Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Zachara - Derksen"
Jesteście agencją zatrudnienia, która między innymi podpowiada jak napisać dobre CV i list motywacyjny. No to jakie są podstawowe wskazówki? To pytanie, które pojawia się w głowie zarówno świeżo upieczonych absolwentów, dopiero rozpoczynających swoją przygodę z rynkiem pracy, jak i doświadczonych pracowników, którzy przygotowują się do zmian zawodowych. Opinie na temat tego, jak powinno wyglądać dobre CV są różne. Jedni uważają, że zawartość CV nie powinna przekraczać  jednej strony formatu A4. Inni twierdzą, że im bardziej kreatywnie i nietuzinkowo, tym lepiej. Jedną z najważniejszych cech Curriculum Vitae powinna być jego przejrzystość i dobra struktura. Warto zadbać o odpowiednią fotografię po to, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie i zostać dobrze zapamiętanym. CV ze zdjęciem przyciąga uwagę rekrutera na dłużej i pozwala zapamiętać daną aplikację. Istotnym elementem jest także krótkie podsumowanie oraz kilkuzdaniowy cel zawodowy. W tym miejscu można doprecyzować te informacje oraz pochwalić się swoimi dotychczasowymi osiągnięciami, pamiętając jednocześnie o tym, aby podawać konkretne liczby, procenty, twarde dane. To buduje wiarygodność kandydata. ...
"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Agnieszka Kwiatek - Hert Sp. z o.o."
Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment? To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis. Najważniejsze jest to, że otrzyma urządzenie wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem i serwisem.
Na jakie trzy spółki została podzielona firma? HERT, HERT SERWIS i HERT AKCESORIA.     
Co składa się na Państwa ofertę? Hert – zajmuje się maszynami i urządzeniami produkcyjnymi dla branży spożywczej, w szczególności piekarniczej i cukierniczej.  Hert Akcesoria – materiały eksploatacyjne, drobne narzędzia niezbędne i przydatne w codziennej pracy w zakładach piekarskich i cukierniczych, np. blachy, formy, kasty, noże, kosze, wagi, oleje, itd. Hert Serwis – instalacje i wdrożenia, przeglądy i konserwacje oraz naprawy urządzeń. ...