CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Maciej Rutkowski - ING Nationale-Nederlanden"
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od roku 1994. Proszę powiedzieć, jakie usługi świadczycie? Jesteśmy liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur, zabezpieczając przyszłość finansową ponad pół miliona naszych Klientów oraz ich bliskich. W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Jesteśmy częścią Grupy NN zatrudniającej 12000 pracowników na całym świecie. W Polsce zatrudniamy przeszło 700 osób w naszym biurze głównym w Warszawie. Ponadto posiadamy rozległą sieć oddziałów na terenie całej Polski, m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, gdzie pracują nasi agenci ubezpieczeniowi oraz menedżerowie zarządzający sprzedażą. Pracę w strukturach naszej firmy można rozpocząć w ponad 50 placówkach działających na terenie całego kraju.
22. lata to wystarczająco długi okres, aby zdobyć sympatię klientów. Proszę powiedzieć, za co Polacy cenią wasze usługi? W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Budując naszą ofertę i rozmawiając z klientami przykładamy szczególną uwagę do pełnej transparentności każdego elementu oferowanych produktów oraz do przejrzystość procesu sprzedaży. Szanujemy naszych klientów i ich wybory, zależy nam na tym, aby dostosowywać nasze produkty do indywidualnych potrzeb każdego klienta. ...
"Wywiad z Marian Szcześniak - PKP Energetyka"
Jakie były początki firmy?  Formalnie PKP Energetyka S.A. istnieje od 2001 roku, ale historia firmy sięga lat trzydziestych ubiegłego stulecia, czyli do początków polskiej energetyki kolejowej. Wtedy została uruchomiona pierwsza zelektryfikowana linia kolejowa o napięciu 600V: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki. Dlatego do dziś w firmie można spotkać pracowników z nawet 50 – letnim stażem i ogromnym doświadczeniem. Obecnie jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem, gdzie przychody ze sprzedaży energii i usług dla kolei oraz dla sektora biznesowego rozkładają się mniej więcej pół na pół.
A jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii spółki wyróżnić można kilka kluczowych momentów, jednym z nich było podpisanie w 2005 r pierwszego kontraktu na sprzedaż energii w ramach zasady TPA. Dzięki temu zaczęliśmy intensywnie rozwijać się w obszarze poza koleją.  Dziś aż 70 proc. sprzedanej przez nas energii trafia do klientów biznesowych. Innym przełomowym momentem było wejście spółki na rynek gazu w 2014r. Największym wyzwaniem w historii samodzielnej działalności jest inwestycja w program MUZ-a (Modernizacja Układów Zasilania), służący przystosowaniu układu zasilania do ruchu pociągów dużych prędkości (m.in. Pendolino). Jego wartość wynosi ok. miliarda złotych. Program ten obejmuje lata 2012-2015. ...
"Wywiad z Tomasz Basiński - Eurotel"
Jest Pan założycielem firmy. Początki były trudne?  Działamy na rynku od września 1996 roku, jesteśmy już więc pełnoletni. Byliśmy jedną z wielu firm, które w tym czasie zaczynały wprowadzać nową technologię cyfrowej łączności GSM na polski rynek. Rozrastaliśmy się wprost proporcjonalnie do zwiększającego się zasięgu sieci, coraz szerszy był też nasz rynek. O tym, że nie było łatwo świadczy choćby to, że niewiele z naszych konkurentów przetrwało. Nam się udało, jesteśmy największym partnerem operatora T-Mobile, mamy również jedną z największych sieci sprzedaży w ramach operatora Play, współpracujemy z operatorem telewizji satelitarnej nc+ oraz, od niedawna, również z firmą Apple. W 2006 roku zadebiutowaliśmy na głównym rynku GPW w Warszawie. Nasze obroty roczne w Grupie Eurotel zbliżają się do 200 mln zł.
Zajmują się Państwo nowymi technologiami. To dość szerokie określenie. Mógłby Pan powiedzieć coś więcej o Państwa działalności?  Współpracujemy z wieloma partnerami dla których świadczymy usługi polegające głównie na sprzedaży detalicznej w zarządzanych przez nas sieciach salonów. Każdy z naszych partnerów ma swoje wiodące produkty czy usługi. W naszym przypadku, każdy nowy produkt prezentowany przez naszego partnera - Apple jest ostatnio bardzo dobrze przyjmowany przez rynek. W zeszłym roku były to iPhone'y 6 oraz zmodyfikowane linie komputerów czy iPadów. W tym roku nowy, optymalnie zaprojektowany, a przy tym jeszcze bardziej zminiaturyzowany 12 calowy MacBook zwłaszcza w oryginalnym złotym kolorze. Wkrótce może pojawią się długo oczekiwane Apple Watch i pewnie jeszcze wiele innych produktów, których nazw nawet dzisiaj nie znamy. ...