdów, które każdego roku pokonują blisko 42 miliony kilometrów.   ...
"Wywiad z Sylwia Jasińska - Kadry CNC Sp. z o.o."
Spółka Kadry CNC powstała w ramach projektu „TechnoBIT Venture wiedza i kapitał dla innowacji.” w 2013 roku. Jednak doświadczenie macie dużo większe. Mogłaby Pani przedstawić pokrótce historię powstania firmy? Spółka powstała na bazie firmy, która ma w tej chwili ponad 15 lat doświadczenia w produkcji skomplikowanych i bardzo precyzyjnych detali do maszyn i urządzeń. W przeszłości mieliśmy spory problem ze zbudowaniem zespołu fachowców w tej branży, dlatego postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i nauczyć zawodu. Większość zatrudnionych przez nas osób nie miała doświadczenia w obróbce skrawaniem, dlatego z dumą możemy powiedzieć, że kadra operatorów, programistów oraz technologów CNC została w całości wyszkolona przez nas. Na bazie tych sukcesów postanowiliśmy prowadzić szkolenia operatorów, programistów oraz technologów CNC i pomagać innym firmom borykającym się z brakiem wykwalifikowanej kadry. Dostrzegliśmy również, że wielu młodych ludzi nie docenia lub nie zna swojego potencjału i podejmuje się prac niezgodnych z ich naturą, pasją. Często są przekonani o tym, że nie będą mieli szansy rozwijać się w zawodzie, który ich interesuje, bo na przykład nie mają ukończonej odpowiedniej szkoły lub dyskwalifikuje ich całkowity brak doświadczenia w danej branży. Albo też mają doświadczenie, ale chcą się dalej rozwijać, a obecny pracodawca nie ma możliwości zapewnić im tego rozwoju. Powoduje to, że szybko wypalają się zawodowo, często zmieniają pracodawców, budzi się w nich frustracja i roszczeniowość, popadają w stagnację życiową, a ich aspiracje zawodowe gasną. Połączenie oczekiwań, jakie stawiają pracodawcy z branży obróbki skrawaniem z potencjałem technicznym i determinacją kandydatów do pracy, pozwoliło nam na stworzenie idealnych warunków umożliwiających usatysfakcjonowanie obu stron. Z jednej strony pracodawcy, którzy będą mogli zatrudnić fachowców na poziomie operatora, programisty, technologa CNC, a z drugiej strony kursanci, którzy dostaną szansę na dalszy rozwój w branży. ...
"Wywiad z Bronisław Fryt - PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12 SP. Z O.O."
Firma El12 została założona w 2003 roku. Jak wyglądały początki firmy? Doświadczenie w branży zdobywali już Państwo wcześniej? Z branżą elektrotechniczną jestem związany od 26 lat. W 1990 r. założyliśmy z żoną działalność handlową pod nazwą Elmetal. Firma posiadała wówczas dwa oddziały. W międzyczasie firma przeszła wiele przeobrażeń. Aktualnie jestem współwłaścicielem i Prezesem Zarządu Przedsiębiorstwa el12 Sp. z o.o. zajmującej się sprzedażą artykułów elektrotechnicznych. Dzięki organicznemu rozwojowi, w dniu dzisiejszym obejmuje ona swą działalnością teren całej Polski.
Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W 2003r. firma liczyła zaledwie jeden oddział i 12 pracowników. Na dzień dzisiejszy posiada 10 oddziałów, biuro handlowe oraz dwa salony oświetleniowe i zatrudnia blisko 170 pracowników. Rozwinęliśmy się nie tylko terytorialnie, nieustannie poszerzamy również ofertę, wprowadzamy nowości. Idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów, el12 wprowadziło platformę B2B do obsługi klienta biznesowego, a także sprzedaż on-line przy pomocy kilku serwisów. Rozwój firmy obejmuje również rozwój pracowników, prowadzimy cykliczne szkolenia branżowe. Udoskonalamy sprzedaż bezpośrednią, wprowadzając nowoczesne czytniki kodów we wszystkich magazynach. Ponadto, firma wprowadziła na rynek nową markę elstilo – sieć salonów oświetleniowych. ...