CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach zaprasza wszystkie osoby bezrobotne, studentów i absolwentów do udziału w projekcie pod nazwą „Wysokie kwalifikacje szansą na trwałe zatrudnienie”. Projekt posiada współfinansowanie z Unii Europejskiej i może być dla wielu osób przepustką do znalezienia dobrej, godnie wynagradzanej pracy w swoim zawodzie. O projekc...
Czytaj więcej >>
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną lub umysłową mają ograniczone możliwości w podejmowaniu pracy zawodowej. Mogą pracować przede wszystkim w zakładach pracy chronionej, które jednak pozostają w mniejszości na mapie polskich pracodawców. O szansach na podjęcie zatrudnienia przez niepełnosprawnego będzie między innymi mowa podczas VIII Gliwickich T...
Czytaj więcej >>
Krajowy Fundusz Szkoleniowy dysponuje środkami finansowymi, które są rozdysponowane między innymi na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców. Niedawno można było skorzystać z takich środków za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach. Nabór wniosków o środki z KFS Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach informował w kwietniu 2017 roku ...
Czytaj więcej >>
Według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia w Polsce na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 8,6 proc. Na tym tle Śląsk, a zwłaszcza miasto Gliwice wypadają bardzo korzystnie. Również wysokość średniego wynagrodzenia uzyskiwanego przez pracowników w Gliwicach jest więcej niż zadowalająca. Bezrobocie na Śląsku W urzędach pracy w województwi...
Czytaj więcej >>
6 marca 2017 roku, w poniedziałek, w nowej hali Ośrodka Sportu Politechniki Śląskiej w Gliwicach miały miejsce Inżynierskie Targi Pracy i Przedsiębiorczości. To już 19. edycja tego wydarzenia, która przyciągnęła tłumy osób zainteresowanych znalezieniem pracy w Gliwicach. O targach Od lat w Gliwicach odbywają się targi pracy, na których bezrobotni, ...
Czytaj więcej >>
Po wielu zawirowaniach i doniesieniach prasowych, ostatecznie gliwicka fabryka Opla została sprzedana Francuzom. Co to oznacza dla osób, które są w niej zatrudnione? Czy praca w Gliwicach w Oplu jest niezagrożona? Umowa pomiędzy GE a PSA Na mocy zawartej pomiędzy właścicielem Opla, koncernem General Motors, a francuskim Peugeot Société Anonyme (PSA...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sławomir Jankowski - mateco podesty ruchome Sp.z o.o."
Czym zajmuje się firma mateco? mateco podesty ruchome Sp. z o.o. to firma zajmująca się wynajem, sprzedażą, serwisem samojezdnych podestów ruchomych i ładowarek teleskopowych oraz wózków widłowych, zapewniając swoim klientom komfort i bezpieczeństwo pracy. Niezmiernie ważnym elementem naszej działalności jest edukacja w zakresie BHP. Prowadzimy cykliczne szkolenia w obsłudze samojezdnych podestów ruchomych, kończące się egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Naszym znakiem rozpoznawczym jest fachowa i profesjonalna opieka nad klientem na każdym etapie realizacji zlecenia. Swoim klientom oferujemy technikę dostępu do wysokości największych światowych producentów: Genie, JLG, Haulotte, Imer Group, Manitou. Co znajdziemy w Państwa ofercie? W parku maszynowym mateco znajdują się podesty z napędem elektrycznym oraz spalinowym od 4 do 92m wysokości roboczej: - podesty nożycowe elektryczne i spalinowe - podesty przegubowe elektryczne - podesty teleskopowe spalinowe - podesty teleskopowo-przegubowe elektryczne i spalinowe - podesty masztowe elektryczne - pojazdy specjalne - podesty na przyczepie elektr./spalin./benzyn. - ładowarki teleskopowe spalinowe - ładowarki teleskopowe obrotowe spalinowe - podesty na samochodach - wózki widłowe ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Sandra Raś - Jobxion Poland Sp. z o.o."
Jobxion to Agencja rekrutująca do pracy w Holandii. Czy rekrutujecie do każdej branży? Usługi rekrutacyjne świadczymy wyłącznie dla sektora budowlanego i w tym tkwi nasza siła. Bardzo dobrze znamy rynek pracy w branży budowlanej, dzięki czemu mamy stałych Klientów i pracowników, z którymi współpracujemy długie lata.   Formalnie rzecz biorąc świadczymy usługi rekrutacyjne dla naszego Oddziału holenderskiego Jobxion Vakmensen BV, z którym de facto rekrutowani przez nas kandydaci podpisują umowę o pracę. Przynależność do NBBU (Holenderskiego Stowarzyszenia Agencji Pośrednictwa Pracy i Tymczasowego Zatrudnienia) gwarantuje, iż jesteśmy firmą rzetelną i przestrzegająca przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych w Holandii.
Ile pracowników zatrudniacie na projektach w Holandii? Obecnie zatrudniamy około 450 osób, z czego ponad 100 jest z Polski.
Jak długo działacie na rynku usług rekrutacyjnych? W Holandii firma jest zarejestrowana od ponad 11 lat, w Polsce działamy już ponad 2 lata.
Jakie były początki firmy w Polsce? Jeśli chodzi o początki działalności w Polsce to wspominam ten okres jako bardzo ekscytujący i pełen wyzwań.  Byłam w Polsce pierwszym pracownikiem. Do moich zadań należało rozpoznanie rynku polskiego, budowa bazy od podstaw i oczywiście rekrutacja. Pierwsze rekrutacje przyniosły wiele emocji - po dwóch miesiącach wysłałam do pracy dwóch hydraulików. Rekrutacja okazała się na tyle efektywna, że panowie współpracują z nami do dzisiaj! Na początku firma rozkręcała się powoli, bo nie byliśmy przekonani, czy warto inwestować w rynek polski. Jednak przekonało nas duże zainteresowanie naszą ofertą i konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia. Polacy chcieli wyjeżdżać do pracy za granicą, a szczególnie pozytywnie nastawieni byli do pracy w Holandii. Już po kilku miesiącach, w szczycie sezonu, do pracy wyjechało 50 panów.   W sierpniu 2015 roku założona została spółka Jobxion Poland sp. z o. o. i otworzyliśmy pierwsze biuro. Obecnie mamy 5 oddziałów i rekruterów każdym regionie Polski.     ...