Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...