Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartek Boczkaja - Konsorcjum Fen Sp. z o.o."
Czym zajmuje się państwa firma? Jesteśmy dystrybutorem IT. Specjalizujemy się w rozwiązaniach sieciowych - sieciach przewodowych i bezprzewodowych, bezpieczeństwie IT, storage, systemach monitoringu wizyjnego. Sprzedajemy również rozwiązania do dystrybucji sygnałów audio-video, ale także akcesoria do komputerów i urządzeń przenośnych takich jak np. laptopy czy tablety.
Skoro jesteście firmą z branży IT to domyślam się, że większość waszego zespołu stanowią mężczyźni. To prawda. Choć mamy też w firmie kilka koleżanek, które wnoszą do niej nową jakość. Z reguły są to specjalistki.
Ilu łącznie pracowników państwo zatrudniają i gdzie fizycznie znajduje się wasza firma? Mieścimy się w Poznaniu, nie mamy oddziałów w Polsce. Aktualnie zatrudniamy ok.35 osób.
Skoro nie mają państwo oddziału, to jak wygląda wasza praca? 95 proc. naszych handlowców "siedzi w biurze", a więc można powiedzieć, że sprzedajemy na odległość. Z osób „lotnych”, czyli na stałe pracujących poza firmą mamy dwie osoby. W IT środki komunikacji na odległość zawsze były bardziej rozwinięte, także nie jest to coś zaskakującego. ...
"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Małgorzata Durka - HDOmedical"
Jak wyglądały początki Państwa firmy? House Domowa Opieka (obecnie HDOmedical) powstała w 2010 roku jako pomysł na stworzenie nowej formy usług z zakresu holistycznej opieki długo- i krótkoterminowej, na bardzo wysokim poziomie dla pacjentów przebywających w środowisku domowym. W niedługim czasie nabyła prawa do świadczenia usług telemonitoringu, tworząc Care Center Sara - spółkę proponującą innowacyjne rowiązanie - telemonitoring czynności życiowych, pozwalający na sprawowanie stałej zdalnej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, chorymi, samotnymi czy niesprawnymi. Następne osiągnięcie, to połączenie ze wspaniałą, znaną od 15 lat na rynku opieki długoterminowej, firmą NOPR (Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o.) z Warszawy oraz Stowarzyszeniem Opiekuńczym Nadzieja z Lublina. Znana wsród środowiska Ośrodków Pomocy Społecznej w całym kraju, firma NOPR/Nadzieja świadczy usługi dla pacjentów tych ośrodków w środowisku zamieszkania. To bardzo ciężka, ale bardzo wdzięczna praca, która pozwala osiągać ogromną satysfakcję zarówno pacjentów, jak i opiekunów potrafiących niejednokrotnie zmienić życie pacjentów na lepsze i bardziej radosne. Lepsza jakość życia podopiecznych to hasło przewodnie naszej firmy. Dzięki tej firmie naszym Prezesem został Piotr Mazur, który przewodzi nam do dnia dzisiajszego i dzieki niemu oraz wszystkim pracownikom firma osiagnęła obecne rozmiary i pozycję. Każdy z pracowników włada obcym językiem, niektórzy własnie się uczą. Spotkania integracyjne organizowane przez Prezesa pozwalają na lepsze poznanie naszych pracowników biurowych oraz terenowych, zwłaszcza opiekunów. Dalsze osiągnięcia przynoszące ogromną satysfakcję, to współpraca z angielską firmą MRN - Medical Research Network Ltd. operującą na płaszczyźnie międzynarodowej w ramach badań klinicznych w oparciu o wizyty domowe. Od 2013 roku House Domowa Opieka stała się pionierem nowego modelu badań klinicznych w Polsce, podnosząc o 38% wskaźnik retencji pacjentów, oraz dając możliwość lepszego zarządzania ryzykiem wystapienia zdarzeń niepożądanych poprzez bezpośrednie monitorowanie objawów wśród uczestników badania. Wdrożony i realizowanyprzez HDO model badawczy zapewnia bezpieczeństwo i komfort dając szansę na poprawę zdrowia pacjentów. Ponadto wspólpracujemy z Instytutem Kardiologii w Warszawie, gdzie świadczymy usługi perfuzji podczas operacji kardiologicznych na otwartym sercu. Nasza kadra perfuzjonistów to wyspecjalizowany personel na najwyższym poziomie zawodowym. Wszystko co robimy, począwszy od prostych działań opiekuńczych, takich jak towarzyszenie pacjentom, poprzez opiekę i pielęgnację, a kończąc na uczestniczeniu w ratowaniu życia ludzkiego w czasie operacji kardiologicznych czy badań klinicznych, robimy z wielką pasją i zaangażowaniem. To jest praca dla nas stworzona. Od września 2016 r House Domowa Opieka przyjęła nazwę HDOmedical sp. z o.o. i wszystkie podległe dotychczas podmioty należą obecnie do grupy HDOmedical. ...