CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Kałużyńska-Jasak - GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych"
Czym dokładnie zajmuje się Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych? GIODO to organ stojący na straży ochrony danych osobowych, czyli pośrednio naszej prywatności. Do jego zadań należy m.in. nadzorowanie zgodności przetwarzania danych z przepisami, np. poprzez rozpatrywanie skarg czy przeprowadzanie kontroli w podmiotach przetwarzających dane osobowe. GIODO uczestniczy też w opiniowaniu projektów ustaw i rozporządzeń. Przygotowywane przez ustawodawcę akty prawne – w ramach uzgodnień międzyresortowych – trafiają do Generalnego Inspektora, który je opiniuje pod kątem zgodności z zasadami ochrony danych osobowych. Rolą GIODO jest też inicjowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa korzystając z pośrednictwa innych podmiotów, które takie uprawnienia posiadają.
Jakie konkretnie dane osobowe są pod lupą GIODO? Są to wszystkie informacje, które pozwalają nie tylko na bezpośrednią identyfikację konkretnego człowieka (jak np. imię, nazwisko, nr PESEL), ale i te, na podstawie których można go zidentyfikować w sposób pośredni. Przy czym do każdej sytuacji, w której próbujemy ustalić, czy określone informacje stanowią dane osobowe, należy podejść indywidualnie. Sama informacja „Jan Kowalski zamieszkały w Warszawie” nie pozwoli na wskazanie konkretnej osoby, ale już w przypadku Jana Kowalskiego mieszkającego w małej wiosce - tak. Informacje umożliwiające określenie tożsamości konkretnej osoby to dane osobowe podlegające ochronie, przy czym rozróżnia się dane osobowe tzw. zwykłe i dane wrażliwe. Do pierwszej kategorii należą np. nr PESEL, adres zamieszkania czy imię i nazwisko osoby. Do drugiej zaś m.in. informacje o stanie zdrowia, poglądach politycznych, pochodzeniu rasowym lub etnicznym, przekonaniach religijnych, genomie, nałogach czy życiu seksualnym. Dane tego typu podlegają szczególnej ochronie. ...
"Wywiad z Maciej Rutkowski - ING Nationale-Nederlanden"
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od roku 1994. Proszę powiedzieć, jakie usługi świadczycie? Jesteśmy liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur, zabezpieczając przyszłość finansową ponad pół miliona naszych Klientów oraz ich bliskich. W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Jesteśmy częścią Grupy NN zatrudniającej 12000 pracowników na całym świecie. W Polsce zatrudniamy przeszło 700 osób w naszym biurze głównym w Warszawie. Ponadto posiadamy rozległą sieć oddziałów na terenie całej Polski, m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, gdzie pracują nasi agenci ubezpieczeniowi oraz menedżerowie zarządzający sprzedażą. Pracę w strukturach naszej firmy można rozpocząć w ponad 50 placówkach działających na terenie całego kraju.
22. lata to wystarczająco długi okres, aby zdobyć sympatię klientów. Proszę powiedzieć, za co Polacy cenią wasze usługi? W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Budując naszą ofertę i rozmawiając z klientami przykładamy szczególną uwagę do pełnej transparentności każdego elementu oferowanych produktów oraz do przejrzystość procesu sprzedaży. Szanujemy naszych klientów i ich wybory, zależy nam na tym, aby dostosowywać nasze produkty do indywidualnych potrzeb każdego klienta. ...
"Wywiad z Filip Topczewski - Wydawnictwo Sfinks"
Jaka jest geneza Wydawnictwa Sfinks? Początki jak to przeważnie bywa – są różne. U nas podobnie, tyle tylko, że wielu ludzi brało mnie na początku za szaleńca (uśmiech). Można sobie wyobrazić: człowiek w białej koszuli staje w drzwiach i mówi: Musi mieć pan/pani Popularną Encyklopedię Powszechną – to absolutna konieczność. Oczywiście w dwóch egzemplarzach, bo drugim trzeba obdarować...” itd. Och, to były dziwne czasy… Ale tak właśnie powstał Sfinks.
Skąd pomysł na nazwę? Pomyślałem wtedy, że postać egipskiego stworzenia i jego zagadka są idealną alegorią do książek. Przecież odpowiedzi na wszystkie pytania można wyczytać właśnie w nich!
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Przełomowych momentów w historii firmy było kilka. Zaczęliśmy działalność w czerwcu 2000 roku w Lublinie. Tam też mieścił się nasz pierwszy oddział. Ruszyliśmy z jednym przedstawicielem handlowym, by w niedługim czasie mieć ich pięćdziesięciu w 7 oddziałach w całej Polsce! Rynek jednak mocno się zmienił, dlatego w takiej formie pracowaliśmy do roku 2008. Podjęliśmy wtedy decyzję o zmianach, które wyszły naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, tak tworzyliśmy Dział Sprzedaży Telefonicznej. Zapewniliśmy tym samym naszym Czytelnikom kompleksową obsługę bez wychodzenia z domu. Klienci mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje, zamówić produkt i w spokoju czekać na przyjazd kuriera. Drugi milowy krok, to start Księgarni Internetowej Sfinks.info. Nie ukrywam, że jest to moje oczko w głowie, bo dużą cześć sklepu zaprojektowałem sam. Dlatego też tak bardzo sobie ją cenię. ...