CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Zagórska - Agencja Nieruchomości Tecnocasa"
Tecnocasa to agencja nieruchomości, czy mogłaby Pani przybliżyć jak wygląda Państwa działalność? Oferujemy usługi w zakresie pośrednictwa w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości na terenie Krakowa i Warszawy. Dzięki dobrze zaplanowanej lokalizacji naszych biur mamy atrakcyjną i bogatą ofertę oraz precyzyjną wiedzę na temat aktualnej sytuacji rynkowej w poszczególnych regionach miasta.
Co zatem znajduje się w Państwa ofercie? W naszej ofercie znajdują się głównie nieruchomości z rynku wtórnego. Jednak coraz częściej w ofercie naszego biura można znaleźć również propozycje mieszkań z rynku pierwotnego. Sprzedaż odbywa się przy współpracy z deweloperami. Przynależność do międzynarodowej grupy kapitałowej pozwala nam kompleksowo obsługiwać naszych Klientów również od strony finansowej. Przy współpracy z agencją Kiron oferujemy usługi pośrednictwa kredytowego. Dokładamy starań, aby proces aplikacji przebiegał sprawnie, a decyzje kredytowe były satysfakcjonujące dla klienta. Na życzenie klienta opracowujemy darmową wycenę komercyjną nieruchomości. Wycenę taką prowadzimy w oparciu o praktyczną wiedzę, którą daje nam skala naszych działań. Wyniki prezentujemy w formie pisemnej wraz z oszacowaniem kosztów dodatkowych występujących w procesie sprzedaży nieruchomości. ...
"Wywiad z Agnieszka Pizon - Antal"
Jak duża jest firma Antal? Nasz zespół tworzy ponad 150 świetnych osób w pięciu biurach w Polsce, dwóch w Niemczech oraz po jednym na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Stanowiska jakie zajmują są bardzo różnorodne, głównie skupione wokół rekrutacji i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi.
W jaki sposób odbywa się rekrutacja w Antal? Czy można się do Państwa zgłosić także bez doświadczenia? Gdyby mogła mi Pani przybliżyć najlepszy sposób na znalezienie odpowiedniej oferty pracy... Podstawowe informacje o możliwościach rozwoju w ramach Antal znajdują się na naszej stronie w zakładce „Kariera w Antal” i tam można znaleźć wszystkie aktualne oferty pracy. Korzystamy również z portali ogłoszeniowych, biur karier, ale w głównej mierze sami kontaktujemy się z osobami, których doświadczenie odpowiada naszym aktualnym potrzebom. Niejednokrotnie zdarza się, że nawiązujemy współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin – IT, Ubezpieczenia, Bankowość, Logistyka, Zarządzanie Produkcją – którzy nie posiadają bezpośredniego doświadczenia w obszarze rekrutacji. Warsztat rekrutacyjny otrzymują od nas, a do organizacji wnoszą bardzo szeroką wiedzę branżową. Pytała Pani o możliwości rozwoju dla osób bez doświadczenia zawodowego – oczywiście! Każdego roku w naszym letnim Programie Stażowym zatrudniamy kilkunastu stażystów, których wprowadzamy w tajniki pracy Headhuntera. Każdy z nich ma możliwość nauki i obserwowania naszych rekruterów w codziennej pracy. ...
"Wywiad z Lidia Borkowska - ProService Agent Transferowy Sp. z o.o."
Czym zajmuje się ProService Agent Transferowy? Działalność naszej firmy koncentruje się na usługach finansowych. Naszymi klientami są polskie i zagraniczne fundusze inwestycyjne, emerytalne oraz firmy ubezpieczeniowe. Jesteśmy największym agentem transferowym w Polsce, prowadzimy usługi księgowości funduszy i księgowości spółek. Tworzymy także nowoczesne i elastyczne rozwiązania FIN TECH. Pracujemy w technologiach Java, PHP, .NET i mobile. Realizując projekty IT korzystamy z metodyk klasycznych, wplatając elementy metodyk zwinnych (Agile).
Za co klienci cenią wasze usługi? Jak wykazało badanie „Wizerunek ProService i trendy na rynku TFI” realizowane przez TNS Polska - Klienci cenią nas za poczucie bezpieczeństwa, łatwość w kontakcie z Pracownikami naszej Firmy, a także za zaangażowanie wykazywane przez naszych Pracowników.
Gdzie mieści się siedziba waszej firmy? Główna siedziba naszej Spółki mieści się na ul. Puławskiej 436 - tu pracuje zdecydowana większość naszych Pracowników. W drugiej lokalizacji - ul Postępu pracują osoby zajmujące się księgowości funduszy i księgowością spółek. ...