CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Gabor Vasarhelyi - Wizz Air"
W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł? Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zarejestrowano i uruchomiono firmę Wizz Air.
Jaki był tu główny, decydujący czynnik? Warto tu wymienić dwa czynniki, które miały decydujący wpływ na powstanie linii. Pierwszym z nich był ówczesny rynek linii lotniczych, którego oferta skierowana była tylko do wybranych osób. Celem stało się stworzenie atrakcyjnych cenowo możliwości dla większej ilości osób. Zastosowany model biznesowy sprawił, że podróże lotnicze okazały się być dostępne dla osób, które wcześniej nie korzystały z transportu lotniczego. Kolejnym ważnym elementem był aspekt prawny. W 2004 roku 10 nowych państw dołączyło do Unii Europejskiej, co spowodowało zasadnicze zmiany, zliberalizowało rynek i otworzyło szereg możliwości, które linia Wizz Air miała na celu wykorzystać.   ...
"Wywiad z Liliana Sobieska - Fundacja PATRIA"
Jak wyglądały początki Fundacji Patria? Fundacja Patria powstała w 2004 roku w Poznaniu. W 2006 roku przeniosła się na tereny podarowane przez fundatora Michała Wojtczaka – 20 ha nad jeziorem Lednica w Imiołkach. Tu zaczęła się realizacja marzeń o ośrodku dla potrzebujących dzieci, położonym w wyjątkowym miejscu Polski – nad jeziorem, gdzie na wyspie odbył się chrzest Mieszka I i Dobrawy.
Jak wyglądał rozwój infrastruktury w Fundacji Patria? Na swoim terenie w Imiołkach Fundacja Patria, wykorzystując projektowe fundusze unijne, zwracając się o darowizny do firm, współpracując z władzami gminy, zgodnie z zatwierdzonym planem zabudowy, pobudowała: stajnie z niedużą krytą ujeżdżalnią, dom mieszkalno-użytkowy o powierzchni 160 m kwadratowych, pole namiotowe z zapleczem sanitarno-kuchennym, drewnianą wiatą – wigwam, odkrytym amfiteatrem. Rozprowadziła prąd, wodę, kanalizację, gaz do przyszłych, zaplanowanych budynków mieszkalnych.      
Jaka jest misja fundacji? Misja Fundacji Patria to udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego, gdzie na poziomach lokalnych, budując „małe ojczyzny”, obywatele widzą sens społecznej aktywności, współdzielenia i odpowiedzialności za dobra wspólne. Gdzie w miarę rozwoju społeczności następuje niwelowanie różnic w dostępie do dóbr. Fundacja chce być organizacją, która wspiera inicjatywy w tym zakresie. Jednocześnie pracuje bezpośrednio z dziećmi zagrożonymi wykluczeniem, aby czuły się pełnoprawnymi obywatelami. Fundacja chce być miejscem, do którego osoby z nią związane, mogą powracać w chwilach radości i zwątpienia.   ...
"Wywiad z Rafał Mroziewski - Mondi Polska Agencja Pracy sp. z o.o."
Każdy człowiek to historia, pamięta pan historię pierwszego podopiecznego, któremu MONDI pomogło znaleźć pracę i zmienić życie? Pamiętam wiele z tych osób. Gdy w 2011 r. zaczynaliśmy działalność naszej firmy w Polsce w wielu regionach panowało bardzo duże bezrobocie. Kandydaci dosłownie ustawiali się w kolejkach, aby otrzymać propozycję pracy. Jakże sytuacja wygląda odmiennie w obecnych czasach… Wtedy pomogliśmy wielu – pamiętam kobiety z małymi dziećmi, których nie stać było nawet na bilet, by dojechać do wymarzonej pracy. Dawaliśmy im zaliczki na start, aby mogły godziwie zarobić i nakarmić maluchy. Było też sporo mężczyzn, ojców mających na utrzymaniu kilkoro dzieci, którzy będąc jedynymi żywicielami rodziny znajdowali się w dramatycznej sytuacji życiowej. Wielu z nich pomogliśmy i są nam wdzięczni do dziś. Oczywiście to w dużej mierze zasługa naszych klientów, dawali pracownikom takie warunki i możliwości rozwoju, że trudno było tego nie wykorzystać.
MONDI na rynku jest od 14 lat, a w Polsce od 5. Wszystko się zmieniło, kraj ewoluował. Czy ludzie poszukujący pracy też? Czym się kierują w swoich wyborach zawodowych? Aktualnie poziom bezrobocia jest rekordowo niski, w związku z tym pracownik ma możliwości wyboru – tym większe, im wyższe ma kwalifikacje. Poza wymaganiami dotyczącymi rozsądnego wynagrodzenia bardzo często pojawiają się pytania o dodatki za dojazd, premie frekwencyjne czy efektywnościowe. Mile widziane są pakiety sportowe, ubezpieczenia grupowe czy też opieka zdrowotna. Zmienił się nasz styl życia, mamy wyższe wymagania, cenimy pozapłacowe formy wynagrodzenia. To normalne, przeszliśmy długą drogę i dorosło nowe pokolenie – mamy europejskie standardy. Pracodawcy muszą zapewnić dobre warunki oraz dbać o pozytywny employer branding (ang. wizerunek), aby móc zrekrutować, a także utrzymać wartościowych współpracowników.  ...