Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jan Andrychowicz - ENCO"
Jaka jest specyfika Waszej branży? W branży, w której działamy największymi graczami, a zarazem klientami są Operatorzy Systemów Dystrybucyjnych. Rosnąca profesjonalizacja oraz stosunkowo małe bariery wejścia, zapewniają bardzo silną konkurencyjność. Jednocześnie jednak skala i dobre perspektywy rozwoju dla naszej dziedziny powodują wchodzenie na nasz rynek międzynarodowych korporacji. Daje to efekt dużej konkurencji, gdzie liczą się tylko rozwiązania sprawdzone i znacząco poprawiające wyniki klientów. Nie bez znaczenia jest również możliwość kompleksowej obsługi klienta oraz wysoka jakość i profesjonalizm obsługi.
Startowaliście w 1989 roku, czyli w okresie dopiero rodzącego się polskiego biznesu. Nasza firma powstała jako spółka-córka Zakładu Energetycznego Warszawa-Miasto dla adaptacji i wdrażania nowych technologii z branży elektroenergetycznej. W założeniu, pierwszym naszym odbiorcą był Zakład Energetyczny Warszawa-Miasto. Od czasów prywatyzacji naszej firmy w 1990 roku, wprowadzamy oraz adaptujemy najlepsze światowe rozwiązania w Polsce dla całej gamy klientów prywatnych jak i instytucjonalnych. W związku z przestarzałą infrastrukturą konieczne było poszukiwanie rozwiązań bezpiecznych, małogabarytowych, efektywnych energetycznie. Naszym zadaniem była weryfikacja dostępnych urządzeń, sprawdzenie ich funkcjonowania i implementacja w sieci. Rozpoczęliśmy wówczas produkcję  i opatentowaliśmy własne rozwiązanie regulatora mocy biernej. Następnie rozpoczęliśmy produkcję rozdzielnic niskiego napięcia, rozdzielnic średniego napięcia, baterii kondensatorów, złącz kablowych. Na podstawie naszych doświadczeń rozwinęliśmy współpracę jako dystrybutor na rynku polskim wielu zachodnich marek takich jak Raychem, Hauff Technik i innych. Wspólnie uczyliśmy się i szkoliliśmy klientów. Z naszych usług korzysta wielu klientów instytucjonalnych, Operatorzy Systemów Dystrybucyjnych oraz zakłady przemysłowe. ...
"Wywiad z Michał Rostocki - 3e Software House"
Jako studenci zaczynali Państwo tworzyć firmę 3e w garażu. Proszę opowiedzieć o tych początkach. Zaczęliśmy współpracować już na 4 roku studiów, na początku - zdalnie. Dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że taka forma współpracy jest nieefektywna i jeśli chcemy coś osiągnąć, to potrzebujemy wspólnego miejsca pracy. Zrzuciliśmy się na kilka używanych komputerów i wynajęliśmy mikroskopijne pomieszczenie socjalne. Było tam wilgotno i ponuro, a przez jedyne okno oglądaliśmy wnętrze garażu z maluchem właściciela. Dziś zatrudniamy ponad 40 osób w dwóch biurach w Warszawie i Łodzi.
Czego się Państwo obawiali, wchodząc na polski rynek i jak te obawy można odnieść do rzeczywistości? W 2001 roku sytuacja na rynku IT wyglądała zupełnie inaczej. Naszą największą obawą było wtedy pozyskanie klientów i zdobycie projektów – rzecz dziś nie do pomyślenia. Obecnie potrzeby klientów związane z oprogramowaniem są ogromne, natomiast problemem są pracownicy, których jest za mało.
Jaka jest misja firmy 3e? Zmierzamy do umocnienia naszej pozycji na rynku jako dostawcy rozwiązań informatycznych. Nieustannie podnosimy jakość oferowanych przez nas usług oraz produktów, kładąc nacisk na ich wydajność, niezawodność oraz bezpieczeństwo. Dążymy do zapewnienia naszym klientom maksymalnego komfortu poprzez stosowanie przejrzystego procesu współpracy. Dbamy o to, by na każdym etapie wdrożenia klient był pewny, że produkt, który otrzyma, spełni jego wymagania. Naszym najważniejszym kapitałem są ludzie oraz ich doświadczenie. Staramy się dobierać zespół do stawianych przed nim zadań tak, aby wykonywana praca była nie tylko obowiązkiem, lecz przede wszystkim satysfakcją. Budujemy firmę taką, z jaką sami chcielibyśmy współpracować. ...
"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...