Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Łeszczyński - Aldesa Polska Services Sp. z o.o."
Jakimi projektami głównie się zajmujecie? Działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów i infrastruktury w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej i kolejowej. Naszymi klientami są także wyższe uczelnie, w tym Uniwersytet Jagielloński i Uniwersytet Warszawski. Aldesa Polska jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Angażujecie się w energię odnawialną. Na czym polega to zaangażowanie? Aldesa Polska jest doświadczonym wykonawcą projektów rozwoju energii odnawialnej. Robimy to globalnie, ale także w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o budowę farm wiatrowych. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka dużych inwestycji w tym zakresie, w tym w Lubartowie, Karwicach, Resku i Wicku.
Aldesa Polska ma swoje korzenie w madryckiej firmie budowlanej Aldesa Group. W jaki sposób doszło do tej hiszpańskiej ekspansji na nasz rynek? W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie. Obecnie działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej.    ...
"Wywiad z Magdalena Mika - Infovide- Matrix S.A."
Jak wyglądały początki firmy? Firma istnieje na rynku od ponad 24 lat, a to pokazuje jak długo zajmujemy się informatyką dla rynku korporacyjnego. Pracujemy w kilku branżach, a to co udało się przez te lata wypracować, to szeroka oferta i niebanalne doświadczenia projektowe. Pracujemy dla bankowości i ubezpieczeń, telekomunikacji, administracji publicznej, energetyki i przemysłu. Każda z tych branż przechodzi swój cykl życia jeśli chodzi o pomysł na informatykę, a naszą rolą jest świadome towarzyszenie klientom w tych przemianach i bycie biznesowym partnerem. Dla przykładu: kiedyś systemy w energetyce były systemami wspierającymi i głównie polegało to na obsłudze procesów backoffice’owych takich jak wystawianie faktur. Teraz, w dobie Smart Grid, energetyka myśli o informatyce jako o sposobie na zarządzanie informacją w całym łańcuchu – od pomiaru zużycia energii u klienta, przez billing na podstawie zużycia w czasie rzeczywistym, po wykorzystanie tych informacji do planowania produkcji. Także dla energetyki informatyka zaczęła być elementem pomysłu na biznes.
A w administracji publicznej? W administracji publicznej jesteśmy bardzo dobrze znani jako doradcy oraz jako partner we wsparciu większych inwestycji. Mam na myśli systemy, które administracja publiczna udostępnia społeczeństwu, tzw. rozwiązania E-Government. W wielu projektach pełniliśmy rolę wsparcia inwestora w organizacji dużej inwestycji informatycznej, co obejmuje nadzór nad dostawcą, promocję, wsparcie prawne i jest to zupełnie inny biznes niż w przypadku pozostałych sektorów komercyjnych. Od kilku lat przenosimy również do tej branży nasze doświadczenia w tworzeniu systemów. ...
"Wywiad z Rafał Łożyński - Varico w biznesie warto na nas liczyć"
Był Pan głównym inicjatorem powstania firmy w 1989 roku. Skąd taki pomysł na biznes? Ukończyłem studia na kierunku Telekomunikacja na Politechnice Poznańskiej. Z uwagi na drugi kierunek studiów na kierunku Informatyka realizacja komercyjnych projektów właśnie z tej dziedziny wydawała się najbliższa memu sercu.
Jakie były początki firmy? Zaczynaliśmy w 1991 roku od małego biura na ulicy Przemysłowej w Poznaniu, a już w 1994 roku otworzyliśmy oddział w Bydgoszczy. Kolejne lata zaowocowały otrzymaniem certyfikatu Wielkopolska Jakość i Wielkopolskiej Nagrody Jakości. Certyfikat został nadany za użyteczność i funkcjonalność programów komputerowych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz kompleksowość obsługi klienta. Było to dla nas znaczące wyróżnienie.  
Jakie są kluczowe produkty, usługi w firmie? Do kogo są one skierowane? Nasze programy i usługi adresujemy przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W szczególności specjalizujemy się w obsłudze biur rachunkowych, które są bardzo wymagającymi Klientami. Najbardziej znaną naszą marką jest Książka Przychodów i Rozchodów KPiR, natomiast dla większych firm mamy Księgę Handlową KsH, czyli pełną księgowość. Oba programy uzupełniamy Rozliczeniami Pracowników (RP), Przyjaznymi Formularzami oraz Obsługą Sprzedaży (ObSp). Wspieramy naszych Klientów dostarczając im wraz z programami Licencję 4Inclusive oraz kompleksowe usługi. ...