CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Arkadiusz Urbańczak - GASPOL S.A."
Czym zajmuje się GASPOL? Dostarczamy rozwiązania energetyczne dla gospodarstw domowych i biznesu oparte o LPG - gaz płynny, LNG - skroplony gaz ziemny, gaz ziemny z sieci, systemy hybrydowe, procesy kogeneracji, energię elektryczną i energię odnawialną.
Co to znaczy, że jesteście Państwo firmą multienergetyczną? Tym określeniem komunikujemy nasz rozwój i wprowadzanie do oferty nowych produktów. Dla przykładu, w 2013 r. wprowadziliśmy do sprzedaży gaz ziemny i energię elektryczną. Obecnie w naszej ofercie posiadamy wiele rozwiązań energetycznych dostosowanych do różnych możliwości, potrzeb i oczekiwań klientów.
Jakie wartości przyświecają Państwa działalności? W relacjach stawiamy na przyjazność, wewnątrz organizacji i poza nią. Jesteśmy życzliwi i uczciwi, komunikujemy się w sposób otwarty, z szacunkiem dla różnorodności potrzeb i opinii. Nie spoczywamy na laurach, wierzymy, że droga do sukcesów i zawodowej satysfakcji prowadzi przez ciągły rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych doświadczeń. Działamyw zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, który dla nas oznacza troskę o jakość i bezpieczeństwo naszych produktów, satysfakcję klientów i pracowników, przyjazność dla środowiska naturalnego oraz rozwój społeczności lokalnych, w miejscowościach, w których posiadamy swoje oddziały. ...
"Wywiad z Aldona Orłowski - EDF"
Jaki jest profil działalności firmy? Grupa EDF to największy inwestor zagraniczny w sektorze produkcji energii elektrycznej i ciepła w Polsce. Jest obecna na naszym rynku od ponad 16 lat: od czasu kiedy stawała się głównym akcjonariuszem elektrociepłowni w Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Zielonej Górze, Toruniu i we Wrocławiu oraz elektrowni w Rybniku. Nasze produkty to energia cieplna i elektryczna. Rocznie wytwarzamy około 14 TWh energii elektrycznej oraz 8 TWh energii cieplnej. Wciąż rozwijamy naszą ofertę, dostarczając kompleksową obsługę serwisową naszych produktów. W marcu rozpoczęliśmy sprzedaż energii do małych i średnich przedsiębiorstw z gwarantowaną w Ofercie Stabilnej niską ceną do grudnia 2018.
Jakie wartości przyświecają firmie? Każdego dnia dziesiątki milionów ludzi korzystają z energii produkowanej przez Grupę EDF na całym świecie. To duża odpowiedzialność, która wymaga wspólnych wartości i zobowiązań etycznych.  160 tysięcy osób pracujących dla EDF na świecie łączą te same wartości – szacunek, solidarność i odpowiedzialność. To ich umiejętności i innowacyjne podejście są podstawą  efektywności Grupy. Wartości, pod którymi się podpisujemy, pomagają nam pamiętać o tym co jest najważniejsze i wspólnie pracować nad nową jakością naszych produktów - przyjaznych zarówno dla ich użytkowników, jak i środowiska. ...