Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...
"Wywiad z Alina Bielecka - ArcelorMittal Warszawa"
Jak wyglądały początki firmy i jaki był kluczowy moment? ArcelorMittal Warszawa jest następcą prawnym Huty Warszawa, w której produkcja rozpoczęła się na przełomie lat 1957-1958. W 2008 roku obchodziliśmy 50-lecie naszej firmy. Specjalnością warszawskiej Huty była od początku produkcja stali jakościowych i tak jest do dziś.  Jednak sama Huta bardzo się zmieniła. Kluczowym momentem tych przemian była prywatyzacja. W 1992 roku Hutę Warszawa przejęła włoska grupa Lucchini. Rozpoczęła się modernizacja, powstała nowa stalownia. Potem zakład ponownie zmienił właściciela. Powstała nowa walcownia. Obecnie warszawska Huta należy do  grupy ArcelorMittal - największego koncernu hutniczego na świecie. Dzięki inwestycjom, które kosztowały ponad 200 mln €,  dzisiejsza Huta jest jednym z  najnowocześniejszych producentów stali w Europie.   Zatrudniamy około 500 pracowników.
500 zatrudnionych osób to pokaźna liczba, w związku z czym, jakich pracowników poszukujecie Państwo najczęściej? Poszukujemy przede wszystkim osób z wykształceniem technicznym na poziomie średnim i wyższym. Jeśli chodzi o kadrę i inżynierów, mamy dobre kontakty z uczelniami warszawskimi, ale także z Akademią Górniczo-Hutniczą w   Krakowie. Trochę trudniej jest nam  pozyskać pracowników z wykształceniem średnim.  Na tym poziomie szkolnictwo techniczne nie jest tak rozwinięte jak dawniej, zwłaszcza w Warszawie. Mamy więc spory problem z pozyskiwaniem pracowników i  dlatego naszą ofertę staży, praktyk i pracy kierujemy  także do absolwentów średnich szkół technicznych. Zachęcamy do składania  aplikacji bezpośrednio u nas,  do przesyłania życiorysów pocztą lub za pośrednictwem naszej strony http://www.arcelormittal-warszawa.com/.   ...
"Wywiad z Bożena Rudyk - Vivid Games S.A."
Są Państwo obecnie największą firmą tworzącą gry na urządzenia mobilne w Polsce. Najbardziej rozpoznawalne są gry Real Boxing i Godfire, które zostały pobrane przez miliony użytkowników. Jak wyglądały początki Vivid Games? Początki Vivid Games to tak naprawdę spotkanie dwóch pasjonatów gier - założycieli firmy - obecnego Prezesa, Remigiusza Kościelnego i Wiceprezesa, Jarka Wojczakowskiego. Panowie spotkali się w technikum informatycznym w Bydgoszczy, w 1996 roku. Ich pierwsza praca kreatywna, która ujrzała światło dzienne dotyczyła demosceny, czyli tworzenia dem (programów komputerowych łączących grafikę, muzykę i efekty wizualne ukazujących umiejętności programistów, tworzonych na dawnych komputerach typu Amiga). W 2002 roku ich demo pt. „Planet Potion” zostało uznane za demo roku. W 2006 roku Remigiusz i Jarek założyli spółkę, która rozpoczęła swoją działalność od produkcji aplikacji na zlecenie. Z każdym kolejnym projektem zdobywali doświadczenie i szybko zaczęli robić swoje własne gry, a na przestrzeni tych 10 lat zespół urósł z pięciu osób do ponad setki wysokiej klasy specjalistów. W 2016 roku spółka przeniosła notowania na główny parkiet GPW, wydając w między czasie sprzedawane na całym świecie hity - m.in. serię Real Boxing®, która dotarła już do ponad 43 milionów graczy, wykorzystując przy tym największe międzynarodowe marki bokserskie - ROCKY oraz (już wkrótce) Manny Pacquiao. Od roku firma prowadzi również działalność wydawniczą wspierając innych twórców w osiągnięciu sukcesu.    ...