CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Witold Rosiek - SIPMA S.A."
Jaka jest misja firmy? Nasza misja to: Mierzyć na szczyty doskonałości we wszystkim, co robimy, wkładając w to twórczy wysiłek i profesjonalną pracę, zachowując nasze podstawowe wartości: troskę o klienta i własnych pracowników, stwarzając wszystkim najlepsze warunki do samorealizacji. Te słowa są źródłem inspiracji, z której organizacja czerpie energię i motywację, staramy się, aby nasza Misja była widoczna we wszystkich działaniach. SIPMA jako wiodący producent maszyn rolniczych, w celu utrzymania pozycji lidera w tej branży, nieustannie od wielu lat inwestuje w rozwój nowych technologii wytwarzania oraz nowoczesny park maszynowy. Staramy się być blisko naszego klienta. Jego uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o zmieniającym się rynku oraz o walorach eksploatacyjnych naszych maszyn.
Obecnie jesteście wiodącym producentem maszyn rolniczych w Polsce. Czy na swojej drodze spotykaliście wiele przeciwności?  Działalność każdej organizacji uwarunkowana jest wieloma zmiennymi, pojawiającymi się w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Niektóre z tych zmiennych stanowią szanse, inne zagrożenia. Najważniejszym jest, by wykorzystać pojawiające się możliwości albo też zapobiegać mogącym pojawić się trudnościom. SIPMA, jak każda organizacja, działa w środowisku dynamicznym, więc jak inne organizacje, mierzy się z koniecznością przewidywania, reagowania, zapobiegania przeciwnościom. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...
"Wywiad z Trevor Brennan - Jatomi Fitness"
Początki firmy Pure Health & Fitness sp. z o.o. to 2008 rok. Jak wyglądały początki? Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W ciągu tych kilku lat firma rzeczywiście mocno urosła i stała się międzynarodową siecią fitness. Nasze kluby znaleźć można w 5 krajach: Polsce, Czechach, Tajlandii, Indonezji i Malezji. Zatrudniamy ponad 2000 osób. Co ważne, we wszystkich naszych klubach zapewniamy najwyższej jakości usługi z zakresu fitnessu i zdrowego stylu życia.
Marka Jatomi Fitness to obecnie największa sieć klubów fitness w Polsce. Wasza praca była również wielokrotnie doceniana licznymi nagrodami. Co umożliwiło Państwu odniesienie takiego sukcesu? Działamy zgodnie z jasno sprecyzowaną strategią oferowania usług fitness kategorii premium za rozsądną cenę. Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale ‘klubem fitness’ w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Bardzo nam miło, że nasza strategia jest zauważana i doceniana.  
Jak ocenia Pan świadomość Polaków jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i podejście do aktywności fizycznej? Wciąż otwieracie nowe kluby. Czy to znaczy, że świadomość ta rośnie? Świadomość wagi zdrowego stylu życia rośnie bardzo szybko. Polacy nie tylko czują potrzebę trenowania, ale też lubią być członkami fitnessowej społeczności. Bardzo nas to cieszy, ale wciąż jest sporo do zrobienia, dlatego nieustannie prowadzimy działania edukacyjne na temat zalet zdrowego stylu życia i kierujemy je nie tylko do naszych klubowiczów. Dobrym przykładem takich działań mogą być bezpłatne, otwarte zajęcia grupowe na świeżym powietrzu, które prowadziliśmy w większości największych polskich miast podczas wakacji. ...