CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wirginia Gostomczyk-Urbańska - IDES Consultants Polska"
W czym specjalizuje się IDES Consultans Polska? IDES jest firmą doradztwa personalnego, która specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wykonujemy również profesjonalne usługi doradcze, tj. Assessment i Development Center, badanie opinii pracowniczej, opis i wartościowanie stanowisk pracy. Projektujemy oceny pracownicze dostosowane do specyfiki pracy w danej firmie. Jesteśmy dla każdego z naszych Klientów partnerem w zakresie szeroko rozumianego HR-u. Oferujecie pracownikom możliwość rozwoju? Posiadamy bogatą bazę szkoleń miękkich i doświadczonych Trenerów, którzy posiadają praktyczną wiedzę biznesową. W naszej ofercie mamy zarówno szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży jak i te związane z procesami produkcyjnymi.
Jakie są korzyści pracy w Państwa firmie? Jesteśmy już 20 lat na rynku, co świadczy o stabilności firmy i jej ciągłym rozwoju. W naszej firmie każdy pracownik, od Stażysty po Starszego Konsultanta może rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje dzięki ciekawym i wyzywającym projektom. Ponadto rozwijamy naszych pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne prowadzone przez różnych specjalistów oraz poprzez szkolenia zewnętrzne dedykowane osobom z branży HR. Nasi pracownicy uczestniczą też w różnego rodzaju konferencjach, spotkaniach branżowych, na których mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami z innymi firmami. W naszej firmie atmosfera jest rodzinna, co stwarza bardzo dobre warunki pracy. ...
"Wywiad z Grzegorz Michałek - Arcabit"
W czym specjalizuje się Arcabit? Arcabit jest jedynym polskim producentem oprogramowania ochronnego i antywirusowego. Już od ponad 12 lat jesteśmy aktywnym graczem na bardzo trudnym i wymagającym rynku cyberbezpieczeństwa. Głównym nurtem naszej działalności jest rozwijanie aplikacji antywirusowych i ochronnych dla systemów Windows, Linux i Android. 
Co składa się na Waszą ofertę? Nasza oferta obejmuje szerokie spektrum produktów służących do ochrony systemów i sieci. Nasze rozwiązania kierujemy zarówno do użytkowników indywidualnych, małych i średnich firm jak i do dużych korporacji. Pakiety Arcabit Antivirus, Arcabit Internet Security, Arcabit Endpoint Security oraz Arcabit Administrator potrafią sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
 
Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Od lat stawiamy na innowacyjność, szybkie reagowanie na nowe zagrożenia i często niekonwencjonalne podejście do stale zmieniającej się sytuacji na rynku cyberbezpieczeństwa i cyberzagrożeń. W naszych aplikacjach można znaleźć rozwiązania niespotykane w innych tego typu produktach – np. bardzo popularny ostatnio mechanizm SafeStorage chroniący pliki użytkownika przed zaszyfrowaniem przez zagrożenia typu Cryptolocker. Nasi Klienci bardzo cenią nas za profesjonalne wsparcie techniczne i umiejętność dostosowania naszej oferty do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. ...
"Wywiad z Teodor Kula - ESA LOGISTIKA"
Oddział ESA w Polsce powstał w 2009 roku w Gliwicach. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Zaczynaliśmy od małego biura spedycyjnego, które zatrudniało 3 osoby a dziś jesteśmy obecni w całej Polsce. Oprócz siedziby w Gliwicach i oddziałów spedycyjnych, świadczymy także usługi typu in-house w wielu lokalizacjach na ternie Polski. Najważniejsze, że nie tylko z każdym rokiem zwiększamy swój udział w rynku, liczbę pracowników, otwieramy nowe oddziały i oferujemy nowe usługi, ale też kładziemy duży nacisk na to, aby nasza kultura organizacyjna nadążała za tak dynamicznym rozwojem.
Jakie usługi świadczy firma ESA Logistika i do kogo są one skierowane? Oferujemy kompleksowe usługi, łączące w sobie transport, w tym także zaawansowana rozwiązania z zakresu inżynierii i transportu specjalistycznego, magazynowanie, operacje przeładunkowe, VAS, optymalizację procesów, zarządzanie całym łańcuchem dostaw. Obecnie naszymi Klientami są średnie i duże firmy, głównie produkcyjne, zarówno polskie jak i międzynarodowe koncerny, ale nie boimy się wyzwań i naszą ofertę zawsze indywidulanie dopasowujemy do zapytań jakie otrzymujemy. ...