CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Zofia Kurek - Rödl & Partner"
Pani Zofio, od czego mielibyśmy rozpocząć naszą rozmowę, jeśli nie od historii Rödl & Partner. Globalnie Rödl & Partner jest stosunkowo młodą firmą. Założyciel – pan Dr. Bernd Rödl – wycofał się z aktywnej pracy zawodowej zaledwie kilka lat temu. Historia firmy sięga 1977 roku, kiedy to pan Dr. Bernd Rödl rozpoczął swoją działalność adwokacką w Norymberdze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów z czasem zdobył też uprawnienia biegłego rewidenta i doradcy podatkowego, lecz nadal usługi świadczone były tylko w jednym mieście – w Norymberdze. Po upadku muru berlińskiego w 1989 r. firma Rödl & Partner rozszerzyła swoją działalność na wschodnie Niemcy i tym samym stała się jedną z pierwszych zachodnioniemieckich firm doradczych, które zdecydowały się na ten krok. Chwilę później Rödl & Partner otworzył swoje pierwsze biuro poza granicami Niemiec–w Pradze, a następnie w 1992 r. w Budapeszcie i w Warszawie. Historia Rödl & Partner w Polsce rozpoczęła się, więc 23 lata temu. Zapoczątkowały ją osoby, które swe doświadczenie zdobyły w naszej centrali w Niemczech. Zdobytą tam wiedzę i standardy od samego początku przenosiły na polski rynek. Co ważne te osoby w dalszym ciągu pracują z nami i współzarządzają Rödl & Partner w Polsce. Po biurze w stolicy kolejne powstały w Poznaniu, we Wrocławiu, w Krakowie, w Gliwicach i Gdańsku. Aktualnie jesteśmy już obecni w 6 miastach w Polsce, w których zatrudniamy blisko 400 osób.   ...
"Wywiad z Paulina Grudzień i Jarosław Bawej - PEJOT "
Od 1993 roku są Państwo związani z branżą cukierniczą. Jak zmieniła się ona przez ponad dwie dekady? Nasze korzenie w branży cukierniczej, a w zasadzie lodziarskiej, sięgają dwa pokolenia wstecz, kiedy to lód do produkcji pozyskiwało się z rzek i przechowywało w trocinach na strychu. Później mieliśmy przerwę przez całe jedno pokolenie. Od 1993 roku jesteśmy związani z branżą cukierniczą i piekarniczą, poznając na nowo jej tajniki i odkrywając, jak wiele radości może dać tworzenie małych dzieł sztuki, które mogą trafić na każdy stół. Jak branża zmieniła się przez ponad dwie dekady? Te minione dwie dekady wykorzystywaliśmy na obserwację i naukę. Poznawaliśmy potrzeby rynku i możliwości dostosowania i wdrożenia naszych pomysłów. Przez ten czas branża i mentalność cukierników niesamowicie się zmieniły. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby ozdoby na ciasta i torty robił ktoś inny niż cukiernik. Dzisiaj cukiernik ma do dyspozycji niesamowicie szeroką gamę wzorów i kolorów dekoracji, po które coraz częściej sięga, gdzie jedynym ograniczeniem jest jego wyobraźnia, a co za tym idzie, może on skoncentrować się na stworzeniu niepowtarzalnych smaków swoich wyrobów. ...
"Wywiad z Katarzyna Zwierzchowska - Ceri International "
Jakie usługi świadczy CERI International? CERI International jest centrum outsourcingowym specjalizującym się w kompleksowej obsłudze wrażliwych procesów dla banków oraz instytucji finansowych. Rozwija się również u nas Centrum Rozwiązań IT, które zajmuje się projektowaniem i utrzymaniem oprogramowania.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Społeczność CERI tworzy ponad 500 pracowników, którzy pracują w dwóch lokalizacjach w Łodzi oraz jednej w Białymstoku. Cały czas się rozwijamy i stawiamy na rozwój naszych talentów. Jesteśmy dumni z naszych pracowników – zarówno absolwentów, jak i świetnie wyszkolonych profesjonalistów – gotowych, by podejmować odpowiedzialne i interesujące działania.
Jak nas pani przekona, że warto korzystać z waszych usług? Zapewniamy kompleksową obsługę procesów biznesowych Klienta, na którą mogą składać się zarówno pojedyncze usługi jak i całe pakiety usług. Firma jest członkiem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Gospodarczej (AHK). Posiadamy certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001, które są potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych. ...