Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca za długi w Bydgoszczy
17 październik 2017
Administracja Domów Miejskich w Bydgoszczy umożliwia lokatorom zalegającym z opłacaniem czynszu za lokale mieszkalne odpracowanie długu. Już od 1 kwietnia 2016 roku mieszkańcy Bydgoszczy mogą skorzystać z tej szansy i uniknąć eksmisji. Jak to wygląda w praktyce? Spłata długu przez pracę Miasto Bydgoszcz zmaga się z wieloma kłopotliwymi lokatorami, ...
Czytaj więcej >>
Praca w IT w Bydgoszczy
29 sierpień 2017
Branża IT rozwija się cały czas za sprawą zdolnych informatyków, architektów sieci, programistów i specjalistów od najnowszych technologii. W Bydgoszczy istnieje wiele firm, które zatrudniają pracowników w tej branży. The BSS Tour Bydgoszcz 25 kwietnia 2017 roku w Bydgoszczy w hotelu Holiday Inn odbyło się ważne wydarzenie dla branży IT – The...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy mają realne problemy ze znalezieniem w Bydgoszczy i w powiecie bydgoskim wartościowych pracowników. Niedługo przed podobnym problemem staną dwie firmy, które w tym mieście prowadzą działalność i chcą zatrudniać nowych pracowników. Bydgoskie bezrobocie W Bydgoszczy mamy do czynienia z bezrobociem naturalnym – osoby pozostające bez p...
Czytaj więcej >>
Stopa bezrobocia rejestrowanego w Bydgoszczy osiągnęła poziom 4,8 proc. W perspektywie całego kraju jest to bardzo niski wynik, który świadczy o dużych możliwościach znalezienia pracy. Dane liczbowe Statystyki pokazują, że poziom bezrobocia rejestrowanego w Bydgoszczy z miesiąca na miesiąc maleje. Zatrudnienie czeka na osoby chcące podjąć oferty pr...
Czytaj więcej >>
Walka bezrobociem to dla bydgoskich władz jeden z priorytetowych celów. Sytuacja co prawda uległa znaczącej poprawie, ale to nie oznacza, że uporano się ze wszystkimi problemami. W kwestiach związanych z bezrobociem wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia – najważniejsze jest to, by nie dopuścić do wyraźnego wzrostu liczby osób rejestrujących się w p...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy może dotknąć każdego – i to z wielu powodów. Znalezienie nowej posady jest zwykle sporym wyzwaniem wymagającym niemałej cierpliwości i determinacji. Specjaliści z Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy radzą, aby w takiej sytuacji nie zwlekać zbyt długo z rejestracją w pośredniaku. Tego typu instytucje dysponują bowiem wieloma instrumen...
Czytaj więcej >>
O sukcesie osoby poszukującej pracy decyduje wiele czynników. Istotną rolę w tym kontekście odgrywa wykształcenie – trendy w tym zakresie uległy licznym zmianom na przestrzeni wielu ostatnich lat. Obecnie coraz większe szanse na rynku pracy mają absolwenci szkół zawodowych – widać to również i w Bydgoszczy, gdzie spore jest zapotrzebowanie na lakie...
Czytaj więcej >>
Jedną z branż zgłaszającą największe zapotrzebowanie na fachowców jest w Bydgoszczy branża IT. Doświadczeni specjaliści z odpowiednio wysokimi kwalifikacjami mogą liczyć na bardzo ciekawe propozycje zatrudnienia wiążące się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Warto zatem skorzystać z rozwiązań mających na celu  zdobycie lub wzmocnienie kompetencji ...
Czytaj więcej >>
Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to nie lada wyzwanie. W najtrudniejszej sytuacji są przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw – wiele takich firm upada w przeciągu pierwszego roku funkcjonowania, za co odpowiedzialność ponoszą zbyt duże zobowiązania finansowe. Nie bez powodu zatem w Bydgoszczy prowadzone są działania ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Szczypińska - GP People"
Państwa firma to wielu pracowników i kilka oddziałów w Polsce. Czy ze względu na to, że posiadacie państwo filie w kilku miastach pracownicy często podróżują po kraju? Podróże służbowe naszych pracowników najczęściej związane są z udziałem w cyklicznych spotkaniach w centrali firmy w Toruniu, udziałem w konferencjach i targach branżowych, spotkaniami handlowymi z Klientami czy realizacją projektów rekrutacyjnych poza lokalizacją naszych biur.
Na stronie internetowej informujecie o możliwości kontaktu z pracownikami celem poznania specyfiki państwa firmy. Jak wygląda dzień pracownika GP People? Wszystko zależy od stanowiska i wykonywanej pracy. Większość naszych pracowników to Konsultanci HR, którzy spotykają się z kandydatami i pracownikami tymczasowymi, przeprowadzają rozmowy rekrutacyjne, kontaktują się z klientami, zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi. Mamy okresy w miesiącu, kiedy tych spraw administracyjnych jest bardzo dużo – to czas naliczania wynagrodzeń z początkiem miesiąca. Zazwyczaj jednak wygląda to tak, że w ciągu dnia nasi Konsultanci spotykają się z kilkoma kandydatami o pracę. Podczas rozmowy z nimi diagnozują ich kompetencje oraz oczekiwania wobec pracy. Często przedstawiają im też od razu oferty pracy, których wymagania spełniają. Konsultanci kontaktują się również z firmami poszukującymi pracowników, spotykają się z nimi, przedstawiają im kandydatów do pracy. Publikują też ogłoszenia o pracę i zajmują się wszystkimi formalnościami związanymi z procesem zatrudnienia. Najmilszą częścią pracy jest moment zamknięcia projektu i wiedza, że znowu pomogliśmy komuś znaleźć pracę. A kiedy pracownik odwiedza nas by podziękować za pomoc – motywuje nas jak nic innego i daje poczucie, że nasza praca ma sens. Takie wizyty mamy bardzo często i zawsze wiążą się z pozytywnymi emocjami, które ładują nasze baterie. Na Święta nasi pracownicy wysyłają do nas kartki, traktują nas jak dobrych znajomych. To bardzo cieszy i sprawia, że naprawdę lubimy naszą pracę. ...
