CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tonkowicz - Deloitte"
Deloitte to międzynarodowa firma. Jakie były jej początki w Polsce? W Polsce firma Deloitte rozpoczęła swoją działalność w roku 1990. Przez ponad 25 lat obecności w Polsce rozwijaliśmy firmę, zwiększając grono naszych pracowników i klientów, między innymi poprzez połączenia z lokalnymi firmami audytorskimi i księgowymi. Dzięki tej strategii mogliśmy i możemy oferować klientom usługi najwyższej jakości, łącząc wiedzę i zasoby globalnej firmy, obejmujące ponad  200 tys. pracowników w 150 krajach, z cennym doświadczeniem specjalistów działających na lokalnych rynkach.
Czym dokładnie się zajmujecie? Deloitte to różnorodność - ludzi, doświadczeń, usług i branż, w których je realizujemy. Świadczymy profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego, konsultingu. Zespół działu Audytu zajmuje się badaniem sprawozdań finansowych, oceną kondycji organizacji oraz usprawnianiem działania firmy. Konsultanci działu Doradztwa Podatkowego pomagają klientom w zakresie podatków CIT, VAT, PIT, a także w zakresie np. cen transferowych, międzynarodowego prawa podatkowego, cła, akcyzy, czy też podatków w systemach IT. Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem biznesowym i technologicznym, definiowaniem strategii, reorganizacją, wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz zarządzaniem ryzykiem. Pracownicy działu Doradztwa Finansowego pomagają firmom w procesach: fuzji i przejęć, wycen, due diligence, restrukturyzacji, a także w zakresie corporate finance. Z kolei Kancelaria Prawnicza świadczy usługi dotyczące m.in. prawa korporacyjnego, prawa finansów i bankowości, prawa pracy, prawa nieruchomości czy prawa farmaceutycznego i energetycznego. Zupełnie nową linią biznesową jest doradztwo w zakresie cyfrowych technologii. Deloitte Digital to agencja interaktywna, doradztwo strategiczne i firma technologiczna w jednym. To nasz nowy koncept - na nowe czasy. W stu procentach cyfrowy. Jesteśmy także dumni z nowo otwartego Deloitte Central Europe Business Services Center w Rzeszowie. DCE BSC świadczy usługi w zakresie wsparcia audytu, księgowości, obsługi IT, administracji i zarządzania ryzykiem dla biur Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. To, co robimy ma znaczenie. Klienci doceniają nas za wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy także docenianym pracodawcą. Z zaangażowaniem współtworzymy społeczną odpowiedzialność biznesu, podejmując inicjatywy na rzecz budowania zaufania publicznego i wspierania lokalnych społeczności. ...
"Wywiad z Piotr Witek - Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci"
Zaczynaliście niedługo po transformacji ustrojowej w naszym kraju. Jak wyglądały te początki? Sięgają 1992 roku gdy Lucyna Witek, biegły rewident założyła Biuro Rachunkowe Wit. Działalność ta dość szybko rozwinęła się i czterech członków rodziny zawiązało w kwietniu 1994 roku spółkę z o.o. pod nazwą Ośrodek Rachunkowo-Konsultingowy Rewit. Jej celem było dostarczanie nowoczesnych i wysokiej jakości usług audytorskich i księgowych w oparciu o pracę zespołową. Firma nie była znana, nie miała marki, ale od początku jej istnienia właściciele postawili na rzetelność, jakość i nowoczesność. Po pięciu latach olbrzymiego zaangażowania właścicieli udało się spółce osiągnąć pozycję jednej z największych firm audytorskich z polskim kapitałem w Trójmieście. Spółka mogła poszczycić się wieloma prestiżowymi klientami oraz z innych województw, w tym również firmami giełdowymi.
Przede wszystkim jesteście jednym z największych audytorów, badających sprawozdania finansowe średnich i dużych jednostek. Czym jeszcze się zajmujecie? Pomagamy w wycenie przedsiębiorstw, przekształceniach oraz reorganizacjach. Drugim filarem naszej działalności jest outsourcing księgowości płac i kadr, w tym raportowanie do właścicieli i innych instytucji. Nowoczesna księgowość, nastawiona na raporting, a nie tylko rejestrowanie zdarzeń gospodarczych daje podstawy do prawidłowego funkcjonowania biznesu. W tym pomagamy i wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. Trzecią częścią naszej działalności to doradztwo podatkowe, które w skomplikowanym świecie regulacyjnym stanowi istotne uzupełnienie naszej oferty. Nasi doradcy podatkowi świadczą zarówno usługi ad hoc jak i stałe doradztwo dla firm. Reprezentują ich w postępowaniach podatkowych i kontrolnych. Ponadto Grupa Rewit rozwija inne usługi takie jak doradztwo strategiczne, czyli pomoc w budowaniu strategii firm, działalność optymalizacyjną, działalność szkoleniową oraz usługi wirtualnego biura. Proponujemy również naszym klientom system do elektronicznego obiegu dokumentów z systemem e-pracownik. Pozwala to pracownikom uzyskiwać dane dotyczące ich zatrudnienia czy planować urlopy. ...
"Wywiad z Aleksandra Kowal - Euro Bank S.A."
Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces? Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nasza marka szybko stała się rozpoznawalna i wybierana przez klientów ze względu na prostotę i szybkość realizowania usług.
Wprowadzili Państwo jako pierwsi na polski rynek wiele unikalnych rozwiązań w sektorze bankowym. Proszę o nich opowiedzieć. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy karty płatnicze wydawane od ręki w oddziale, sieć wpłatomatów online oraz token GSM - nowoczesne zabezpieczenie bankowości internetowej. Obecnie proponujemy naszym klientom użyteczną aplikację mobilną, bankowość internetową w technologii RWD, a także płatności zbliżeniowe telefonem.
Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie eurobank? Co Państwa wyróżnia spośród firm konkurencyjnych? Zdecydowanie wyróżnia nas jakość obsługi klienta, co potwierdzają liczne rankingi i wyróżnienia. Cieszy nas fakt, iż klienci doceniają naszą pracę. Liczymy się z głosem naszych odbiorców dlatego stworzyliśmy zespół, który je zbiera, analizuje, a następnie wdraża rozwiązania mające usprawnić nasze funkcjonowanie. ...