Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...
"Wywiad z Jędrzej Grzesik - IDMS"
IDMS, najszybciej rozwijająca się firma w branży marketingowo-sprzedażowej. Czym właściwie się Państwo zajmujecie? Od niespełna dziesięciu lat prowadzimy na polskim rynku kampanie marketingowe w obszarach B2B, B2C oraz Marketing Events otrzymując niezbędne wsparcie logistyczne oraz finansowe, a także globalnych Klientów od firmy Appco Group, której jesteśmy częścią. Działamy w branży BTL opierając nasze działania na zaufaniu, integralności oraz poprzez najwyższą jakość obsługi naszych klientów.
Proszę opowiedzieć o początkach współpracy z Appco Group. Co się zmieniło od tego czasu? Z racji tego, że jestem związany z firmą Appco Group od pierwszego roku jej działalności w Polsce zmiany są kolosalne. Na początku był to pomysł, kapitał i jeden Klient. W chwili obecnej mamy przyjemność współpracować z całym zespołem specjalistów z Appco dających nam wsparcie nie tylko administracyjne i finansowe ale także logistyczne i merytoryczne. Kiedy zaczynaliśmy działalność, planowaliśmy być największą firmą działającą w marketingu BTL w Polsce. Obecnie mamy przyjemność być taką firmą. ...
"Wywiad z Krzysztof Skrok - Eko Impuls Sp. z o.o."

Eko Impuls to firma, która świadczy bardzo szeroki zakres usług. Czym dokładnie się zajmujecie? Doradztwo, sprzedaż i montaż systemów fotowoltaicznych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i szeroko pojętego biznesu (małych i średnich firm, rolników, fundacji i etc.), stanowi podstawę naszej działalności. W trakcie rozwoju firmy okazało się, że klienci zgłaszają zapotrzebowanie na inne, choć komplementarne usługi. Postanowiliśmy mu je dać, ponieważ kierujemy się zasadą „klient nasz pan”. W związku z tym klientom biznesowym oferujemy również audyt energii czyli mówiąc wprost szukamy oszczędności na zakupie energii. Jak pokazują nasze doświadczenia 90% klientów przepłaca znacząco za prąd. Nasza firma jest receptą na tę bolączkę. Kolejną usługą, którą oferujemy to pomoc w pozyskaniu finansowania zakupu, czyli szukamy tanich kredytów. Pomagamy przy pozyskaniu dotacji na zakup lub częściowego refinansowania zakupu instalacji fotowoltaicznych. Oprócz realizacji mikro i mały projektów fotowoltaicznych prowadzimy projekty inwestycyjne związane z realizacją naziemnych inwestycji solarnych. Są to przeważnie projekty o mocy wytwórczej od 0,3 do 2MW. ...