CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...
"Wywiad z Paweł Niedzielski - Labo Print S. A."
Jak opisałby Pan firmę w kilku zdaniach? Labo Print to cyfrowa drukarnia wielkoformatowa, jednakże od jakiegoś czasu to wyrażenie nie do końca wystarczająco dobrze nas określa. W ciągu kilku lat z pięcioosobowej firmy z jedną maszyną, przekształciliśmy się w przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 200 osób, dysponujące 3 zakładami i pracujące na blisko 30 nowoczesnych urządzeniach. Warto też wspomnieć, że jesteśmy jedyną drukarnią cyfrową w naszym kraju notowaną na giełdzie (GPW w Warszawie) i jedną z zaledwie kilku w Europie.
Posiadacie wieloletnie doświadczenie. Co wyróżnia Was wśród innych firm w tej branży? Wszechstronność, to chyba najlepsze określenie, będące naszym wyróżnikiem. Jesteśmy w stanie wydrukować praktycznie wszystko, począwszy od standardów takich jak papierowe plakaty, siatki winylowe, banery, przez flagi i inne tekstylia, folie okienne i samochodowe, a na zadruku pleksi, PVC i innych tworzyw skończywszy. Wprawdzie druk wielkoformatowy nie ma dla nas tajemnic i nadal stanowi podstawową część naszego biznesu, lecz nie zatrzymujemy się, pojawiając się w kolejnych segmentach rynku, jakimi są opakowania tekturowe i standy oraz drukowane cyfrowo etykiety. Jedno miejsce, a tak wiele możliwości. ...
"Wywiad z Gabriela Suchomska - ZRE Katowice"
Pod koniec 2015 roku świętowaliście 60. urodziny. Obchody były huczne? Z okazji jubileuszu istnienia Zakładów Remontowych Energetyki Katowice w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach odbył się uroczysty koncert. Do siedziby NOSPR bardzo licznie przybyli goście i przyjaciele naszej firmy m.in. przedstawiciele świata polityki, nauki i władz samorządowych, reprezentanci firm branży energetycznej, partnerzy biznesowi oraz pracownicy Spółki. Uroczystej inauguracji koncertu i przywitania gości dokonali Prezes Zarządu ZRE Katowice S.A. Pan Jerzy Kurzak oraz były Premier, Pan Jerzy Buzek. Wyjątkowy wieczór uświetniła swoim występem Aleksandra Kurzak, światowej sławy sopranistka oraz Narodowa Orkiestra  Symfoniczna Polskiego Radia pod batutą Bassema Akiki. Zaproszeni  goście mogli również zobaczyć film przedstawiający historię i rozwój ZRE Katowice S.A.
Jak, ponad pół wieku temu, zaczęła się historia ZRE Katowice? Rok 1955 to powstanie Zakładu Remontowego Energetyki w ramach przedsiębiorstwa wielozakładowego Południowego Okręgu Energetycznego. Głównymi zleceniami Zakładu były remonty kotłów, turbin wraz z urządzeniami pomocniczymi, regeneracja i produkcja części zamiennych dla elektrowni i elektrociepłowni oraz transport ponadgabarytowy urządzeń. ...