Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Walka bezrobociem to dla bydgoskich władz jeden z priorytetowych celów. Sytuacja co prawda uległa znaczącej poprawie, ale to nie oznacza, że uporano się ze wszystkimi problemami. W kwestiach związanych z bezrobociem wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia – najważniejsze jest to, by nie dopuścić do wyraźnego wzrostu liczby osób rejestrujących się w p...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy może dotknąć każdego – i to z wielu powodów. Znalezienie nowej posady jest zwykle sporym wyzwaniem wymagającym niemałej cierpliwości i determinacji. Specjaliści z Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy radzą, aby w takiej sytuacji nie zwlekać zbyt długo z rejestracją w pośredniaku. Tego typu instytucje dysponują bowiem wieloma instrumen...
Czytaj więcej >>
O sukcesie osoby poszukującej pracy decyduje wiele czynników. Istotną rolę w tym kontekście odgrywa wykształcenie – trendy w tym zakresie uległy licznym zmianom na przestrzeni wielu ostatnich lat. Obecnie coraz większe szanse na rynku pracy mają absolwenci szkół zawodowych – widać to również i w Bydgoszczy, gdzie spore jest zapotrzebowanie na lakie...
Czytaj więcej >>
Jedną z branż zgłaszającą największe zapotrzebowanie na fachowców jest w Bydgoszczy branża IT. Doświadczeni specjaliści z odpowiednio wysokimi kwalifikacjami mogą liczyć na bardzo ciekawe propozycje zatrudnienia wiążące się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Warto zatem skorzystać z rozwiązań mających na celu  zdobycie lub wzmocnienie kompetencji ...
Czytaj więcej >>
Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to nie lada wyzwanie. W najtrudniejszej sytuacji są przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw – wiele takich firm upada w przeciągu pierwszego roku funkcjonowania, za co odpowiedzialność ponoszą zbyt duże zobowiązania finansowe. Nie bez powodu zatem w Bydgoszczy prowadzone są działania ...
Czytaj więcej >>
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest szczególnie trudna – wpływ na taki stan rzeczy ma wiele czynników ze szczególnym naciskiem na obowiązki związane z rodzicielstwem. Również i Bydgoszcz, gdzie bezrobocie jest niskie, nie odstaje pod tym względem od reszty kraju. Tak jak wszędzie, tak i tutaj ogromnego znaczenia nabierają działania mające na celu z...
Czytaj więcej >>
W wielu profesjach w Bydgoszczy brakuje rąk do pracy, dlatego pracodawcy dokładają wszelkich starań do tego, aby jak najbardziej uatrakcyjnić swoje oferty pracy. Sytuacji firm w regionie nie poprawia malejące bezrobocie. Sytuacja na rynku pracy w Bydgoszczy W III kwartale 2016 roku bezrobocie w Bydgoszczy spadło poniżej granicy 5 proc.  Zgodnie z d...
Czytaj więcej >>
Zatrudnienie w bydgoskich zakładach pracy znajduje wiele tysięcy pracowników różnych profesji. W 2016 roku sukcesywnie malało w mieście bezrobocie, a w 2017 roku według prognoz ekspertów będzie podobnie. Jakie oferty pracy w Bydgoszczy będą pojawiały się w kolejnych miesiącach bieżącego roku? Barometr zawodów w Bydgoszczy Powiatowy Urząd Pracy w By...
Czytaj więcej >>
Bydgoszcz jest największym ośrodkiem miejskim w województwie kujawsko-pomorskim. Na jakie zarobki mogą liczyć przedstawiciele różnych profesji w mieście i okolicach? Przeciętne zarobki w Bydgoszczy i w regionie Serwis moja-pensja.pl informuje, że średnie zarobki w Bydgoszczy kształtują się na poziomie 3186 zł brutto, czyli są wyższe o około 9 proc....
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Miszczuk - Sokołów S.A"
Proszę przedstawić naszym czytelnikom firmę Sokołów S.A. Sokołów S.A. to lider i najbardziej rozpoznawalna marka w branży mięsnej w Polsce, znana  i ceniona za granicą. Do najsilniejszych marek spółki Sokołów należą: Sokoliki, Gold, Uczta Qulinarna, Naturrino, Darz Bór. Grupa SOKOŁÓW S.A. od lat jest prekursorem zmian i wyznacza nowe standardy w branży przetwórstwa mięsnego. Jakość i bezpieczeństwo produktów, jakie oferujemy naszym klientom możliwa jest dzięki wykorzystywaniu surowców najwyższej jakości, pozyskiwanych w ramach programów współpracy z hodowcami. Produkcja odbywa się zgodnie z wymaganiami uznanych międzynarodowych standardów IFS oraz BRC. Wszystkie zakłady posiadają certyfikat ISO14001, potwierdzający spełnianie najwyższych wymagań dotyczących środowiska. „SOKOŁÓW” S.A. jest przedsiębiorstwem wielozakładowym z pełnym profilem produkcyjnym. Posiadane przez nas linie technologiczne umożliwiają wytwarzanie szerokiej gamy produktów, adresowanych do różnych kategorii odbiorców, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Posiadamy uprawnienia eksportowe na rynki europejskie i światowe. Produkcja roczna to 330 tysięcy ton mięsa i jego wyrobów, co stanowi około 3,3 mld wartości sprzedaży. ...
"Wywiad z Maurycy Turek - Colway"
Jak narodziła się firma Colway? Colway powstało trochę z przypadku. Na początku spotkałem produkt, którym był kolagen naturalny. Po jego pierwszych badaniach, które pokazały jak odbierają go klienci, okazało się, że wszyscy są nim zaciekawieni. Uznałem, że jest to dobry produkt do tego, aby utworzyć firmę, a ponieważ miałem doświadczenie w MLMie, wymyśliłem, że będzie to firma marketingu wielopoziomowego. Następnie zacząłem szukać partnerów do współpracy. Po wielu próbach znalazłem tego, który został nim na zawsze. I w ten sposób dwóch mężczyzn ciężko pracując wymyśliło, że będzie to MLM z ludzką twarzą. Stworzyliśmy firmę, w której sami chcielibyśmy pracować.
Parafrazując Ludwika XIV, na początku istnienia firmy mógł pan powiedzieć „Colway to ja”, ewentualnie „my”, czyli „ja i mój wspólnik”. A jak to wygląda współcześnie? Po 10 latach funkcjonowania na rynku polskim doszliśmy do wniosku, że nasz system jest nieprzystosowany do handlu globalnego. W związku z tym wpadliśmy na pomysł, że powołamy spółkę córkę. Mamy więc Colway klasyczny, czyli ten nasz krajowy, rdzenny, który jest skierowany do Polaków, również tych mieszkających zagranicą oraz Colway International, który obsługuje klientów zagranicznych. ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...