Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Ładoński - Arsen Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Arsen? Specjalizujemy się w handlu hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy produkty takie jak farby, chemia i różnego rodzaju materiały budowlane oraz artykuły wykończeniowe i dekoracyjne.
Gdzie fizycznie mieści się wasza firma? Główna siedziba znajduje się w Grabowcu tj. w okolicach Sieradza. Tutaj mieści się centrala firmy oraz magazyn. Do tego posiadamy kilka oddziałów.
W których miastach mieszczą się wasze oddziały? Znajdują się one w Sieradzu, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Łodzi i Głownie.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie? Zatrudniamy blisko 100 osób.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutują państwo pracowników? Z uwagi na to, że jesteśmy firmą handlową, to poszukujemy głównie sprzedawców, przedstawicieli handlowych, magazynierów i kierowców.
Czego oczekujecie od swoich pracowników? Odpowiadając na to pytanie skoncentruję się na sprzedawcach i przedstawicielach handlowych. Oczekujemy od nich przede wszystkim kreatywności, motywacji do pracy i chęci uczenia się, a także zaangażowania i utożsamiania się z firmą. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...
"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...