CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Zbigniew Sokół - Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa"
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa powstała w 1963 roku. Jak wyglądały jej początki? Grupa pasjonatów, która chciała zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, podjęła działania zmierzające do założenia spółdzielni. Był to czas, w którym tworzenie spółdzielni było najlepszą szansą na pozyskanie mieszkania. Mieszkańcy dzisiejszej dzielnicy Stary Fordon (wówczas odrębnego miasteczka), założyli spółdzielnię i rozpoczęli budowę pierwszych trzech budynków przy ulicy Altanowej. Niebawem Fordon stał się największym placem budowy.W 2017 roku będziemy obchodzili 50. rocznicę oddania do użytku pierwszego z budynków, a rok później 55-lecie istnienia firmy.
Obecnie FSM należy do dużych spółdzielni w skali kraju. To prawda, liczymy ponad 13 tysięcy członków, zarządzamy i administrujemy ponad 230 budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi. Powierzchnia zarządzanych zasobów ogółem wynosi ok. 760 tys. m2. Świadczymy usługi dla około 30.000 mieszkańców Bydgoszczy, którzy kochają Fordon i chcą tutaj mieszkać. Przy dzisiejszej swobodzie gospodarczej mogliby wybrać każdą lokalizację, jednak wybierają Fordon. Również ze względu na coraz lepszą infrastrukturę (np. nową linię tramwajową łączącą dzielnicę z centrum).   ...
"Wywiad z Paweł Grzyb - Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o."
Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia? Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncernów stworzyła potęgę biznesową na skalę globalną.
W ilu krajach jest obecna Konica Minolta? Obecnie działamy w 173 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 43 000 osób, a Europa jest naszym największym rynkiem zbytu. W Polsce istniejemy już od ponad 25 lat, zajmując pozycję lidera w branży. Praktycznie w ciągu kilku lat udało nam się uzyskać wiodącą pozycję na rynku.
Konica Minolta to czołowy producent rozwiązań biznesowych IT. W czym się specjalizujecie? Jesteśmy globalnym dostawcą kompleksowych usług w dziedzinie IT oraz rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w organizacjach. Regularnie rozszerzamy nasze portfolio, oferując szereg systemów wspierających produkcję dokumentów w firmie. W Polsce możemy się pochwalić jedną z największych sieci sprzedażowo-serwisowych, jesteśmy obecni aż w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju. Mamy ponad 90 profesjonalnie wyszkolonych Inżynierów Serwisu oraz 70 Konsultantów Handlowych, pod których opieką w zeszłym roku było prawie 35 tysięcy urządzeń w całej Polsce.   ...
"Wywiad z Magdalena Zachara - Derksen"
Jesteście agencją zatrudnienia, która między innymi podpowiada jak napisać dobre CV i list motywacyjny. No to jakie są podstawowe wskazówki? To pytanie, które pojawia się w głowie zarówno świeżo upieczonych absolwentów, dopiero rozpoczynających swoją przygodę z rynkiem pracy, jak i doświadczonych pracowników, którzy przygotowują się do zmian zawodowych. Opinie na temat tego, jak powinno wyglądać dobre CV są różne. Jedni uważają, że zawartość CV nie powinna przekraczać  jednej strony formatu A4. Inni twierdzą, że im bardziej kreatywnie i nietuzinkowo, tym lepiej. Jedną z najważniejszych cech Curriculum Vitae powinna być jego przejrzystość i dobra struktura. Warto zadbać o odpowiednią fotografię po to, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie i zostać dobrze zapamiętanym. CV ze zdjęciem przyciąga uwagę rekrutera na dłużej i pozwala zapamiętać daną aplikację. Istotnym elementem jest także krótkie podsumowanie oraz kilkuzdaniowy cel zawodowy. W tym miejscu można doprecyzować te informacje oraz pochwalić się swoimi dotychczasowymi osiągnięciami, pamiętając jednocześnie o tym, aby podawać konkretne liczby, procenty, twarde dane. To buduje wiarygodność kandydata. ...