Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Mediana wynagrodzeń pracowników w 2016 roku według Gazety Wyborczej w Kielcach wynosiła 3200 zł. Takie wyniki przedstawiono na podstawie przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2016 roku Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. 25 proc. mieszkańców stolicy woj. świętokrzyskiego zarabiało mniej niż 2500 zł, a kolejne 25 proc. więcej niż 4600 ...
Czytaj więcej >>
W poszukiwaniu pracy bezrobotni uciekają się do różnych źródeł ofert zatrudnienia. W 2016 roku po raz kolejny w Kielcach urzędnicy namawiali do skorzystania z Internetowej Giełdy Pracy, na której można znaleźć zatrudnienie nie tylko w samych Kielcach. Oferty pracy pojawiają się w całym regionie, a także mogą dotyczyć stanowisk pracy poza Polską. Wo...
Czytaj więcej >>
Co roku Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach przygotowuje swoistą prognozę zapotrzebowania na pracowników w kolejnym roku, czyli tzw. „Barometr zawodów”. Obecna prognoza prezentuje zawody nadwyżkowe, deficytowe i równowagi na podstawie badań, jakie zostały przeprowadzone przez ekspertów na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Kto znajdzie bez proble...
Czytaj więcej >>
Pieniądze z KFS w Kielcach
01 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach dysponuje środkami finansowymi, które nie zostały wykorzystane z puli przekazanej mu przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Mogą z nich skorzystać zarówno pracodawcy, jak i ich pracownicy. Jeszcze do 5 maja 2017 roku gromadzono wnioski od beneficjentów na zrealizowanie szkoleń zawodowych. Niewykorzystane pół miliona W z...
Czytaj więcej >>
W Kielcach co roku od dwóch dekad odbywają się Ogólnopolskie Targi Pracy. Ich jubileuszowa, dwudziesta edycja miała miejsce 12 kwietnia 2017 roku w obiektach wystawienniczych Targów Kielce. Jak wyglądały tegoroczne targi? O targach XX Ogólnopolskie Targi Pracy w Kielcach odbyły się 12 kwietnia 2017 roku, a ich gospodarzem były obiekty wystawiennicz...
Czytaj więcej >>
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach trwa nabór wniosków do udziału w projekcie realizowanym pod nazwą „Praca popłaca”. Do kogo jest on skierowany i jakie korzyści mogą uzyskać jego uczestnicy? O projekcie Projekt pod nazwą „Praca popłaca” realizowany jest przez Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sitkówce-Nowin...
Czytaj więcej >>
W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Monika Chudobska - IMPEL"
Czym zajmuje się państwa firma? Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. Posiadamy ponad 25-letnie doświadczenie we współpracy z wymagającymi klientami, których obsługujmy w całym kraju. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii należymy dziś do głównych dostawców usług porządkowo-czystościowych oraz ochrony i jesteśmy gwarantem stabilności oraz bezpieczeństwa kluczowych instytucji publicznych w Polsce: szpitali, lotnisk, ministerstw, jednostek wojskowych, sieci komunikacji miejskiej, czy banków. Oferujemy też kompleksowe rozwiązania optymalizujące obszary organizacji pracy, doboru technologii oraz zarządzania personelem.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Impel działa w całej Polsce. Usługi realizujemy zarówno w największych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Współpracuje z nami około 65 tysięcy osób. Centrala naszej firmy znajduje się we Wrocławiu, stolicy Dolnego Śląska, mamy też kilkanaście oddziałów w największych miastach, w całym kraju. ...
"Wywiad z Jarosław Główka - SKG S.A."
Firma SKG powstała w 1986 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Ponieważ jesteśmy zorientowani na innowacje, w zasadzie każdy rok działalności przynosił ze sobą dynamiczne zmiany, nowe projekty czy wejście w nowe technologie. Rozmiar spółki sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostosowywać się do trendów rynkowych, a czujność na nowinki i wykorzystywanie niesztampowych pomysłów zespołu to solidne filary naszej kultury. Kamienie milowe? Z pewnością mogę do nich zaliczyć pomyślne, często nagradzane wdrożenia dużych systemów, które są eksploatowane do tej pory w kraju i poza jego granicami. Jednym z najważniejszych wydarzeń było dołączenie do grupy Asseco i zyskanie solidnego partnera.
W tym roku obchodzą Państwo 30. rocznicę istnienia firmy. Co uznałby Pan za największy sukces w ciągu minionych 3 dekad? Największe znaczenie ma dla mnie fakt, że SKG jest marką rozpoznawalną ze względu na swoją innowacyjność i wysoką jakość rozwiązań. Nasi klienci cenią sobie współpracę z nami i wiążą się z firmą na długie lata. Te trwałe relacje są dla mnie bardzo ważne, podobnie jak trwałe relacje z pracownikami. Cieszę się, że przez trzydzieści lat działalności nie zmieniły się nasze wartości.    ...