Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Wudarzewski - Logintrade S.A."
Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma? Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to ponad 30 osobowy zespół. Firmie udało się w ciągu kliku lat stworzyć zarówno produkt, ale także pozyskać wielu klientów.
Państwa społeczność obecnie skupia ponad 130 tysięcy sprzedawców oraz ponad 7 tysięcy osób odpowiedzialnych za realizację zakupów B2B w swoich firmach. Z czego wynika taka dysproporcja? Dysproporcja wynika przede wszystkim ze specyfiki naszych klientów, którymi są raczej duże przedsiębiorstwa realizujące zakupy na znaczne kwoty. Z tymi przedsiębiorstwami współpracuje bardzo wielu dostawców z różnych branż.
Rok 2012 miał duże znaczenie dla firmy. Spółka zadebiutowała wtedy na rynku NewConnect. Jak wejście na giełdę wpłynęło na rozwój Logintrade. Pozyskane środki finansowe pozwoliły na znaczne przyśpieszenie rozwoju, co w szczególności dotyczyło struktur IT oraz handlowych. ...
"Wywiad z Justyna Skorupka - Domex-Kuśnierek"
W czym specjalizuje się państwa firma? Domex-Kuśnierek Sp. j. zajmuje się dystrybucją niezmechanizowanego AGD na terenie całego kraju. Jesteśmy właścicielem marek PUCUŚ, SMART KITCHEN, GARDEN LIFE, DOMEX PRESTIGE, DOMOWA SPIŻARNIA, które są rozpoznawalne wśród klientów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania, nowoczesny design w konkurencyjnej cenie.
Domex-Kuśnierek to nie tylko dystrybucja AGD. To prawda. Jesteśmy także producentami opakowań z folii HDPE i LDPE. Produkowane przez nas woreczki spożywcze i worki na śmieci znajdują zastosowanie codziennie w tysiącach domów. Część produkcji dystrybuowana jest na rynek krajowy pod naszą marką PUCUŚ, pozostała pod innymi markami krajowymi i zagranicznymi.
Jak wygląda struktura państwa firmy? Aktualnie firma zatrudnia ok. 400 pracowników. Centrum dystrybucji znajduje się w Kąkolewie koło Leszna w woj. wielkopolskim.
Jakimi wartościami kieruje się Domex-Kuśnierek? Szczególną wartością naszej firmy są ludzie, którzy tutaj pracują. To ludzie budują firmę i jej kulturę organizacyjną swoją codzienną postawą i troską o dobrze wykonaną pracę. Gdy pracownik opowiada rodzinie i przyjaciołom o swoim pracodawcy – wpływa na opinię o firmie. ...
"Wywiad z Anna Zagórska - Agencja Nieruchomości Tecnocasa"
Tecnocasa to agencja nieruchomości, czy mogłaby Pani przybliżyć jak wygląda Państwa działalność? Oferujemy usługi w zakresie pośrednictwa w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości na terenie Krakowa i Warszawy. Dzięki dobrze zaplanowanej lokalizacji naszych biur mamy atrakcyjną i bogatą ofertę oraz precyzyjną wiedzę na temat aktualnej sytuacji rynkowej w poszczególnych regionach miasta.
Co zatem znajduje się w Państwa ofercie? W naszej ofercie znajdują się głównie nieruchomości z rynku wtórnego. Jednak coraz częściej w ofercie naszego biura można znaleźć również propozycje mieszkań z rynku pierwotnego. Sprzedaż odbywa się przy współpracy z deweloperami. Przynależność do międzynarodowej grupy kapitałowej pozwala nam kompleksowo obsługiwać naszych Klientów również od strony finansowej. Przy współpracy z agencją Kiron oferujemy usługi pośrednictwa kredytowego. Dokładamy starań, aby proces aplikacji przebiegał sprawnie, a decyzje kredytowe były satysfakcjonujące dla klienta. Na życzenie klienta opracowujemy darmową wycenę komercyjną nieruchomości. Wycenę taką prowadzimy w oparciu o praktyczną wiedzę, którą daje nam skala naszych działań. Wyniki prezentujemy w formie pisemnej wraz z oszacowaniem kosztów dodatkowych występujących w procesie sprzedaży nieruchomości. ...