"Wywiad z Marek Luberda - P.T. Energopiast"
Czym dokładnie zajmuje się Energopiast? Świadczymy usługi nastawione na uzyskanie optymalnych rozwiązań przynoszących naszym klientom korzyści ekonomiczne, prawne i społeczne. Sukces firmy to działalność czterech odrębnych zakładów: Zakład Izolacji Akustycznych zajmuje się wykonywaniem analiz, projektowaniem, produkcją i montażem zabezpieczeń wibroakustycznych ograniczających emisję hałasu do środowiska naturalnego znajdującego się w otoczeniu zakładów przemysłowych oraz środowiska pracy na ich terenie. Zakład posiada własne biuro projektowe, komórkę badawczo rozwojową (B+R) oraz własne laboratorium dźwięku. Zakład Robót Ogólnobudowlanych, który specjalizuje się w generalnym wykonawstwie, remontach i modernizacjach obiektów energetycznych, przemysłowych i budownictwa ogólnego. Zakład Transportu Taśmowego dysponuje kompetencjami, które pozwalają na utrzymanie w pełnej sprawności technicznej przenośniki taśmowe naszych klientów. Ponadto jest bezpośrednim importerem i wyłącznym dystrybutorem taśm przenośnikowych marki CONVI. Zakład wyposażony jest w specjalistyczny sprzęt, między innymi w prasy oraz linie do progowania, który pozwala na wulkanizację taśm i progów metodą „na gorąco”. Zakład Usług Gospodarczych, od którego wszystko się zaczęło. Świadczy usługi porządkowe (tzw. HOUSEKEEPING) w zakładach pracy, obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej zarówno wewnątrz budynków jak i na przyległych terenach zielonych. Utrzymuje również budynki w odpowiednim stanie technicznym poprzez drobne remonty, naprawy i usługi konserwatorskie. ...
"Wywiad z Sylwia Krzyżycka-Pick - Hortex Holding S.A."
Jak wyglądały początki firmy? Początki firmy sięgają lat 40. XX wieku, bo wtedy została utworzona Centrala Spółdzielni Ogrodniczych Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast pod nazwą Hortex firma działa od 1958 roku. Nazwa pochodzi od dwóch słów. Słowa Hortus - ogród oraz Export, czyli de facto głównego obszaru funkcjonowania. W początkowym okresie firma koncentrowała swoją działalność na handlu zagranicznym artykułami rolno-spożywczymi z Polski, przede wszystkim w Europie Środkowo-Wschodniej. W roku 1965 uruchomiono w Horteksie pierwszy w Polsce tunel chłodniczy do produkcji mrożonych warzyw i owoców. W latach 70. Hortex był jednym z głównych dostawców wyrobów rolno-spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, a w 80-tych stał się światowym liderem w produkcji koncentratów soków owocowych, przede wszystkim koncentratu soku jabłkowego. W roku 1989 roku uruchomiliśmy pierwszą w Polsce linię do produkcji soków w kartonach.
To był właśnie ten przełomowy moment dla firmy? Myślę, że ten moment przypada na lata 90-te, kiedy firma przechodziła szereg restrukturyzacji. Po nich skoncentrowano się na sprzedaży i produkcji soków, nektarów i napojów, koncentratów owocowych oraz mrożonych warzyw i owoców. Wcześniej Hortex odpowiadał za szereg różnych kategorii produktów, tutaj dosyć mocno wyłoniła się pewna specjalizacja. I od tamtego momentu firma bardzo prężnie się rozwija zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznych. W 2005 r produkcja i sprzedaż mrożonek Hortex została powierzona spółce Polski Ogród. W 2006r. Fundusz inwestycyjny Argan Capital odkupił spółkę od poprzednich właścicieli. Natomiast w 2008 r. powstała spółka „Ortika Frozen Foods”, która odpowiada za całość sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji. Obecnie w ramach grupy kapitałowej działa kilka spółek o określonej specjalizacji. Hortex Holding SA odpowiada za produkcję i sprzedaż soków, nektarów, napojów oraz koncentratów. Polski Ogród odpowiada za produkcję i sprzedaż mrożonek i koncentratów, Ortika Frozen Foods prowadzi nasz biznes mrożonkowy w Rosji obie spółki podlegają pod firmę Ortika Polska będącą częścią Hortex Holding SA. W ramach grupy działania marketingowe prowadzi Hortex Marketing Services. Obecnie Hortex jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem polskich marek. Znają ją niemal wszyscy użytkownicy soków i mrożonek. ...